Tuote: Linkki jimms Hinta: 80€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): 6/24 jimms Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä Muuta huomioitavaa: Kulkeutuu lahti/jkl loppuviikosta Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kerava Toimitustapa: Nouto / Posti Maksutapa: raha
bbs.io-tech.fi
@welukka
Tarjosi hintapyynin tuotteista niin postitse että kasvotusten, mikäli hänen kotikonnuilleen kulkeutuisi.
Ilmoitin, että tehdään kaupat ja koetan järjestää kuljetuksen hänen luokseen ensin (koska piti olla asiaa sinnepäin ja säästyisi postikulut), niin ilmoitan seuraavana päivänä että onnistuuko vai laitanko postitse.
Kuitenkaan en kuljetusta saanut järjestettyä, joten ilmoitin asiasta, että ei järjesty kuljetus joten mennään postitse.
Kaveri perui kaupat koska " oli hankkinut am4 upgraden " tällä välin ja ilmoittamatta asiasta minulle mitään. Asia selvisi vasta, kun laitoin hänelle viestiä sovitusti seuraavana päivänä (ja olin skipannut toiset kaupat näiden kauppojen takia).
Kun
@welukka oli kaupat perunut, vastasin hp kommenttiinsa tämän olevan hupihuuto, jotta muut tietäisivät tuotteen olevan vapaa ja hänen peruneen kaupat, vaikka oli hintapyynnin tarjonnut.
Tein myös neutraalin palautteen, että tarjosi hp mutta jätti ostamatta.
Tästä tuohtuneena laittoi kostonegan sekä kommentoi ettei suosittele minua kauppakumppaniksi.
Kuitenkin sääntöjen perusteella mielestäni tässä on sääntöjen vastaisesti toiminut
@welukka ?