Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Mitähän varten täällä otettu @hyvää_päivää bännit poies?
Edelleen rikosilmoitus tehty keväällä ja luonnollisesti ei ole poliisin suunnilta edennyt mihkään saatika palautettu rahoja. Tuolloin bännivasarakin heilui.

Teimme aiemmin lahjakorteista kaupat, jolloin kaikki sujui kuin junan vessa useampaan otteeseen.
Sattui tarjoamaan lahjakortin jämää jota oli itse käyttänyt. No tällöin olin kiireinen ja en ehtinyt varata omaan tilaukseen joten pistin maksuun suoraan ja ajattelin käyttäväni myöhemmin. Verkkikseen yhteys ja kertoivat sen olleen käytetty kortti, myyjä esitti tietämätöntä ja radiohiljaisuus. Eikä tänäpäivänäkään ole vastannut viesteihin missään kanavassa sen enempää. Sen pituinen se.

E: tosiaan laittoi screenshotin 500€ lahjakortin ostosta josta oli itse käyttänyt 369€ ja jäljellä 131€. Vastasi tuolloin: Morjens, nyt ei kyllä mitään hajua. En ole käyttänyt sitä itse ainakaan.

Tulisitko avaamaan tilannetta itse toveri, kun täälä pyöritkin? :tup: @hyvää_päivää

Kerta tähän ketjuun eksyin, niin updatea tähän lähes kaksi vuotta vanhaan keissiin.

Kyseinen ministeri ottanut itseään niskasta kiinni ja maksoi rahat korkoineen viime viikolla, joten tämä osaltani case closed.

Kerta tähän ketjuun eksyin, niin updatea tähän lähes kaksi vuotta vanhaan keissiin.

Kyseinen ministeri ottanut itseään niskasta kiinni ja maksoi rahat korkoineen viime viikolla, joten tämä osaltani case closed.

Lienee poliisilta tullut soitto ja sitä myöden tajunnut, että nyt lienee viimeinen hetki tehdä jotain. Tämän ajattelen ajallisesti, kun noissa tuppaa sen reilu vuoden kestää.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 447
Jäsenet
81 488
Uusin jäsen
JussiLL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom