Mielestäni täällä on esitetty ihan perusteltuja kriittisiä mielipiteitä pelistä. Vaikka mielipiteet eroaa omastasi, eivät ne automaattisesti ole itkua, vinkua ja mussutusta. Pelisarjan aiempia osia pelanneet vertaavat tietysti tätä edeltäviin osiin, monia se ei ole miellyttänyt ja keskustelussa lienee hyväksyttävää esittää eroavia mielipiteitä. Provohan viestisi taisi olla mutta väännellään nyt lystiksi rautalankaa.
Minusta toi oli betan perusteella ajantappoon ihan ok ydinsodan jälkeistä höpsöttelyä mutta todella ihan ok -tasolle se jää. Ei ole kolmen kympinkään arvoinen. Fallout-nimi asettaa omalla kohdalla tason liian korkealle. Onhan näitä isompia harhaan astumisia ollut aiemminkin (Brotherhood of Steel...)
Suurimmalta osalla näistä eriävistä mielipiteistä vaan ei ole mitään kokemusta itse pelistä, tuossahan juuri yksikin totesi melko suoraan että ei ole kuin second hand informationia mutta paska peli silti
Harmillista sinäänsä että täälläkin jos nyt vaikka katsotaan viestien "tykkäyksiä", niin suurin osa itseasiassa taitaakin olla ihan positiivisissa fiiliksissä tän suhteen, mutta mieluummin pelaa itse peliä kuin kirjoittelee täällä siitä. Melko vääristynyt kuva tulee pelistä kun foorumit on täynnä valitusta porukalta jotka eivät edes ole kokeilleet koko peliä.
Itselläkin oli melko negatiiviset ennakko-odotukset tämän suhteen, kuten voi nähdä jos katsoo viestihistoriaa tästä ketjusta. Lopultahan sieltä kuitenkin tuli sitten aivan viihdyttävä uusi Fallout. Luulen että moni muu voisi yllättyä yhtä positiivisesti jos vaan kokeilisi pelkän lukemisen ja valittamisen sijasta. Mutta no, tässä kun asutaan kateellisten ja valittajien kansoittamassa maassa niin totta kai kun muualla internetissä kitistään tästä niin täällä se on vielä 10x pahempaa.
Viimeksi muokattu: