Epassi

Pystyykö tuolla matkaedulla matkaamaan myös vaimo vai onko se ihan tavallinen lippu loppupeleissä epassilla maksun jälkeen?
Muistaakseni et voi ostaa kaksi lippua samanaikaisesti, koska etu on henkilökohtainen. Epassilla ostettu junalippu on kuitenkin ihan normaali junalippu, joten teet vaan kaksi erillistä ostosta vierekkäisistä paikoista ja avot.
 
Muistaakseni et voi ostaa kaksi lippua samanaikaisesti, koska etu on henkilökohtainen. Epassilla ostettu junalippu on kuitenkin ihan normaali junalippu, joten teet vaan kaksi erillistä ostosta vierekkäisistä paikoista ja avot.
Voi ostaa, ainakin itse olen ostanut epassilla kuopio-helsinki välille lipun niin että ostin itselleni ikkunapaikan ja lisäksi viereisen jotta saan istua rauhassa. ei ollut mitään ongelmaa maksussa epassin kautta.
 
Voi ostaa, ainakin itse olen ostanut epassilla kuopio-helsinki välille lipun niin että ostin itselleni ikkunapaikan ja lisäksi viereisen jotta saan istua rauhassa. ei ollut mitään ongelmaa maksussa epassin kautta.
Viereisen paikan itselle lunastaminen lisäpalveluna ei ole kahden lipun ostamista, mitä nimenomaan alkuperäinen viesti koski.
 
Muistaakseni et voi ostaa kaksi lippua samanaikaisesti, koska etu on henkilökohtainen. Epassilla ostettu junalippu on kuitenkin ihan normaali junalippu, joten teet vaan kaksi erillistä ostosta vierekkäisistä paikoista ja avot.
Onnistuukohan myös jos sarjalipun ostaa ja sitten sillä toisellekin? En tiedä miten sarjalippu nykyään toimii.
 
Eipä toimi epassi ainakaan täällä. Toimiikohan muilla?

Screenshot_20250919-112839.Galleria.png
 
Epassin asiakaspalvelun nopeudesta kenelläkään kokemuksia? Itselläni vaihtui firma ja jostain syystä vanha tili jäi kummittelemaan taustalle. Nyt en pysty lisäämään puhelinnumeroa uuteen tiliin, kun se on sidottu vanhaan. Puhelinnumeron puuttuminen estää mm. leffalippujen ostamisen. Olen laittanut sähköpostia kahdesti lafkaan tuloksetta, enkä viitsisi soitella maksulliseen asiakaspalvelunumeroon firman puhelimella.
 
Epassin asiakaspalvelun nopeudesta kenelläkään kokemuksia? Itselläni vaihtui firma ja jostain syystä vanha tili jäi kummittelemaan taustalle. Nyt en pysty lisäämään puhelinnumeroa uuteen tiliin, kun se on sidottu vanhaan. Puhelinnumeron puuttuminen estää mm. leffalippujen ostamisen. Olen laittanut sähköpostia kahdesti lafkaan tuloksetta, enkä viitsisi soitella maksulliseen asiakaspalvelunumeroon firman puhelimella.
ePassi tili on henkilökohtainen, sillä myönnetyt edut jäävät käyttäjälle vaikka firma vaihtuisi. Miksi sinulla on eri tilit? Ohjeet käskevät ottaa tilissä käyttöön mm.henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella ja puhelinnumerolla

Itse asiakaspalvelun nopeuteen en osaa sanoa
 
Epassin asiakaspalvelun nopeudesta kenelläkään kokemuksia? Itselläni vaihtui firma ja jostain syystä vanha tili jäi kummittelemaan taustalle. Nyt en pysty lisäämään puhelinnumeroa uuteen tiliin, kun se on sidottu vanhaan. Puhelinnumeron puuttuminen estää mm. leffalippujen ostamisen. Olen laittanut sähköpostia kahdesti lafkaan tuloksetta, enkä viitsisi soitella maksulliseen asiakaspalvelunumeroon firman puhelimella.
Mulla avautuu ainakin appissa käyttäjän alta tiedot sivu Käyttäjätili, jossa on muokkaa-napit sekä emailille että puhelinnumerolle. Ainakin emailin olen jo näköjään vaihtanut privaosoitteelle. En lähde nyt kokeilemaan, saako tuon puh.non vaihdettua tuolta. Mutta ainakin mahdollisuus näyttää olevan olemassa.
 
Mulla avautuu ainakin appissa käyttäjän alta tiedot sivu Käyttäjätili, jossa on muokkaa-napit sekä emailille että puhelinnumerolle. Ainakin emailin olen jo näköjään vaihtanut privaosoitteelle. En lähde nyt kokeilemaan, saako tuon puh.non vaihdettua tuolta. Mutta ainakin mahdollisuus näyttää olevan olemassa.
Siellähän ne tosiaan ovat, mutta puhelinnumeroa ei pysty lisäämään. Syynä on ilmeisesti tuo, että vanha tili jäi jostain syystä kummittelemaan taustalle. Hassua tässä on se, että tein vaihdon ohjeen mukaan nimenomaan puhelinnumerolla, joka pysyi muutoksessa samana. Epassi-tili toimii muuten ihan normaalisti, eli uudet edut näkyvät oikein.


ePassi tili on henkilökohtainen, sillä myönnetyt edut jäävät käyttäjälle vaikka firma vaihtuisi. Miksi sinulla on eri tilit? Ohjeet käskevät ottaa tilissä käyttöön mm.henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella ja puhelinnumerolla

Itse asiakaspalvelun nopeuteen en osaa sanoa
Tämä tiedossa ja silti meni mönkään. Asiakaspalvelun nopeus ainakin sähköpostitse on surkea. Toivottavasti vastaavat loppuvuoden aikana, ettei mene sataset hukkaan.
 
Epassin asiakaspalvelun nopeudesta kenelläkään kokemuksia? Itselläni vaihtui firma ja jostain syystä vanha tili jäi kummittelemaan taustalle. Nyt en pysty lisäämään puhelinnumeroa uuteen tiliin, kun se on sidottu vanhaan. Puhelinnumeron puuttuminen estää mm. leffalippujen ostamisen. Olen laittanut sähköpostia kahdesti lafkaan tuloksetta, enkä viitsisi soitella maksulliseen asiakaspalvelunumeroon firman puhelimella.
Sulla kuuluukin olla vain yksi henkilökohtainen tili. Älä yritä avata uutta vaan mene sovelluksessa Käyttäjätili -> Aktivoi toisen työnantajan edut
 
Siellähän ne tosiaan ovat, mutta puhelinnumeroa ei pysty lisäämään. Syynä on ilmeisesti tuo, että vanha tili jäi jostain syystä kummittelemaan taustalle. Hassua tässä on se, että tein vaihdon ohjeen mukaan nimenomaan puhelinnumerolla, joka pysyi muutoksessa samana. Epassi-tili toimii muuten ihan normaalisti, eli uudet edut näkyvät oikein.



Tämä tiedossa ja silti meni mönkään. Asiakaspalvelun nopeus ainakin sähköpostitse on surkea. Toivottavasti vastaavat loppuvuoden aikana, ettei mene sataset hukkaan.
Eikös ePassissakin käyttäjätili ole nimenomaan sähköpostiosoite, jonka tulee pysyä samana. Tuossa tulikin kjns:ltä tarkempi ohje etujen käyttöönottoon
 
Ne pysyivätkin samana ja edutkin tupsahtivat tilille ihan normaalisti. Saamassani ohjeessa oli, että sovelluksesta pitää kirjautua ulos ja kirjautua sen jälkeen puhelinnumerolla takaisin. Sen tein ja lopputuloksena oli tämä sotku. Sähköpostiosoite oli sama, kuin ennenkin. Tein äsken tukipyynnön uudelleen ja tällä kertaa ilmeisesti jotain tapahtui, koska siitä tuli varmistus sähköpostiin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 792
Viestejä
4 992 210
Jäsenet
80 147
Uusin jäsen
ArnoArska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom