Jollakin kokemusta tämmöisesta kaverista kun Dimze täällä TechBBS:ssä. Ostin häneltä viikkositten näytön ja ei ole paljon kyseistä jätkää täällä tai missään muuallakaan näkynyt. XL2411 BenQ näytön ostin häneltä... Xxxx halusi nimeksi tilisriitoon.. En tietenkään tajunnut niemä edes googlailla ennekuin siirsin rahat kun katsoin et onnistuneita kaupankäyntejä foorumilta kuitenkin löytyy. Googlesta löytyy vanha muron ketju missä kyseinen nimi liitettynä johkin paskaan.
Edit: ei hlötietoja tänne
Kokemusta löytyy ja varoituksen sain itsekin täältä toiselta käyttäjältä Dimzestä jolla oli ollut säätämistä kaupankäynnissä kyseisen nimimerkin kanssa. Olin ehtiny tässä kohtaa jo maksamaan ostamani näytönohjaimen. Itse kuitenkin sain tuotteen kun otin puhelimella yhteyttä heppuun ja sain näytönohjaimen joka oli kaikinpuolin kunnossa ja takuulappukin tuli viestinä, samaisesta syystä annoin myös positiivisen palautteen, mutta dimze ei ole koskaan antanut kaupasta palautetta mulle. Tosiaan googlesta löytyy kyllä tästä hepusta tietoa aika reippaasti joten kannattanee harkita tarkkaan käykö kauppaa tämän kanssa vai ei.