• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Feminismi ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus

AIvan, ei nuo machomiehet ole sen halutumpia. Transvest tuossa toi esiin, miten naiset vaihtaa alfauroksiin. Tuollainen normaali mies kelpaa kuitenkin jopa valtakunnan ykkösnaiselle.
No aivan varmasti ovat keskimääräisesti halutumpia. Eikai nyt 48-vuotiaan yksittäistapauksen (Purran) miesvalinnoista voi vetää mitään yhtäläisyysmerkkejä tai tulkintoja naisten valinnoille suuressa mittakaavassa. Ja kuten aiemmin sanottua, 18-35v naiset valitsee vähän eri kriteereillä kun taas ns. "huippuvuotensa" ohittaneet 35v+ naiset.

Vaikka todellisuudessa miehet itse ylläpitää machokulttuuria ja halveksii feminiinisiä piirteitä. Jos miehet haluaa pois maskuliinisuudesta, niin heidän pitää alkaa itse näyttämään esimerkkiä.
Muutos alkaa siitä, miten miehet kohtelevat toisiaan.
Oikeasti väität, että naisten valinnoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mihin miehet pyrkii? Aivan sieltä yläasteelta asti ne vahvimmat, uhkarohkeimmat ja kovimmat vie lähes kaikki naiset. Eivät ne kiltit neljän laudaturin oppilaat ole missään kovassa huudossa naisten keskuudessa. Senkin jälkeen mitä lihaksikkaampi, tatuoidumpi, isompi ja vaarallisempi(/"turvallisempi") mies, sitä enemmän riittää naisia. Jopa rikollisuus ei haittaa vaikka orastavat rahat saatais kepulikonstein niin sekin kelpaa. Jopa sen pirikauppiaan ympärillä pyörii enemmän naisia kun herkän runopojan. Kyllä miehet tän pelin ymmärtää ja se isossa määrin tähän "epätoivottuun käytökseen" ohjaa. Enkä nyt yritä sanoa, että pelkästään naisten vika, vaan, että jos haluttais demaskuloida miehet niin kyllä siihen tarvitaan ihan jokaisen esimerkkiä, sekä naisten, että miesten.
Turvallisuushakuisuus olisi parempi kuin tämä nykyinen sotamaailma. Se ei ole heikkous, vaan selviytymiskeino.
Noh jos nyt noin överiks vetää koko argumentin niin tottakai on. Mutta jos turvallisuushakuisuuden ja neuroottisuuden vastakohdaksi asettaa esim. rohkeuden ja halun mennä mukavuusalueen ulkopuolelle niin ne on jo paljon kannatettavampia asioita kuin joku sotaisuus, joka ei ole turvallisuushakuisuuden vastakohta.

Semmoinen pieni havainto on ollut, että lapsilla voi olla äidin luona parempi. Eikä näissä tapauksissa ollut kyse vieraanuttamisesta. Tavallisesti lapset kiintyy äitiin enemmän.

Miehet ja heidän kostofantasiat.
Osa miehistä kokee eron epäoikeudenmukaisena, vaikka heidän oma käytöksensä on voinut vaikuttaa siihen.
Lasten kiintymys äitiin ei automaattisesti ole vieraannuttamista. Äiti on äiti.
No en ole itse kyllä havainnut tollasta, en suuntaan tai toiseen. Lapset kiintyy äitiin enemmän ehkä ekat 2 vuotta, koska tissit. Sen jälkeen varmasti molemmat vanhemmat kelpaa yhtälailla.
Et varmaan ymmärrä, että naiset ovat äärimmäisen etuoikeutetussa tilanteessa kun eron hetkellä aletaan miettiä huoltajuusasioita / kiistoja. Saattaa siinä tulla joillekin epäoikeudenmukaisuuden tunteita tai jopa kostofantasioita jos koko järjestelmä kusee linssiin sukupuolesi takia.

Viimeksi muokattu:
Feminiinisiä piirteitä, lempeyttä jne. Naismaiset asiat nähdään heikkoutena, ja ne on ominaisuuksia joita pitää hävetä. Miehet mollaa näitä asioita, ja opettavat poikalapsille, että "pidä itsesi miehenä", "älä itke, ole mies", älä kuuntele tyttömäistä musiikkia", "heität kuin tyttö".
Eivät sano. Tuo on pelkkä kulunut stereotypia, luulo.

En muista oman isäni koskaan sanoneen tai esittäneen minulle mitään tuollaista, enkä minäkään ole tuollaisia stereotyyppisiä fraaseja omille lapsilleni toistanut, tai kieltänyt heitä itkemästä ja olemaan mies. Lohduttanut olen jos jokin asia itkettää tai harmittaa.

Naisten eli äitien olen havainnut paljon enemmän yrittävän kontrolloida poikiensa harrastuksia ja tekoja, esim. nalkuttamalla pelaamisesta (vaikka itse viettävät kaiken aikansa puhelimen somessa) yms.

Tässä videossa norjalaismies ihmettelee ihan samaa, kun joku feministi väittää että pikkupojille sanotaan muka tuollaisia stereotyyppisiä fraaseja, ja hän ei muista omasta lapsuudestaan mitään tuollaista että häntä olisi kasvatettu siten. Epäilen että tuollaista väittävät ovat saaneet luulonsa jostain elokuvista ja somekeskusteluista, eivät todellisesta elämästä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=T5VvE6flxTY#t=560s

Hassusti tosin tuntemattomia nuoria miehiä kohtaan suhtaudutaan eri tavalla, eli heidän kokemiaan ongelmiaan vähätellään verrattuna tyttöihin. Eli eroa sittenkin on, mutta ei niinkään omien vanhempien tai lähipiirin taholta.

En puhunut itsestäni, vaan olen nähnyt miesten näin kommentoivan ja puhuvan muille naisille.
Eli lukenut ulkomaisia some-keskusteluja joissa on väitetty näin?
"Kummallista" ettet kuitenkaan itse ole tällaista kauheutta kokenut.

Ihan mahdollista että jotakin naista tässä isossa maailmassa on joskus pyydetty hymyilemään enemmän. Eri asia onko se oikeasti kovinkaan yleinen ilmiö (eli että kovinkaan monet miehet tuollaista tekisivät, esim. minä en ole tehnyt koskaan), ja onko sillä loppupeleissä kovin suurta merkitystä.

Se voi olla ärsyttävä kommentti tuntemattomalta mieheltä, siinä kaikki. Annoin joitakin ehdotuksia miten siihen voi vastata takaisin.

Naiset ei saa näyttää pettymystä, kipua, stressiä ja vihaa, kun heidän pitää hymyillä ja miellyttää muita.
Ainakin Suomessa he tekevät näin, ja jotkut ovat myös väkivaltaisia esim. poikaystäviään ja miehiään kohtaan.

Harmittelit miten naisia muka kohdellaan silkkihansikkain, joten tästä saa käsityksen, että toivot itse samanlaista. Mikä on ristiriidassa kuvailemasi jämäkkyyden ja naisvihamielisten kommenttiesi kanssa.
Ei, vaan edelleenkin toin vain julki sen että yksinäisiin syrjäytyneisiin nuoriin miehiin ja heidän ongelmiinsa suhtaudutaan aivan eri tavalla kuin vaikka naisten ja tyttöjen ongelmiin.

En ottanut kantaa siihen mikä on toivottava tapa suhtautua vaan että ei ole tuollaisia tuplastandardeja. Jos koette tarpeelliseksi vähätellä nuorten miesten kokemia ongelmia, tehkää sama myös tytöille yms.

Sanoin, että JOS isä on uskottavampi. Koska niin se tod.näk menee, poikalapsi ottaa mallia helpommin isältään. Mutta jos isä ei näytä pehmeämpää puolta, niin siinä ei välttämättä auta äidin lempeys. Ja siksi yh-äidin pojasta voi tulla naisia kunnioittava, kun ei saa isältä huonoa esimerkkiä.
Tuo on siis luulosi. Yh-lapsien äideillä on paljon enemmän käytös- ja mielenterveysongelmia.

Hyvä esimerkki tästä on Yhdysvalloista missä afroamerikkalaisilla nuorilla miehillä tuntuu olevan erityisen paljon ongelmia, ja he ovat paljon useammin yh-äitien kasvattamia, kuin valkoihoiset tai varsinkaan aasialaiset lapset joiden elämään ydinperhe yleensä kuuluu mikä heijastuu heihin turvatumpana elämänä, parempana koulumenestyksenä jne.

Äidin tehtävä on huolehtia ja katsoa lapsen perään, neuroottisuus ja varoittelu asioista kuuluu asiaan.
Rajat on rakkautta, äänen korottaminen ei poissulje lempeyttä.
Miksi se ei kuuluisi myös isän tehtäviin? Ainakin minä huolehdin parhaani mukaan lapsieni turvallisuudesta jos näyttävät yrittävän jotain vaarallista, esim. juoksevat autotielle tms.

Paljon vaimoani hövelimpi olen esim. ruutuaikojen, tietokoneella pelaamisten yms. suhteen. Oma äitini joskus lapsuudessani poltti vihaisena minun itsetekemäni nunchakun kun kuuli isoveljeltäni sen olevan "tappokeppi", isääni asia ei samalla tavalla haitannut.

Miehet seuraa somessa naisia. Tämä näkyy esim. Instagramissa, siellä ukot omalla naamalla ja nimellä kommentoi naisten tilejä.
Paljon paljon vähemmän kuin naiset. Kyllä se naisten seuraaminen ja kommentointi on paljon enemmän naisten heiniä. Miehiä kiinnostavat enemmän nopeat autot, urheilu, maailmanpolitiikka jne.

Ainoa some missä miehet ovat enemmistönä on OnlyFans.

Tällä foorumilla on myös useita ketjuja, joissa arvostellaan naisia.Tämmöistä vastaavaa käytöstä ei esiinny naisilla, koska naiset ei ole niin ulkonäkökeskeisiä, vaikka muuten ovatkin enemmän kiinnostuneita itsensä ehostamisesta.
Siis ketjuja missä miehet arvostelevat naisten käytöstä yleisesti, aivan kuten sinä arvostelet tässä miesten käytöstä. On ymmärrettävää etteivät naiset yleisesti arvostele naisten eli itsensä käytöstä.

Kun taas puhutaan naispuolisten somepersoonien seuraamisesta ja kommentoinnista, myös ulkonäön suhteen, se on lähes kokonaan naisten heiniä. Ehkä siellä voi olla seassa joku miestrollikin ärsyttämässä. Eivät miehet seuraa juurikaan Kardashianien yms. elämää, naiset sitä tekevät.

Pointti oli, että ei haittaa vähääkään mennä tekemään miesten jälkeen, vaan päinvastoin he tulivat "tönimään" pois tieltä, että itse pääsivät tekemään parempia treenejään.
Sori, en usko tarinaasi. Joku mies tulee fyysisesti tönimään naisia pois laitteilta kaupallisella salilla, tai alkaisi edes sanallisesti häätää naisia pois laitteilta?

Täysin keksitty juttu, sori. Suomessa tuo olisi helposti poliisiasia, ja jo sitä ennen salin henkilökunta luultavasti poistaisi noin käyttätyvän miehen pois. Ehkä löydät jonkun reddit-keskustelun jossa tuntematon nainen Amerikoissa väittää näin joskus käyneen, kaverille.

Vai, että maahanmuuttoilmiö.
Nämä olivat SUOMALAISIA MIEHIÄ. Niillä oli tapana tulla isolla porukalla salille hengailemaan.
Oliko tämä tarinasi edelleen naisten pukuhuoneessa kuulemaasi kertomusta? Ja he mainitsivat oikein erikseen että kyseessä olivat kantasuomalaismiehet? Ettet nyt vaan keksi lisähöystettä tarinaasi?

Sori mutta tarinasi on kovin täynnä aukkkoja, eivätkä yhtään vastaa sitä mitä itse näen kuntosaleilla. 5-10 hengen kantasuomalaismiesporukoita jotka valtaavat laitteet ja häätävät naiset niiltä pois, just just.

Usein näytti siltä, että treenaaminen oli toissijaista, ja tärkeämpää oli juoruilu ja muu höpöttely. Nykyään nuo isot miesporukat on vaihtuneet teinipoikaryhmiin.
Maahanmuuttajataustaisilla tuollainen on uskottavampaa kuin kantasuomalaismiehillä. Mamut tuntuvat kaikkialla kulkevan useammin isommissa porukoissa.

Haluaisin nähdä miten säädät vaikka kyykkytangon korkeuden parissa sekunnissa. Ja kun tähän lisätään vielä painojen siirtely.
Kyykkytanko ja yleisesti levypainot ovatkin ainoa poikkeus tuohon. Niilläkö naiset ainoastaan tai edes pääsääntöisesti harjoittelevat?

Ainakin ne salit missä olen käynyt, tankoja ja niille telineitä on yleensä useampia, ja aika huono säkä saa olla jos ne kaikki ovat 5-10 henkisten miesporukoiden valtaamia. Lisäksi kyllä jo naistenkin keskuudessa on eroa pituuksilla ja kuinka suurilla painoilla harjoittelee.

Ei siinä vain yksikertaisesti ole järkeä laitteissakaan vaihtaa niitä säätöjä edestakaisin, useimmiten on parempi antaa toisen tehdä rauhassa ja odottaa vuoroa.

Toimii suunnilleen kaikissa muissa, paitsi ehkä juuri kyykkytangolla. Tosin muistan niissäkin joskus päässeeni väliin tekemään omiani, pituusero saisi olla aika valtava ettei sama aloituskorkeus sopisi molemmille, ja levyjä saa poistettua ja lisättyä aika nopeasti.

Jos toinen on tekemässä vain kolmen sarjaa ja lopettelemassa kohtapuolin, silloin toki voi olla turha mennä siihen väliin jos minuutin odottelu ajaa saman asian.

Mutta muistan kyllä, että miehet aiheutti häiriöitä.
Heidän takia koko sali uhattiin sulkea, kun jättivät painoja lattialle ja tankoihin, eivätkä ohjeen mukaisesti telineisiin.
Vaikea uskoa että sali sulkisi ovensa sen takia että jotkut jättävät painoja lattialle ja tankoihin. En ole tällaistakaan havainnut ainakaan epidemiaksi asti eri saleilla, ehkä punnerrus- ja kyykkypenkkitankoja ei välttämättä aina tyhjätä mutta ei se niin suuri ongelma luulisi olevan ottaa levy tai pari pois tai vaihtaa niitä että on itselle sopiva vastus.

Mitä tulee esim. käsi-irtopainoihin, 99% miehistäkin tuntuu palauttavan ne aina omille paikoilleen oman käytön jälkeen. En muista edes olenko nähnyt tuota 1% joka ei palauttaisi. Ja vaikka ei ollisi palauttanut, ei se saa minua raivon valtaan että joudun ottamaan kaksi painoa käsiini lattialta, enkä vieressä olevalta telineeltä. Laitan ne sitten oman käyttöni jälkeen omalle paikalleen telineelle.

Viimeksi muokattu:
Näitä "pidä itsesi miehenä"-tyyppisiä juttuja kuulee kyllä reaalimaailmassa
En usko. Feministipiirit kyllä väittävät että tuollaisia jatkuvasti toisteltaisiin pojille (ja tytöille jotain muuta), kuten aiemmin linkkaamassani norjalaisdokumentissa, totuus on jotain muuta.

Kuka muistaa tai tietää esim. oman isänsä toistelleen tuollaisia stereotyyppisiä fraaseja joko itselleen, tai veljilleen? Minun isäni ei koskaan näin tehnyt, enkä ole omillekaan pojilleni tuollaisia puhunut. "Pidä itsesi miehenä, älä itke", miksi hemmetissä isäni olisi joskus minulle jotain tuollaista naurettavaa sontaa toistanut?

Sinänsä mielenkiintoista kyllä että vanhempi poikani halusi esim. sinisen liukurin punaisen sijaan koska sanoi olevansa poika. Minä sitä en hänelle ehdottanut enkä ole koskaan hänelle sanonut että värit olisivat tuolla tavoin sukupuolittuneita, tai edes muistuttaneeni häntä että hän on poika. Hänen pikkuveljelleen punainen liukuri sopi, halusin että ne erottaa väreistä jotta ei tule kiistaa kumpi on kumman, ja noita kahta väriä oli Tokmannissa tarjolla -30% alennuksella.

Epäilen että hän on omaksunut tuon väripreferenssin koulustaan, en keksi että hänen äitinsäkään olisi tuollaisia puhunut mutta varma en voi olla. Sinänsä mielenkiintoista että vanhempi poikani nimenomaan itse korostaa omaa sukupuoltaan ja mikä hänen mielestään on sopivaa pojille ja mikä ei, minä en sellaisia ajatuksia ole hänelle istuttanut ja liukurinkin tapauksessa sanoin että kyllä pojatkin voivat käyttää punaista ja muistutin häntä että Ferrari on punainen.

Nuoremman poikani ilmoitin jopa koulun tanssikurssille kun hän vaikutti välillä innostuvan tanssista, mutta hän itse halusi sieltä pois ja vaihtaa akrobatiakurssille. Tein hänen tahtonsa mukaisesti. Voi olla että häntä kiusattiin koulussa tanssikurssille osallistumisesta jos siellä suunnilleen kaikki muut olivat tyttöjä, lisäksi siellä tunnuttiin keskittyvän paritanssien opetukseen kun toivoin että siellä olisi jotain yksintanssia esim. discojytkettä ja hipiti hoppia. Ehkä poika ei halunnutkaan opetella tangoa tytön kanssa, ja jopa kurssin tytöt hihittelivät hänen läsnäololleen.

Ei ihmekään että olen voittanut valtakunnallisen Vuoden Isä palkinnon jo 15 vuotta peräjälkeen vaikka en edes ole ollut isä niin kauaa.

mutta jotkut miehet on sokeita omalle käytökselleen eivätkä huomaa itse toistavansa niitä.
Ah, vastaanpanematon argumentti. Sinä teet kuten väitän, et vain itse tiedosta sitä.
Onko naisilla sama vamma, he tekevät asioita ymmärtämättä itse tekevänsä niin?

Toki myös netissä on kammioita miehillä ollut vuosikaudet missä jakavat ideologiaansa ja naisvihaansa, kuten ylilauta ja tekniikkafoorumit.
Vastaavasti monet naiset toistelevat miesvihaansa esim. tällä foorumilla tai tulva.fi:ssä. He eivät välttämättä aina itse tiedosta sitä, ainakaan jos pyrkivät kieltämään tekevänsä niin.

Feminiiniset piirteet ja pehmeät arvot on joidenkin miesten keskuudessa väheksyttyjä. Ja jos joku niitä ilmentää, niin voi saada kuulla olevansa "neiti" tai "soijapoika".
Feminiiniset piirteet miehissä ovat myös naisten väheksymiä, ainakin parinvalinnassa.
Aiemmassa norjalaisdokumentissa oli tästäkin esimerkki. Kun miespuolinen toimittaja kysyy naisvaltaisella sairaanhoitajatyöpaikalla onko siellä (hoitajien parissa) myös miehiä, joku heittää nasevan vitsin "Ei, ellet sitten laske itseäsi sellaiseksi?".

Kaikki naispuoliset hoitajat naureskelevat kovasti vitsille, hehhehhee. Vitsin tarkoituksena oli kyseenalaistaa toimittajan ns. miehekkyys, eli ettei hän olisikaan mies. Ajatella että jopa niin "tasa-arvoiset" norjalaisnaiset ajattelevat noin patriarkaalisesti ja miesvihamielisesti miehistä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=T5VvE6flxTY#t=185s

Monet miehet ei puhu tunteistaan, joten miten lapsikaan oppisi käsittelemään pettymyksiään.
Ilmeisesti eivät ainakaan äideiltään.

Paremmasta en tiedä, mutta jos poika kasvaa ympäristössä, jossa naiset ovat läheisiä ja inhimillisiä, se voi vähentää naisvihamielisyyttä.
Jostain syystä tuo ei tunnu toimivan afroamerikkalaisissa yksinhuoltajaperheissä. Ehkä kyseiset äidit eivät sitten ole läheisiä ja inhimillisiä joten pojat omaksuvat jengien gangstakulttuurin.

Aasialaisamerikkalaisissa ydinperheissä pojista tuntuu kasvavan paljon tasapainoisempia ja menestyvämpiä ihmisiä. Aasialaiseen kulttuuriin tuntuu enemmän myös kuuluvan elämässä menestymisen tärkeys ja se ettei menetä kasvojaan ja aiheuta häpeää esim. vanhemmilleen käytöksellään.

