Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Tunnus ja salasana vuotanut nettiin palvelusta X ja käyttänyt samaa salasanaa täällä.
Sama kävi itselläkin mielessä... Mistähän nuo sitten mahtaa tonkia noita. Offtopic, mutta mun Steam-tunnukselle kirjauduttiin jostakin Yhdysvalloista käsin melkein viitisentoista sitten, luultavasti myös jonkun vuodon ansiosta.

Sama kävi itselläkin mielessä... Mistähän nuo sitten mahtaa tonkia noita. Offtopic, mutta mun Steam-tunnukselle kirjauduttiin jostakin Yhdysvalloista käsin melkein viitisentoista sitten, luultavasti myös jonkun vuodon ansiosta.
Kyllä niitä kaikenlaisia listoja on jaossa.

Tälläisillä netistä löytyvillä tunnuksilla kirjautuminen onkin sitten tietomurto ja johtaa rikosilmoitukseen.

Mulla on käytössä nykyään tuo google authenticator kaikessa minne sen sai, loppui nuo kaikki oudot kirjautumiset kun seinään sen jälkeen.

Sampsa oot liian hidas bännejes kans. Mulla ois viel n. 500+ logia niin voidaan vetää niillä lännen nopeinta. Muistan laittaa enskerralla r proxyt päälle kun niin kivasti raiskaat kaiken mihin kosken :)

Ps. Ei ole mikään "tietopalvelu X" vuotanut vaan pellet lataa infostealereita koneelle ja kaikki tallennettu selaindata (salasanat, sähköpostit, käyttäjänimet, evästeet, luottokortit, ymsyms) tulee hyökkääjän serverille, eikä uhri edes tajua :o

Laita se forced 2FA päälle tai edes vähintään og email otp kun vaihtaa. Naurettavan helppoa abusaa jos paskaset YPt ei oo bännimässä IPn perusteella :D

Sampsa oot liian hidas bännejes kans. Mulla ois viel n. 500+ logia niin voidaan vetää niillä lännen nopeinta. Muistan laittaa enskerralla r proxyt päälle kun niin kivasti raiskaat kaiken mihin kosken :)

Ps. Ei ole mikään "tietopalvelu X" vuotanut vaan pellet lataa infostealereita koneelle ja kaikki tallennettu selaindata (salasanat, sähköpostit, käyttäjänimet, evästeet, luottokortit, ymsyms) tulee hyökkääjän serverille, eikä uhri edes tajua :o

Laita se forced 2FA päälle tai edes vähintään og email otp kun vaihtaa. Naurettavan helppoa abusaa jos paskaset YPt ei oo bännimässä IPn perusteella :D
Jees, kerro terveiset poliisille kun aika koittaa.

Jokaisen oma asia miten elämänsä pilaa.

jaahas semmoset sieltä

Näyttökuva 2026-03-27 185939.png

Jälleen hyvä esimerkki miksi niitä salasanahallinta softia on hyvä käyttää.
Tai käyttää yksinkertaisimmillaan vain erilaista salasanaa jokaisessa paikassa kun rekisteröityy.

Kirjoitin tämän pelkästään siksi, ettei kukaan huolestu turhaan. Varsinkaan siitä joukosta, jotka kavahtavat kaiken "ylimääräisen" systeemin asentamista, pelkkää käyttöä, tai haluavat vain jostain muusta syystä pitää salasana-asiat oman mielenmaisemansa sisällä. Jokainen varmasti voi kuvitella lähipiiristään tällaisen henkilön :rolleyes:

Huolestuisin, jos en tietäisi. Oman email-osoitteeni osalta on näköjään sattunut ja tapahtunut:
Screenshot 2026-03-27 204653 (Small).png

...mutta se näistä salasanoista, ettei ketjun oikea aihe karkaa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
303 801
Jäsenet
82 404
Uusin jäsen
SaSo94

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom