DVDPlazan alasajon huomasin vasta
täällä olleen ketjun myötä. Tämä meinannee sitä, että vuosi (kymmeniä) selaimen palkissa olleen DVDPlazan linkin voinee poistaa.
Oma "ura" alkoi trabant.dna.fi sivustolla, mistä sittemmin kasvoi DVDPlaza. Aktiivista aikaa kesti tuonne 2015 kieppeille. Toissa viikolla ehdin tarkistaa, että viimeinen postaus oli vuodelta 2016. DVDPlazan kanssa samaan aikaan tuli lueskeltua HIFI lehden forumia sekä Muroa. Vähitellen tuli siirryttyä enemmän Muroon ja sitten tänne iOTechin puolelle. Nicki ollut kaikkialla sama.
Kun selailin tuota DVDPlazan "jäähyväis keskustelua" viikko pari takoperin, ihmettelin miten hyvin muisti nickejä ja avatareja ja mistä ja millaisilla mielipiteillä he yleensä kirjoittivat. Vaikken ketään tuolta ole koskaan naamatusten, ainakaan tietoisesti, kohdannutkaan, niin jännästi sitä vaan nickeistä tuli tietyt fiilikset kirjoittajista, edelleenkin.
Palstan ajoita on jäänyt mieleen useat vinkit ja neuvot sekä kimppatilaukset. Vuosituhannen vaihde oli sitä DVD:n alkuaikaa ja kotiteatterilaitteiden hinnatkin alkoivat tippua pikku hiljaa. Opiskelijana muistan
EIKI LC VM1 LCD videotykin, minkä hinnan ollessa alle 20 000 mk, ajattelin että vihdoinkin hinnat ovat sellaisia, että normi heppullakin on ehkä joskus varaa

.
Itse en ollut mikää guru tai laittanut kymmeniä tuhansia euroja laitteisiin, joten lähinna koitin oppia viisaammilta. Alkuajoilta on jäänyt mieleen
Skyworthin DVD soitin aluevapauksineen ja Faroudja piireineen. One4All kaukosäätimellä käytiin tekemässä, ainakin Philipsin, DVD soittimista aluevapaita. Tikkurilan harmonylla maalattiin screenit tykeille. Itse olin mukana
Panasonic PT-AE700 /
Sanyo PLV-Z3 tykkien sekä
BKelec subbareiden kimppatilauksissa. Ja taitaapa tuolta kaapin pohjilta löytyä vielä musta DVDPlaza t-paitakin
Ja referenssikuva soittimille, näytöille ja tykeille oli AINA Leeloo pilvenpiirtäjän tasanteella.