F1-lähetykset

Minulla selain blockasi kun pari kertaa yritin kirjautumista(, jotta voisin linkata television toimimaan).

No, tässä on joka tapauksessa Viaplay katkolla maanantaina niin päässee takaisin F1TV:n pariin.

Melko amatöörimäistä kun juuri pari kolme viikkoa sitten hajoilivat kaikki striimit ja nyt taas on sama homma. Ehkä tämä on nyt tätä tekoälyn aikakautta että kukaan ei enää osaa mitään bugejakaan korjata.

Saa nähdä kauan kestää, joku atk-velho varmaan osaa sanoa mitä hajoaa jos asiakkaat kirjautuvat ulos eikä sisään pääse? Ongelma jossain käyttåjä-tunnistus koodissa tms?

Niin ja outoa ettei ole vielä otsikkoja mediassa, ilmeisen laajasta ongelmasta ilmeisesti kuitenkin kysymys nyt.

Saa siis urheilut näkymään nettisivun fail/backup-sivun kautta kuten aiemmin sanoin.

edit. Nyt sentään toimii taas.
Kyllä minulla toimi Viaplayn urheilu koko ajan kännyssä missä ei tarvitse erikseen kirjautua mutta televisiossa(, johon ei ole kertaakaan kirjauduttu) ja selaimessa ei. Siten noiden torrent- toistojen näkyminen ei ole yllättävää.

Siellä on aika-ajo lähetys yhä meneillään ja saapuessani kotiin katsomaan lähetystä ajatuksella aloittaa se alusta niin lähetys ei anna kelata lainkaan, onko tämä normaalia viaplay-toimintaa? F1tv:llä sentään voi koska vain aloittaa alusta.
Lisäksi on jotenkin hassua että Viaplay tallentaa esistudion, itse lähetyksen ja jälkistudion vain yhtenä tallenteena. Ennen tästä ei ollut ongelmaa kun lähetys tuli aloitettua aika-ajojen tai kisan ollessa vielä käynnissä mutta näin paria tuntia myöhemmin en olisi uskonut ettei tämä ole mahdollista( katso lähetystä television välityksellä, nyt kun vihdoin pääsin sinne kirjautumaan).
Ei nyt hirveän ikävä tule viaplayn lähetyksiä jos palvelu on tällaista tasoa kuin tänään.

Epäilin ensin, että kyseessä on jotain pakotettua mainostyrkytystä mutta nyt ruudussa lukee viaplayn päivän ohjelma joten siitä ei ole kyse. Todennäköisesti kyseessä on vain päin helvettiä tehty tizensovitus mutta silti.( Android tv:ssä ei näy koko aika-ajolähetystä 😂👍)

Viimeksi muokattu:
Liekö joku muutos nyt tullut, kun ei pysty enää kattomaan F1 TV Pro:lla kisaa 2 yhtä aikaa?
Tänään taas toimi itellä 2 lähetystä, ennen heinäkuun päivitystä tuli näitä virheilmotuksia että liikaa streameja auki.

Virallisesti tietenki vain premium tilaukseen kuuluu useampi yhtäaikainen lähetys auki.

Alku kauden toimi kans vanhaan malliin, huhtikuu-kesäkuu oli itellä ongelmia.

Kannattaa myös tarkistaa ettei ole liikaa laitteita rekisteröitynä tiliin, ne löytyy kun menee selaimella f1tv sivulle sieltä my account ja manage account.

Viimeksi muokattu:
Prolla ainakin pystyy ilman ongelmia katsomaan kaksi samaa lähetystä jos toinen käyttää appia ja toinen selainta

Onko Viaplaylla ollut eilisessä kisassa eri selostajat mitä aikaisemmissa vai alkoiko minua vain vituttamaan nämä kaksi jostain muusta syystä( tuo nainen on toki ollut jossain aikaisemminkin äänessä mutta en muista studiossa olleen koko ajan äänessä)? Myöskään yhtäkään kisaeksperttiä ei tainut olla paikalla.
( En ole tätä vuotta ennen seurannut Viaplaylta ainoatakaan kisaa, jos mitään muutakaan mutta nyt F1TV oli vain liian kallis ja sain tämän hetkeksi ilmaisena.)

Onko Viaplaylla ollut eilisessä kisassa eri selostajat mitä aikaisemmissa vai alkoiko minua vain vituttamaan nämä kaksi jostain muusta syystä( tuo nainen on toki ollut jossain aikaisemminkin äänessä mutta en muista studiossa olleen koko ajan äänessä)? Myöskään yhtäkään kisaeksperttiä ei tainut olla paikalla.
( En ole tätä vuotta ennen seurannut Viaplaylta ainoatakaan kisaa, jos mitään muutakaan mutta nyt F1TV oli vain liian kallis ja sain tämän hetkeksi ilmaisena.)

Unkarissa lähetyksissä oli Nikin (vakioselostaja) lisäksi Emma Kimiläinen. Ei hän usein ole ollut kommentaattorina, lonkalta heitän että yhtenä viikonloppuna tänä vuonna aiemmin.

Liekö osin makuasioita, mutta myös omaan korvaan särähtelee hänen kommentit ja tokaisut. Alkupuolella kisaa ampui täysin alas Landon lähdön ja alkukisan valinnat ja lopulta meni ja voitti kisan :kahvi:

No nimenomaan se kärkkäisyys ja inttäminen oli Nikin ja Emman kohdalla se ongelma mitä ei ole esiintynyt kun joku asioista tietävä on toppuuttelemassa. Emma( huono nimimuisti niin en muistanut nimeä ja kello oli yksi yöllä kun sain kisan katsottua niin en edes jaksanut etsiä heidän nimiään) ei oikein ole koskaan iskenyt ja aina kun olen nähnyt hänen tekemiään kuljettajahaastattelujaan olen miettinyt, että mitäköhän kuskit mahtavat( osasta) hänen kysymyksistään ajatella.

Kun Maxia haastateltiin kisan jälkeen oli jotenkin uskomaton olo tämän parin keskustelua kuunnellessa. En ole sitä mieltä, että Maxin ohitus olisi ollut tälläkään kertaa sellainen, jonka koko kuskikaarti katsoisi reiluksi ohitukseksi mutta itse Lewiskin oli sitä mieltä, että 'antaa olla'( todennäköisesti tosin miestä vitutti enemmän se ohitus ja siksi ei osallistunut kuulemiseen kuin, että hyväksyisi täysin mitä tapahtui). Maxin vastaukset takaisin intettyyn ohitusyrityskyselyyn oli jo turhan lypsämisen kompensoivaa turhautumista.

Ja( aiheeseen palatakseni) olen tämän kauden katsonut sivukorvalla kuunnellen kautta Viaplayn välityksellä( en uskonut edes alunperin katsovani koko kautta kun eräiden kuljettajien erityiskohtelu ampui pahemman kerran yli edellisillä parilla kaudella mutta vaikka nyt tuomiot ovat edelleen ailahdelleet niin tänä vuonna esim Max on oikeasti osoittanut kypsyyden merkkejä jouduttuaan ajamaan keskikaartissa. Em. ohitus oli oikeasti arvelluttava mutta se oli sieltä puhtaammasta päästä Max-asteikolla ja moni muu kuljettaja puolestaan harhautui väärälle puolelle aitaa, LeClerc pahimpana esimerkkinä kisan lopussa) enkä oikeastaan yhdessäkään kisassa törmännyt yleisimpään valitusaiheeseen koskien juontajien ammattitaidottomuutta( en tarkoita etteivätkö ymmärtäisi lajista mitään vaan kokonaisuutta) ennen eilistä kisaa.
Laadullisesti Viaplay on osoittautunut kohtuu hyväksi ja F1TV:n uudet rajoitteet häiritsevät omaa tapaani katsoa kisoja. Valinta sikakalliin Viaplayn ja F1TV:n välillä ei toki ole edes vaikea ja tuskin enää palaan takaisin piratoimaan lähetyksiä kuten silloin joskus. Laillisesti toki voi edelleen katsoa brittien kanavien kautta ja selostuksen taso on yksinkertaisesti huomattavasti parempi kuin suomalaisessa lähetteessä.

Kimiläisestä on aina jäänyt mieleen kuinka haukkui aina Marcus Ericssonia ja kuinka HÄN opetti Marcukselle ajolinjoja.

Noh, Marcus on voittanut ”erään” Indy500 kisan.

Itse en ole katsonut noita tämän kauden kisoja suorana vielä kertaakaan paria alkupään kisaa lukuunottamatta.
Syy on nuo naurettavat streamaus rajoitukset mitkä tuli tuon F1TV premiumin myötä pro tilauksiin.

Ihan yhtä hyvin voin odottaa että tuo multiviewer sovelluksen kehittäjä laittaa ilmoitusta että lähetys on synkronoitu, niin onnistuu yhä tuo usean in-car kameran ja päälähetyksen layout.

4k ja hdr ei ole tarpeeksi että viitsisin maksaa enemmän ja etenkin kun tuo multi camera systeemi on kuvien perusteella huomattavasti huonompi kuin mitä se on tuossa multiviewer.app sovelluksella.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 507
Jäsenet
78 607
Uusin jäsen
MTR84

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom