Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Joo. Virtalähde osasto on huomenna. Sitte se on lähes kuin uusi vs kun tuli tänne. 👍

Ihmettelen että miten moraalittomia tai laiskoja jotkut ovat kun kehtaa myydä tuossa kunnossa.
Itse en kuulu tuohon sakkiin. Viimeks kun möin kopan putsasin tuulettimet rätillä ja pölyt veks.
No eihän tuossa tietokoneessa ole pölyä muualla kun siellä prosessorin jäähdytyssiilessä ja kenties virtalähteessä? Eihän noita kukaan "average" tietokoneenkäyttäjä edes osaa putsata/tarkistaa, eli siinä mielessä ihan turhaa haukkua myyjää. Itselläsi on ollut monta kertaa mahdollisuus tarkistaa pölyt ennen ostamista, mutta etpä sitä tehnyt syystä X

Joo. Virtalähde osasto on huomenna. Sitte se on lähes kuin uusi vs kun tuli tänne. 👍

Ihmettelen että miten moraalittomia tai laiskoja jotkut ovat kun kehtaa myydä tuossa kunnossa.
Itse en kuulu tuohon sakkiin. Viimeks kun möin kopan putsasin tuulettimet rätillä ja pölyt veks.
Sama homma, pyyhin koneenkin kerran kuussa ulkopäin, ja parin kuukauden välein sisältä hieman puhaltelen. Eipä pääse siten kertymään mitään. Ei siksi että ajattelisin myyntiä, vaan en itse siedä että kone olisi likainen ja pölyinen.

Meitä on moneen, mutta juuri sen takia kannattaa olla se huolellinen itse, kaupanteossa käytetyn tavaran kanssa. Isoa vahinkoa ei käynyt, seuraavan kerran muistaa katsoa kunnolla koneen läpi eli ota opetusmielessä tämä.

Minä sanoisin että on moraalitonta ja hävytöntä tulla julkisesti vaatimaan rahallista hyvitystä pölystä, kun olet jo hinnasta tinkinyt ja vielä saanut tavaran kotiinkuljetuksella sekä myyjä on odotellut koneen testaukset. Tekkiläisen palkkatasoillakin pääset vielä tuntipalkoille, vaikka oman standardisi saavuttamiseksi jouduit töitä tekemään.

Viimeksi muokattu:
Oli kokeilu miten ihmisillä ei oo elämää 🤣.

Jää omaan käyttöön valitettavasti. 🤷

Kivasti teitä meni baittiin. 🙈

Siltikin vähemmän selkeä kuin tää sun altteri.
Jos sinulla löytyy jotain henkilökohtaista siitä, että olen muutama vuosi sitten tehnyt nykyään huijarina olevan kanssa onnistuneet kaupat, niin tervetuloa Muurameen vaikka kahville puhumaan asiat hiertämästä pois kahvin kera :kahvi:.

Tämä kyseinen ostettu iPhone edelleen käytössä, ilman mitään ongelmia ja ajattelin pitääkin kunnes tuki loppuu.

Kuten aikaisemmin todennut, että olin liian sinisilmäinen tuon kaverin suhteen ja otan siitä omille niskoilleni..

Jos sinulla löytyy jotain henkilökohtaista siitä, että olen muutama vuosi sitten tehnyt nykyään huijarina olevan kanssa onnistuneet kaupat, niin tervetuloa Muurameen vaikka kahville puhumaan asiat hiertämästä pois kahvin kera :kahvi:.

Tämä kyseinen ostettu iPhone edelleen käytössä, ilman mitään ongelmia ja ajattelin pitääkin kunnes tuki loppuu.

Kuten aikaisemmin todennut, että olin liian sinisilmäinen tuon kaverin suhteen ja otan siitä omille niskoilleni..
Jännästi kuitenkin löysit tänne palstalle puolustamaan huijaria heti uutena tekkiläisenä 🤷‍♂️ ei muutakun lottoa laittamaan 👍

Jännästi kuitenkin löysit tänne palstalle puolustamaan huijaria heti uutena tekkiläisenä 🤷‍♂️ ei muutakun lottoa laittamaan 👍
Joo, sillä minulla oli kokemusta kaupanteosta hänen kanssaan niin halusin tuoda oman kokemuksen ilmi, sillä sekin viivästyi hieman postituksen osalta.

Mutta kuten sanottu

Ja huijari sai ansaitsemansa mukaan bannit tänne, onkos @crunchnom asia selvinnyt mitenkään tähän asti?

Sen verren voisin tätä iPhone casea kommentoida, että tunnen myyjän ja voin taata hänen olevan luotettava.
Sunnuntain satuhetket senkun jatkuu. Vaikeuksia vain pysyä ajan tasalla, johdonmukaisuus olisi ammattikoijarillekin helpompaa.

Sunnuntain satuhetket senkun jatkuu. Vaikeuksia vain pysyä ajan tasalla, johdonmukaisuus olisi ammattikoijarillekin helpompaa.
Sovitaan näin, jos se tekee sinut iloisemmaksi :thumbsup:.

Viimeisenä jatkona tähän, että kaikki jotka kuvitteltte minun olevan joku 43-vuotias uhkapelaaja petostelija, niin tulkaa ihmeessä käymään kahvit juomassa ja koittakaa etsiä edes yksi viittaus minusta pelurina.

En enää näihin syytöksiin edes viitsi vastata, koska menee trollaamisen/vittuilun puolelle.

Joo, sillä minulla oli kokemusta kaupanteosta hänen kanssaan niin halusin tuoda oman kokemuksen ilmi, sillä sekin viivästyi hieman postituksen osalta.

Mutta kuten sanottu

Ja huijari sai ansaitsemansa mukaan bannit tänne, onkos @crunchnom asia selvinnyt mitenkään tähän asti?
Milläs tunnuksella olet kaupat tehnyt kun tämä luotiin tuon @Rmalkki tapaukseen puolustelemaan ja bannit foorumilta ei todellakaan ole ansaitsemansa mukaan kun käyttäjältä on satasia huijattu ja se on poliisiasia, ehkä sieltä saa ansaitsemansa kohtalon

Sovitaan näin, jos se tekee sinut iloisemmaksi :thumbsup:.

Viimeisenä jatkona tähän, että kaikki jotka kuvitteltte minun olevan joku 43-vuotias uhkapelaaja petostelija, niin tulkaa ihmeessä käymään kahvit juomassa ja koittakaa etsiä edes yksi viittaus minusta pelurina.

En enää näihin syytöksiin edes viitsi vastata, koska menee trollaamisen/vittuilun puolelle.
Eipä tarvitse tulla sinne "Muurameen" asti kahvittelemaan kun ihan ulosannistakin välittyy sellainen tietty epävakaus. Kiinnostaisi toki tietää miten olet yksien männävuosina tapahtuneiden postikauppojen perusteella muodostanut tähän ihmiseen sellaisen suhteen, että pystyt lupailla hänen puolestaan tilanteen selvittämistä ja että tiedät hänen peliongelmastaan ja panoksien suuruudesta.

Myöskin käyttäytyminen tällä foorumilla menee ihan 1:1, ei viestejä muualla kuin kaupankäynnissä (paitsi nyt tällä altterilla pari peiteviestiä välissä) ja molemmat onnistuneet laittamaan sijainnin profiiliin, jota aika harva tekkiläinen käyttää.

e. jos se teidän puhelinkauppa on tehty jossain mpf:ssa tai hopeisessa omenassa niin voit toki kaivaa linkin ja todistaa meidät vääräksi.

Milläs tunnuksella olet kaupat tehnyt kun tämä luotiin tuon @Rmalkki tapaukseen puolustelemaan ja bannit foorumilta ei todellakaan ole ansaitsemansa mukaan kun käyttäjältä on satasia huijattu ja se on poliisiasia, ehkä sieltä saa ansaitsemansa kohtalon
Nämä oli torikaupat postilla 2023.

Ja juuri niin, huijari sai mitä ansaitsi eli bannit.

Tämän käyttäjän tein jo ennen, kun hän alkoi petostelemaan tai jäi kiinni siitä tänne julkisesti.

Eipä tarvitse tulla sinne "Muurameen" asti kahvittelemaan kun ihan ulosannistakin välittyy sellainen tietty epävakaus. Kiinnostaisi toki tietää miten olet yksien männävuosina tapahtuneiden postikauppojen perusteella muodostanut tähän ihmiseen sellaisen suhteen, että pystyt lupailla hänen puolestaan tilanteen selvittämistä ja että tiedät hänen peliongelmastaan ja panoksien suuruudesta.

Myöskin käyttäytyminen tällä foorumilla menee ihan 1:1, ei viestejä muualla kuin kaupankäynnissä (paitsi nyt tällä altterilla pari peiteviestiä välissä) ja molemmat onnistuneet laittamaan sijainnin profiiliin, jota aika harva tekkiläinen käyttää.

e. jos se teidän puhelinkauppa on tehty jossain mpf:ssa tai hopeisessa omenassa niin voit toki kaivaa linkin ja todistaa meidät vääräksi.
Koska hän myöhästyi postituksessa viimeksikin.

Nyt tosin ihan petostelijaksi ryhtynyt näemmä.

Laitan sijainnit kaikkiin ihan noutojenkin takia, omasta mielestä siinä ei mitään epäilyttävään ole(tosin uutena käyttäjänä tällä sitten näköjään voikin olla eli kiitos tiedosta).

Tämän luurin ostin Torista 2023.

Nämä oli torikaupat postilla 2023.

Ja juuri niin, huijari sai mitä ansaitsi eli bannit.

Tämän käyttäjän tein jo ennen, kun hän alkoi petostelemaan tai jäi kiinni siitä tänne julkisesti.
Ei luoja 😂 tässä mää ostamassa netissä iPhonen Torista vuonna 2023 ja heti 3 vuotta myöhemmin jossain aivan toisaalla osaan yhdistää tori-myyjän nimimerkkiin, luon tunnuksen ja tulen puolustelemaan, kun kusettaa myynneissä. Että semmonen tarina tällä kertaa.

Ei luoja 😂 tässä mää ostamassa netissä iPhonen Torista vuonna 2023 ja heti 3 vuotta myöhemmin jossain aivan toisaalla osaan yhdistää tori-myyjän nimimerkkiin, luon tunnuksen ja tulen puolustelemaan, kun kusettaa myynneissä. Että semmonen tarina tällä kertaa.

Turha varmaan hirveänä vääntää tämän käyttäjän kanssa. Tulee yleisen ulosannin tason lisäksi kahdesta enterin painalluksesta lähes jokaisen virkkeen jälkeen jotenkin tutut vibat. Sen lisäksi, että oot bannannut tämän käyttäjän tunnuksella @Rmalkki , en olisi ihan hirveän yllättynyt jos olisit bannannut saman kirjoittelijan jo ainakin tunnuksilla @Suklaamuffinssi ja @TarkkaMarkka .

"Minä voin taata luotettavuuden".

Minäkin voin taata monta luotettavaa mukavaa kaveria, mitään painoarvoa sillä ei ole kellekään lukijoista täällä.
Kauppiaspalaute ja sen historia on ainoa josta voi saada luotettavuudesta kuvaa, kun tuntemattomien kanssa täällä toimitaan.

On se kyllä maagista, ylipäätään se että joku pystyisi johonkin vuosien takaiseen yhdistämään.. Niin kirsikkana kakun päällä tuo paukahti paikalle "hlökohtaisesti" vannottamaan ja takaamaan koijaria, juuri sillä hetkellä ja päivänä kun petoksia tehtaillutta hermannia alettiin kipityttämään framille. Huikee.

Tässähän olisi mahdollisesti aineksia satukirjailun puolelle, jos ootte uusia lastenkirjoja virittelemässä niin uutta satuilijaa voitte hakea myös tältä langalta. Niin villiä on mielikuvitus, että voisi scifikin taittua.
:sgiggle:

Täällä olikin @TarkkaMarkka ym. Mainittu, viimeisin taisi olla @Mainaltti joka sai banaania. Ihan samat fibat herättää tää sankari..

Viimeksi muokattu:
On se kyllä maagista, ylipäätään se että joku pystyisi johonkin vuosien takaiseen yhdistämään.. Niin kirsikkana kakun päällä tuo paukahti paikalle "hlökohtaisesti" vannottamaan ja takaamaan koijaria, juuri sillä hetkellä ja päivänä kun petoksia tehtaillutta hermannia alettiin kipityttämään framille. Huikee.

Tässähän olisi mahdollisesti aineksia satukirjailun puolelle, jos ootte uusia lastenkirjoja virittelemässä niin uutta satuilijaa voitte hakea myös tältä langalta. Niin villiä on mielikuvitus, että voisi scifikin taittua.
:sgiggle:

Täällä olikin @TarkkaMarkka ym. Mainittu, viimeisin taisi olla @Mainaltti joka sai banaania. Ihan samat fibat herättää tää sankari, kuten olikin jo langassa mainittu.

Eiköhän se ollut Malkki itse ja viestinä rivien välistä, että maksaa takaisin jossain kohtaa, jos pystyy.

Meinasin tuohon ilmoitukseen kommentoida voimakkaammin aluksi, että mahdollinen kusetus kun olivat kuvat tutun näköiset jostain, mutta en sitten jaksanut kun "myynti-ilmoitusten häiriköinnistä" tullut jäähyä aiemmin.

Selasin myös ketjua niin melkoisia tarinoita tänne on tullut sen teippi episodin jälkeen. kaalisepon teräville sivalluksille myös kunniamaininta.

No sovitaan, että olen @Rmalkki

Kiitos rahoista @crunchnom maksan seuraavista tuista, ehkä aikaisemmin, jos voitan nettipokerissa. :tup:

Olen järkyttynyt.. ..et siis olekaan postittamassa myymääsi tuotetta vaan ehkä jopa mitä törkeimmin kaunistelit asiaa ja väitit omistavasi jotain mitä sinulla ei ole? Yllättyneitä ovat...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 293
Jäsenet
82 111
Uusin jäsen
moss3e

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom