Euroviisut

Ihan paska biisi, liekinheitin parempi. Onneksi musiikkimausta voi kiistellä. Lululai myös sontalaatikkoon. Aivan turha biisi
Mä en löydä Liekinheittimestä viulusoolon lisäksi sitä itse biisiä. Sisällön heikkous peittyy sillä että biisi on niin pitkälle tuotettu.

Instrumentaaliversiosta kuulee ettei biisissä ole sävellyksellisesti viuluosion lisäksi juuri mitään. Joo viulumelodiat on hyvät, mut muuten pohja on aika mitäänsanomaton.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/OjEGBMp1sjQ

Viimeksi muokattu:
Mä en löydä Liekinheittimestä viulusoolon lisäksi sitä itse biisiä. Sisällön heikkous peittyy sillä että biisi on niin pitkälle tuotettu.
Tykkään kyl toistaiseksi eniten tosta, mut oha siinä vähä se, että se ikäänkuin on "lähtemässä käyntiin" alkuosiolla, mut sit lässähtääki. Mut omat toiveeni on edelleen Antissa :D Jospa sieltä tulis joku kunnon hurmlumhei-meininki-biisi kurkkulaululla höystettynä :D

e: ja oha sit toi Sinikka Monte, joka sillee tavallaa vaikuttaa "kansainväliseltä" artistilta. Jos tulis jotain räväkämpää poppii...

eiku joku balladi se on
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Linkki: https://www.youtube.com/shorts/nAfE7G4Cmq8

Kiinnostavaa että toi Liekinheitin julkaistiin jo tokana mikä on yleensä varattu "täytebiiseille", parhaat on tapana säästää loppuun.

Ihmettelin mitä oikein höpötätte. Ihan selvästi sana "liekinheitin" ei ole tasarytminen. Kuuntelin sitten uudelleen, ja tosiaan, tarkoitatte sitä osaa niitä osia, josta en ollut aikaisemmin saanutkaan selvää, sanotaanhan siinä tosiaan efektien seassa tumtumtumtum lie-kin-hei-tin. Omiin korviin se oli aikaisemmmin ollut suunnilleen vain klom klom klom klom. No, toisaalta, ette tainneet sitten huomata vastaavasti niitä toisia kohtia joissa sanotaan liekinheitin? 🤔 :)

Linkki: https://youtu.be/cp-33Wk_KzQ?si=GgsRk5c6w2VaTVdX

Tämäkin olisi toki viisukamaa.

On näemmä kiinnostusta riittänyt, mut toisaalla on kyl varmasti UMK:n kiinnostus myös lisääntynyt tässä viime vuosina. Varsinki viime vuonna tais saada suitsutusta puitteistaan. Mut aika reilusti eniten on ekana päivänä kiinnostanut Pete&Linda.

TOP 5 katselukerrat UMK:n Youtubessa 1. päivä:

1. Linda Lampenius x Pete Parkkonen – Liekinheitin 432 985

2. Erika Vikman – ICH KOMME 298 389

3. The Rasmus – Jezebel 262 569

4. Käärijä – Cha Cha Cha 242 334

5. Goldielocks – Made of 164 255

On näemmä kiinnostusta riittänyt, mut toisaalla on kyl varmasti UMK:n kiinnostus myös lisääntynyt tässä viime vuosina. Varsinki viime vuonna tais saada suitsutusta puitteistaan. Mut aika reilusti eniten on ekana päivänä kiinnostanut Pete&Linda.

Joo, UMK on arvostettu kilpailu viisupiireissä.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 083
Jäsenet
81 443
Uusin jäsen
Artsi49

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom