En lähetä kuvaa henkkareistani kenellekään. Mieluummin saatte uskoa minua kusettajaksi ja tehdä vaikka kolme rikosilmoitusta.
Sen sijaan saatte kyllä yli satasella ostajat nimeni, osoitteeni, puhelinnumeroni ja sähköpostini. Ne kannattaa muutenkin kysyä, kun ostaa isoilla summilla. Jos myyn kympin pelikoodia, voi olla, että palautteeni pitäisi riittää luottamuksen saamiseen.
Lisäksi "laita kuva, jossa on nimesi paperilapulla" on sekin ylimääräistä duunia, jonka olisin kuitenkin tässä tapauksessa tehnyt. Mutta on sitä nähty monta renkaanpotkijaa, jotka pyytää testaamaan tällä ja tällä ja pistämään niitä kuvia - ja sitten jääkin kaupat tekemättä, kun löysi muualta halvemmalla. Sen ajan, kun arpoo näiden ostajien kanssa, voi jäädä oikeat kaupat tekemättä ja en yleensä itse viitsi.
Ja minulta ihan oikeasti voi löytyä "poweri kaapin perältä hyvään hintaan". Se on sitten ostettu Gigantista niin kauan sitten, että takuu ei ole voimassa ja se on vain 450W. Mutta tällä kertaa tuolla se on kaapissa ja voin pistää kuviakin

Tällä en mainosta omaa poweriani, sanon vaan, että harrastelijafoorumilla voi olla porukalla ylimääräisiä osia kaapista mistä vaan syystä.
--
Eikä tarvitse lähettää kuvaa omasta henkkarista. Minullekin tulisi hirveä epäily, että mitä hittoa tämä nyt jakaa henkilökohtaisia tietojaan ja dokumenttejaan.. Pelkällä henkkarilla on joskus saanut tilattua tuotteita Klarnalta joku viisi vuotta takaperin ja vieläkin voi löytyä joku firma, jossa kusetukset onnistuu.
--
Hyvin kevyellä kynnyksellä tähän ketjuun vääntämään asioista. Sitten negatiivista kauppiaspalautetta perään, jos kusetuksen merkit paljastuu. Rikosilmoituksessa kannattaa odottaa hetki, mutta kuukauden vanhat kaupat on jo pidempään, kuin itse odottelisin.
Ja foorumin ylläpitäjät haluavat tiedon tehdyistä rikosilmoituksista. Kannattaa tagata ketjuun, kun sen oikeasti tekee tai olla YV:llä yhteydessä.