Itse kanssa muuttaisin sääntöjä niin että saa osallistua vain kerran ja että äänestys pelkästään yleisöäänestyksellä.
Paljon mielekkäämpää katsottavaa olisi uudet esitykset, eikä tommonen Loreen joka menee ihan samalla kaavalla uudestaan. Jos olisin Loreen niin kyllä minua ainakin hävettäisi tollanen voitto, kaikki huutavat yleisössä toiseksi tulleen nimeä ja biisiä ja toiseksi tullut saanut murskaavan äänivyöryn ympäri maailaa ja itse saanut pisteitä vain muutamalta hassulta tuomarilta.
Paljon mielekkäämpää katsottavaa olisi uudet esitykset, eikä tommonen Loreen joka menee ihan samalla kaavalla uudestaan. Jos olisin Loreen niin kyllä minua ainakin hävettäisi tollanen voitto, kaikki huutavat yleisössä toiseksi tulleen nimeä ja biisiä ja toiseksi tullut saanut murskaavan äänivyöryn ympäri maailaa ja itse saanut pisteitä vain muutamalta hassulta tuomarilta.
Laaja Euroopan kiertue tammi-helmikuussa. Toki voi pohtia että paljonko kyse on hyvästä laulajasta & esiintyjästä, ja paljonko siitä että voi setämiehenä kuolata poikkeuksellisen nättiä ulkonäköä
Mutta Suomi ei ole mitenkään ainoa joka tuolla joutui ruotsalaisten Loreen-salaliiton uhriksi, parempia voittajia siellä oli kourallinen. Suomen raadilta Norjalle nolla pinnaa, joten varmaan nuo menee jollain kaverisuhteilla ja jos artisti on täysin uusi, niin ei ole muodostunut tällaisia verkostoja.
Ja nyt ei ole viisujen järjestämisvastuuta eli euroja säästyy runsaasti. Silloin kun Suomen esiintyjä ratkesi, ei ollut pienintäkään ajatusta että esitys nousee kaikkien aikojen suosituimmaksi.