Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Vertaatko dirtin asfalttifysiikoita noihin peleihin? Joo dirtissä auton käyttäytyminen asfaltilla ei ole kait realistisimmasta päästä ja forcefeedback on huono. Asfaltille voit joutua tekemään erilaiset ffb asetukset (voit tallentaa 8 erilaista ffb:tä asetusta). Soralla ffb toimii paremmin.Millaiset asetukset G25 omistajilla on? Tuntuu ajaminen ihan kummalliselta Assetto Corsan tai Automobilistan jälkeen.
Tulis nyt edes mahdollisuus pelata omalta koneelta kaverien kanssa vuorotellen mm sarjaa ym.
toki toivoa saa.Tälläinen viedopätkä ei niinkään rallipelejä pelanneilta pelitoimittajilta tuli eilen illalla. Jos nyt ei mielipiteille paljoa halua painoa antaa, niin ainakin pelikuvaa on videolla hyvin.
Rataeditori näyttää olevan melko simppeliä kahden sliderin ja random napin painamista, ei välttämättä hirveän huono jos siellä on hyvä algoritmi takana.

Lisänä web-kamera kuvaa ajamisesta
2,73s/km tuli tappiota keskimäärin WR:lle (Joona Pansku 5:47.2, mun aika 6:18.3).
edit: Pari videota lisää
Lancia Delta S4 (900 astetta) Geufron Forest (Wales), wr 5:25.8 (Peugeotilla), mun aika 5:52.9 (paras Lancia aika listalla 5:34.0)
Opel Manta 400 (900 astetta) Perasma Platani (Greece), wr 5:40.5 (Lancialla), mun aika 6:13.7 (paras Opel aika listalla 5:54.2)
Alempi on cortextual's dirt telemetry tool Dirt Telemetry Tool - Cortextual's VersionMikäs on tuo ohjelma millä saat näkyviin ratin ja polkimien asennot?
Ootsä kyllä sissi kun tolla 900 asteella ja h-kaaviolla väännät, hattua pitää nostaa.
Sain Lancian ihan mukavaan setuppiin ja 600-asteella + ratti sequlla pääsin kyllä mukavaan vauhtiin.
Pitäs kans varmaan jaksaa ruveta vääntämään autojen "oikeilla" asteilla niin sais mukavasti uutta haastetta.
Nyt mennään 540 muilla paitsi noilla takavedoilla 600.

Onko sulla edes H-kaavion shifteriä? Joku 720 astetta +viiksivaihteet on jo aika tuskaa.Ootsä kyllä sissi kun tolla 900 asteella ja h-kaaviolla väännät, hattua pitää nostaa.
Sain Lancian ihan mukavaan setuppiin ja 600-asteella + ratti sequlla pääsin kyllä mukavaan vauhtiin.
Pitäs kans varmaan jaksaa ruveta vääntämään autojen "oikeilla" asteilla niin sais mukavasti uutta haastetta.
Nyt mennään 540 muilla paitsi noilla takavedoilla 600.
Yritän käyttää oikeaa kättä ratilla niin paljon kuin mahdollista säästääkseni vasenta rannetta(ettei se väsy/kipeydy niin nopeasti).Ajattatako keppimiehet yhellä käellä?
Olisko TechBBS-liigalle kellään kiinnostusta?
Sain vihdoin tämän toimimaan Vivellä äänien kera ja kova polte olis päästä kolisuttelemaan laitoja.
Itse olen vaan sen verran paska kuski etten ehkä ihan millään wrc-kaaralla jaksais lähteä liigaa ajamaan, joten jos löytyy muita keskinkertaisia kuskeja joita kiinnostaa pitkä kausi esim 70-luvun vehkeillä niin olen kyllä messissä.
Karik134, sää et pääse mukaan![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.