Yleistä
Kysymykset
- Onko valitut osat järkevät? Olen selvitellyt asiaa enkä itse mitään pahaa ole löytänyt.
- Riittävätkö kotelon mukana tulevat tuulettimet, vai kannattaako lisätä?
- Onko listalla osia, joita ei kannata ostaa/ kannattaisi korvata suunnilleen saman hintaisilla?
Muuta
- Asun Lahden lähellä ja aion käyttää Datatronicin ilmaista "iotech-kasaus" koodia niin saan samalla BIOSin päivitettyä.
- Osat tulisivat pääosin Datatronicilta ja Proshopilta.
- PC Osien budjetti n. 850 €
- 1440p-resoluutio näytöllä haluaisin pelata. Ei tarvitse päästä super mega ultra asetuksiin, jos mediumin yli pääsee niin se on jo hyvä.
- Käytettyjä osia en mielelläni osta. (Paitsi näppäimistö kaverilta 30€ - HyperX Alloy Elite RGB)
- Kaikki muut tarvittavat varusteet olen jo valinnut nähden ne riittävinä, vielä PC osat pitäisi päättää.
- Osalista: Part List - AMD Ryzen 5 5600, Arc B580, Montech AIR 100 ARGB MicroATX Mid Tower - PCPartPicker
Kysymykset
- Onko valitut osat järkevät? Olen selvitellyt asiaa enkä itse mitään pahaa ole löytänyt.
- Riittävätkö kotelon mukana tulevat tuulettimet, vai kannattaako lisätä?
Kotelossa:
- Edessä 3×120mm ARGB (DC)
- Takana 1×120mm ARGB (DC)
- Edessä 3×120mm ARGB (DC)
- Takana 1×120mm ARGB (DC)
- Onko listalla osia, joita ei kannata ostaa/ kannattaisi korvata suunnilleen saman hintaisilla?
Muuta
- Asun Lahden lähellä ja aion käyttää Datatronicin ilmaista "iotech-kasaus" koodia niin saan samalla BIOSin päivitettyä.
- Osat tulisivat pääosin Datatronicilta ja Proshopilta.