EVGA Supernova P6 850w gpu kaapeli 8pin (6+2)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flez
  • Aloitettu Aloitettu
Koitetaas vielä tänne ketjua ennen tilauksen peruutusta. Eli mulla toi virtalähde ja 2 kaapelia löytyy näyttikseen. Mutta uusi näyttis vaatii 3 piuhaa ja nyt metsästän johtoa. Cablemodista sais tilattua mutta maksaa 40€ :O Vinkkejä?

Laitoin evgalle ja ostopaikkaan viestiä niin ei löydy piuhaa. Toi cablemod ainoo vaihtoehto mutta sille eivät lupaa toimivuutta. Jos kellään löytyys ylimääräistä?

Edellisen seasonic vertex 850w kaapeli löytyis iteltä
En osaa sanoa onko Vertex ja Focus sama pinout, joten kannattanee sitä googlata/tutkia vielä ennen kuin lyö kiinni.
Jos kaapeli ei ole sukitettu, niin helpointa ihan seurata johtimia, että menee samoihin nastoihin.

Onko siis kaikki alkuperäiset "ylimääräiset" johdot hukassa? Kun tuossa olisi esim 2x 8pin CPU, sellaisen voisi adapterilla muuntaa sopivaksi.

Onko siis kaikki alkuperäiset "ylimääräiset" johdot hukassa? Kun tuossa olisi esim 2x 8pin CPU, sellaisen voisi adapterilla muuntaa sopivaksi.
Tosiaan vaihtoivat powerin huollossa ja ei tullut johtoja. Kysyin liikkeestä niin ei tallessa eikä tilattavissa.

Toimiikohan toi adapteri varmasti?

Väittäsiin että myyjäliike on sinulle velkaa uuden täydellisen powerin johtoineen, hyllystä joku vastaava.

Toimii tuo adapteri, mutta jos johdot ei ole tallessa, niin..?

Väittäsiin että myyjäliike on sinulle velkaa uuden täydellisen powerin johtoineen, hyllystä joku vastaava.

Toimii tuo adapteri, mutta jos johdot ei ole tallessa, niin..?
"Hei. Löysin meiltä pcie johtoa evga malleihin. Laitan tuleemaan tämän päivän kuorman mukana 1kpl jossa haaroitin."

Jes datatronicilta löyty ja vissiin sain ilmaiseksi!

Kannattaa varmistaa esim yleismittarilla että se pinnijärjestys on varmasti sama, ettei käy hassusti.

Kannattaa varmistaa esim yleismittarilla että se pinnijärjestys on varmasti sama, ettei käy hassusti.
Jep, tos viestis ku sanoi että evga malleihin niin kai se ny tarkisti että just mun evgaan käy kun sieltä tilattukin xD

Niin. Tarkistaisin itse silti. Siinä sitten lähteä selvittelemään kuka korvaa ja mitä, kun uusi näyttis kärähtikin.

Niin. Tarkistaisin itse silti. Siinä sitten lähteä selvittelemään kuka korvaa ja mitä, kun uusi näyttis kärähtikin.
Vielä kysyin lähettäjältä niin evgan piuhat on yhteensopivia keskenään, myös cablemodissa sanotaan samaa. Mutta joo eihän se tarkistus mitään maksa.

Nyt asentamas näyttistä, vasen kaapeli on alkuperäinen ja oikealla uusi, tältä näyttää siis powerin päässä. Miksi tosta vanhasta puuttuu 1 johto? Uudessa siis kaikki johdot. Uusi johto on myös paksumpaa, joka tuskin haittaa.. Sukitettu niin en pääse seuraamaan johtoja, tarttis mittarin. Liitin näyttää olevan samanlainen että uskaltaako koittaa =D

20260209_213947.jpg

Evgan johtoja molemmat ja datatronicilta lähettivät ja sanoivat että on yhteensopivat, vielä varmistin sähköpostilla. Samaa sanotaan cablemod.comissa mutta ei tää näytä siltä. Sain mittarin ja eri järjestyksessä pinnit voi vitura..

Itse käytän pcie molex adapteria yhtenä virtapiuhana kolmesta. Ei ollut omassa virtalähteessä mukana kun kaks pcie virtapiuhaa. 9070 XT:ssä ainakin hyvin pelittää.

Viimeksi muokattu:
Evgan johtoja molemmat ja datatronicilta lähettivät ja sanoivat että on yhteensopivat, vielä varmistin sähköpostilla. Samaa sanotaan cablemod.comissa mutta ei tää näytä siltä. Sain mittarin ja eri järjestyksessä pinnit voi vitura..
Mikä/mitkä menee eri tavalla?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 105
Jäsenet
81 759
Uusin jäsen
Peltmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom