Energiajuomat

Battery Puhdistamo ja Teho on kotimaista tuotantoa joten koettakaa ainakin tukea niitä, Megaforce on sit taas Alankomaista (Hollanti) eli EU tuote, ja rakas naapurimaa Ruotsi sitten taas siunaa meitä enegrgiavajeisia nörttejä Noccon muodossa (No Carbs Company) Ja Lidlistä sitten Kong Energy eli Apinaenergia joka on saksalaisvalmisteinen.

Noi siis jos on väliä että mistä se lisävirta on siis kotoisin, ite VÄLTTELEN jenkkituotteita jos vaan vaihtoehto on mutta aina ei valitettavasti ole.
Onko tämäkin ketju tarkoitettu politiikalle, vai onko tarkoitus keskustella kaikista olevista energiajuomista?

Battery Puhdistamo ja Teho on kotimaista tuotantoa joten koettakaa ainakin tukea niitä
Valitettavasti kotimainen tuotanto on kuraa, harvalla mukana edes tauriinia. Vuosi sitten jo valitin asiasta:
Oli melkoinen pettymys huomata, että Batterykin säästökuurilla olevia valmistajia, jotka ei laita juomiin edes tauriinia (pikaisella vilkaisulla löytyy vain alkuperäisestä sokeriversiosta). Ala menee täysin väärään suuntaan, missä kunnon kemikaalikoktailit sen sijaan, että ainekset vain vähenee vuodesta toiseen? Taitaa Monster ja sen kopiot olla ainoita, joissa reseptiin vähän panostettu.
Olen hyvin herkkä erilaisille aineille, tuon asian huomasinkin siitä, kun jotkut juomat aiheutti paljon levottomamman olon, no se tauriinihan niistä puuttui. Ratkaisin ongelman ostamalla kilon pöntön tauriinia ja muita pulvereita niin voi boostailla säästökuurillakin olevia tuotteita, joita haluttaa maun takia vetää välillä.

Puhdistamon esat on niin saat*nan happamia et sulaa hampaat suuhun. Toki niin varmaan sulaa muillakin merkeillä mutta on aivan liian tymäkät hapot minun makuun. About kaikkia olen tainnut kuitenkin maistaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 898
Jäsenet
82 251
Uusin jäsen
jorksx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom