Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko koittanut asentaa epic softsn uusiksi?Minulla on ongelma että pelit ei lataudu kunnolla? Oon kokeillut asentaa pelit uudestaan,mutta aina täytyy aloittaa alusta.Steam lataukset taas toimii. Saiskos täältä apua? Koneen osat on allekirjoituksessa.
En vielä mut kokeilen kun oon kotona.Oletko koittanut asentaa epic softsn uusiksi?
Antaa Juu,mutta se lataa noin puoli väliin ja sit tulee error. Ongelma on sama myös world of tanks pelissä. Netti toimii ja epic toimii toisella koneella eli läppärillä.Mitä tarkoittaa "ei lataudu kunnolla"? Antaako Epic siis mitään virheilmoitusta asian suhteen vai mitä?
Onko c asemalla tilaa jos epic kierrättää sen kautta?Mulla teran verran tilaa ja yhden pelin oon laittanut steamista. Eli pitäis mahtua. Ssd levy on uusi,kun vanha meni rikki. Oisko joku mitä voisi kokeilla.
On kyllä mulla on vaan yksi osio.Onko c asemalla tilaa jos epic kierrättää sen kautta?
Navigate to Epic Games Launcher Folder: Find and open the folder.On kyllä mulla on vaan yksi osio.
Tuota oon kokeillut mut epic luo kokoajan uuden.Navigate to Epic Games Launcher Folder: Find and open the folder.
Delete Cache Folder: Locate and delete the cache folder to refresh temporary files.
Tuota voisit koittaa myöskin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.