Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mielenkiinnosta, oliko se 60-luvulla vai 70-luvulla? 80-luvulta lähtien ainakin on valitettu joka vuosikymmen että parhaat ajat ovat jo kaukana takanapäin, kuten varmasti olivatkin.Kyllä on tämänkin lajin parhaat ajat jo kaukana takanapäin.
Taas pelleillään. Pitäis ajaa kisaa mut telttaillaan varikolla. Koska tähän tulee jotain järkeä?
Nuo renkaat ovat kyllä osa ongelmaa, mutta isompi ongelma on vesisuihku joka itse asiassa pahenee täyden sadekelin renkailla kun nuo nostattavat enemmän vettä. Tätä tämä tulee olemaan sadekisoissa että välikelin renkaat ovat ne joilla käytännössä ajetaan kunnes autot suunnitellaan niin ettei tuota vesisuihkua tulisi niin paljon.![]()
![]()
Farssi uhkaa F1-kisaa – Heikki Kovalaiselta kova paljastus Viaplayllä
Sade sotkee Belgian gp:n sunnuntaita.www.is.fi
Pitää varmaan ehtiä laittaa uudet aurinkorasvat ja hakea kakkukahvit.Minkä helvetin takia täytyy vielä odottaa 15min, eikö se minimi ole 10min ja tässä nyt on jo hetki ollut satamatta.
Kyllä noilla palkoilla pitäisi pystyä vähän riskiä ottaa eikä istua ruikulit housussa auton penkilläHelppo täällä huudella ja vaatia ajamaan kilpaa verrattuna siihen, että jos olisit itse tuolla oikeasti päättämässä että ajetaan ja sitten joku kuolee.
Sauli Niinistökin sanoi hyvin joskus jotenkin niin että sellaisen ihmisen todellisuus on hieman eri joka oikeasti tekee sen päätöksen.
Jos sataa, eikä ajeta, niin tulee ulinaa ja jos ajetaan ja joku loukkaantuu sen takia, niin tulee ulinaa. Ei voi voittaa, aina väärin näkökulmasta riippuen.
Kyllä noilla palkoilla pitäisi pystyä vähän riskiä ottaa eikä istua ruikulit housussa auton penkilläHelppo täällä huudella ja vaatia ajamaan kilpaa verrattuna siihen, että jos olisit itse tuolla oikeasti päättämässä että ajetaan ja sitten joku kuolee.
Sauli Niinistökin sanoi hyvin joskus jotenkin niin että sellaisen ihmisen todellisuus on hieman eri joka oikeasti tekee sen päätöksen.
Jos sataa, eikä ajeta, niin tulee ulinaa ja jos ajetaan ja joku loukkaantuu sen takia, niin tulee ulinaa. Ei voi voittaa, aina väärin näkökulmasta riippuen.
Kyllä noilla palkoilla pitäisi pystyä vähän riskiä ottaa eikä istua ruikulit housussa auton penkillä
Ihan sama kuka päättää, ajaisivat tai sitten tehtäis sellaiset autot millä pystyy ajaa sateellaKuljettajatko sen päättää ajetaanko? Valoja päälle. Esimerkiksi vihaamasi Verstappen hoputti jo ekalla SC kiekalla kisaamaan kunnolla.
Ihan sama kuka päättää, minä haukun sen kenet näen enkä sitä kuka on syyllinen.Ihan sama kuka päättää, ajaisivat tai sitten tehtäis sellaiset autot millä pystyy ajaa sateella
Miten Tsunoda tippui noin kauas.
Talli kysyi Norrisilta haluatko kovat renkaat, ja Norris vasta myöntävästi.Norrisille pelattiin rengastaktiikalla voitto?
Norrisin kiri tyrehtyi liian moneen virheeseen. Ei sinänsä mitään uutta. Piastri tasaisempi kuski ja ei paljoa aikaile noissa ohituksissaan.Taitaa Piastri ajaa voittoon tulevan mestarin ottein.