Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Niih, onneks noita idiootteja ei ole muissa puolueissa ollenkaan.![]()
En minäkään oikein usko, että demarien ohi nousevat, mutta kokoomuksen voivat kyllä ohittaa.En usko että persut olisivat missään tilanteessa vaalien ykkönen ja ihmettelen jos halla-aho pystyy uusimaan Soinin aikaisen menestyksen.
Saisivatko persut hallitusta kasaan, vai sopisivatko vain että määrätään uusi hallitusneuvottelija?
En minäkään oikein usko, että demarien ohi nousevat, mutta kokoomuksen voivat kyllä ohittaa.

Mulle tuli Halla-ahon vaalitenttiä katsellessa mieleen, että sen kanssa olisi varmasti hyvin raskasta keskustella mistään asiasta mistä ollaan eri mieltä. En kokenut kyllä millään tavalla tuota tenttiä timanttiseksi. Mutta mielipiteitä on toki monia. Itse luotan ja toivon, että SDP onnistuisi vielä kämmäämään, ja Kokoomus nousemaan ykköseksi![]()
Keskustelu on varmasti raskasta, jos vastapuoli puhuu puhdasta asiaa ja osaa perustella kaiken sanomansa aukottomasti. On varmasti vaikeata yrittää päihittää moista muutamalla mukahauskalla heitolla, kun tietää vastapuolen olevan oikeassa.
Mulle tuli Halla-ahon vaalitenttiä katsellessa mieleen, että sen kanssa olisi varmasti hyvin raskasta keskustella mistään asiasta mistä ollaan eri mieltä. En kokenut kyllä millään tavalla tuota tenttiä timanttiseksi. Mutta mielipiteitä on toki monia. Itse luotan ja toivon, että SDP onnistuisi vielä kämmäämään, ja Kokoomus nousemaan ykköseksi![]()
Sehän myi sen ja piti rahat itse.Tuolla oli joku likka raiskattu mamun toimesta 2vk sen jälkeen kun se oli toivottanut noi kaikki tervetulleeksi suomeen.Sipilän kodin lahjoitus episodi on niin äärimmäistä hyve signalointia että siitä pitää tullakin penalttia myös muussa kuin pelkästään kirjoitetussa muodossa.
Varsinkin kun meni vielä puihin ja osoitti että alusta lähtien kyse oli puhtaasta teatterista.

Tuossa vaikuttanee se, että persujen kannattajat ovat keskimääräistä kiihkomielisempiä. Näkyy myös netin keskustelupalstoilla, eli juuri persujen kannattajat toitottavat poliittista kantaansa joka paikassa enemmän kuin muut yhteensä. Tämä ei kuitenkaan mene yksi-yhteen-relaatiolla puolueiden kannatuksen kanssa, mutta selkeästi persujen kannattajilla sanottavaa on.Näin aihetta sivuten, käväisin Klaukkalan kevätmarkkinoilla ja oman havainnon mukaan PS:n teltalla oli eniten porukkaa. Ei meinannnut ohi mahtua. Toki siihen varmaan vaikutti jonkin verran se, että heidän telttansa oli jotakuinkin torin keskellä.
En tiedä tästä keissistä mitään, mutta tämän blogi-postauksen lopussa on joku tallenne.
Vähän ihmetyttää, että muka Supo vastaisi jollekin Anterille jonkun nauhoituksen laillisuudesta. Miksi tuollaista muka edes kysyisi Supolta, kun googlestakin saisi varmasti ihan luotettavan linkin asiaan tai sitten joltain asianajajalta.Tuohan on tuo case. Ja tuossahan on se nauhoite. Tunnin mittainen. Kuuntelin pätkän. Jotain tiukkaa keskustelua siinä käydään lelusalakuljettajasta. Pitäisi kuunnella kokonaan onko siinä nuo Yasan syytökset.
Nyt on Uudessa Suomessa suosituimpana Yasan kirjoitus. Luulisi joidenkin medioidenkin kiinnostuvan asiasta.
2016 SDP:n puoluesihteeri nuhteli minua lelusalakuljettajan paljastamisesta.
YLE:n täysin puolueeton juntta on poistanut Halla-ahon vaalitentin Areenasta. Tämä on sitä vaalivaikuttamista.
Eduskuntavaalit 2019
YLE:n täysin puolueeton juntta on poistanut Halla-ahon vaalitentin Areenasta. Tämä on sitä vaalivaikuttamista.
Oli jokin häiriö ja myräkkä ehti jo syntyä somessaH-a ensimmäisenä omassa näkymässä. Kokeilitko itse vai löysitkö kuvan internetsistä?
Kyllä se ainakin mulla näkyy siellä.

Painetaan vaikka ctrl+F5?YLE:n täysin puolueeton juntta on poistanut Halla-ahon vaalitentin Areenasta. Tämä on sitä vaalivaikuttamista.
Eduskuntavaalit 2019
![]()

Tuossa vaikuttanee se, että persujen kannattajat ovat keskimääräistä kiihkomielisempiä. Näkyy myös netin keskustelupalstoilla, eli juuri persujen kannattajat toitottavat poliittista kantaansa joka paikassa enemmän kuin muut yhteensä. Tämä ei kuitenkaan mene yksi-yhteen-relaatiolla puolueiden kannatuksen kanssa, mutta selkeästi persujen kannattajilla sanottavaa on.
Miksei Paavon puolue päässyt YLE:n tenttiin? Siellä on kuitenkin istuva kansanedustaja. Sinisetkin sinne pääsi. Kannatuskin on mahdollisesti samoissa.![]()

Jos nyt ei persukannattajat lähtis tälle salaliittolinjalle, kun olivat samasta asiasta huutelemassa fillarin takapyörän tapauksesta.
Alkaa olemaan poliittinen keskustelukulttuuri aika perseestä, jos aina mennään tällaiseen.
Ei mitään hajua mihin tällä IS-uutisella viittaat?Kai kirjoitit tämän ennen kuin luit IS:n uutista? Ei tässä nyt näytä olevan kyse mistään salaliitosta.
Yle: Tämän takia Halla-ahon vaalitentti poistui Areenasta - Hallo-aho tulistui Twitterissä
Tänään klo 19:17
Moni katsoja huomasi sunnuntaina, ettei perussuomalaisten Jussi Halla-ahon vaalitentti ole katsottavissa Yle Areenassa.
Suomeen on tulossa Euroopan Venezuela eli sosialistin tavas: kukaan ei saa enemmän kuin toinenkaan (puolue-eliitti saa tietysti valtavasti rahaa). Yhtään järkevää puoluetta siihen hallitukseen ei mahdu.
Mitä ihmettä! Onko meillä sellaisia täällä..?En osaa kuvitella maata joka olisi kauempana Europpan Venezuelasta kuin Suomi. Tokvotaan etteivät äänestäjät tälläkään kertaa äänestä mitään chavezien ja maduroiden suomiversioita vaan vastuunsa tuntevia poliitikkoja.
Oletko itse, kun uskot sen olleen vahinko? Persuvastaisen medialaitoksen "vahinko"Onko nyt oikeasti porukka niin tyhmää (kuplassa), että usko tuon olleen tahallista?
Ei se, ettei noilla järki päätä pakota tajuta että tuosta jää kiinni, tarkoita etteivätkö tekisi sitä.Tämähän sataa saatana täysin persujen laariin.
Miettikääs nyt vähän hyötyykö se kuvitteellinen persujen päävastustaja YLE:ssä mitään halliksen haastattelun tahallisesta poistamisesta.
Kukahan tässä nyt on kuplassa...Oletko itse, kun uskot sen olleen vahinko? Persuvastaisen medialaitoksen "vahinko"
Uskotko nyt ihan rehellisesti, käsi sydämellä, ettei joku tajua tuollaisesta nousevaa kohua?Ei se, ettei noilla järki päätä pakota tajuta että tuosta jää kiinni, tarkoita etteivätkö tekisi sitä.
Ynnätäänpäs vähän YLE:n toimia näissä vaaleissa:
YLE loi järjettömän puoleellisen ja ohjailevan vaalikoneen nuorille punavihreään suuntaan.
Yle Kioskin Vaalibotti | Eduskuntavaalit 2019
YLE:n toinen vaalikone bugitti ihan muuten vain siten että esim. Halla-ahon näkyvyys väheni
Outo virhe Ylen Vaalikoneessa – Tämä voi vaikuttaa äänestyspäätökseesi - Seura.fi
Nyt uusimpana poistivat Halla-ahon vaalitentin kunnes siitä nousi iso älämölö ja saivat sen takaisin.
Otan vaan kantaa siihen miltä YLE:n toimet vaikuttavat.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.