Tosin aasialaisperheissä ollaan myös kovin patriarkaalisia eli mies ei ole mies jos ei menesty elämässään, ja naisille parinhaussa tuo on erittäin tärkeä kriteeri aasialaisyhteisöissä. Eivät he toki kiellä naisiltakaan korkeaa koulutusta yms.

Tunsin kaveripiiristä useita eroperheitä, joilla oli viikonloppuisiä. En tiedä ketään lasta, joka olisi mennyt mielellään isänsä luokse.
Niin, exilleen katkerien ystäviesi mukaan. Kuplassa kuulee kaikenlaista.

Ennen kuin nyt lähtee käyttämään Sofia Virtaa esimerkkinä näistä teorioista, kannattaa ehkä tsekata Virran ja tuon hänen eksän taustat. Kyseinen tyyppihän on tuomittu Virran pahoinpitelystä, joten taisi tuossa erossa syynä olla enemmän halu päästä pois väkivaltaisesta miehestä kuin jahdata jotain ”raamikasta ja rikasta johtajaa”.
Ahaa, eli hän tekikin lapsen ns. arvaamattoman jännämiehen kanssa... ja vaihtoi sitten kuuluisaan ja (urheilussa) menestyvään jännämieheen?

Eli juuri toinsinpäin kuin mitä esim. Manala tuossa vinoili, hehheheehe!

Sanna Marininkin miesongelmat ja rikkonaiset suhteet juontanevat juurensa siitä ettei hänellä ole ollut isää.

parempi olisi kyllä kuunnella mitä naiset itse sanoo aiheesta
Ei kyllä kannata kuunnella sanaakaan mitään kukaan nainen kertoo preferensseistään vaan katsoa hänen reaalimaailman tekoja ja preferenssejä.

Maailman vanhin vitsi miten haluaa että mies on huomioiva, kiltti ja kunnollinen kun samaanaikaan on itse miehen kanssa joka on muutaman kerran humalassa huitaissut, raha ja työasiat on huolettomalla pohjalla ja jäänyt pettämisestä kiinni.

Jos on hankaluuksia saada naista kannattaa katsoa millaisista miehistä naiset joista itse pitää viehättyy ja toiseksi katsoa millaisten miesten ympärillä naiset pörrää. Toki vähän ulkoisia asioita syvemmältä eikä heittää hanskoja tiskiin jos ei geenilotossa tullut 190cm laatikkoleukaa.

Koskaan ei kuitenkaan kannata korvaansa loksauttaa naisten kertomille preferensseille. Ainoastaan teot merkitsevät.

Jos katson pariutuneita naisia, niin ovat tavan tallukoiden kanssa. Eivät tunnu kaipaavan erikoista, vaan tavallisen miehen.

Eipä ainakaan itsellä vaan ole mitään kiinnostusta alkaa näyttelemään jotain "jännämiestä" tai miksi tätä ikinä haluaakaan kutsua. Siitä kyllä olen samaa mieltä, ettei sille paljoa kannata painoarvoa antaa, että mitä naiset tähän liittyen sanoo, kun käytös on kuitenkin välillä aivan muuta.

Jos katson pariutuneita naisia, niin ovat tavan tallukoiden kanssa. Eivät tunnu kaipaavan erikoista, vaan tavallisen miehen.
Tavalliset tallukat ottaa tavallisen tallukan, kysynnän ja tarjonnan laki jne. Kuitenkin, on epärehellistä väittää, etteikö "machomies" tai maskuliininen mies olisi naisten mielestä haluttavampi KESKIMÄÄRIN kuin herkkä runopoika. Tottakai miehetkin preferoi esim. mahdollisimman kauniita naisia - niin kauniita kuin nyt pystyvät saamaan. Ei se nyt sattumaa ole, että vaikka jalkapallotähdillä jne on aina suht edustavat naisystävät. Siksi jos haluat miehenä parantaa mahdollisuuksiasi naisten parissa, niin kannattaa katsoa mallia alfauroksilta ja toimia/näyttää heiltä. Naisille ihan sama vinkki, katsokaa miesten mielestä halutuimpia naisia ja kopioikaa heiltä käytösmalleja ja ulkonäköasiota.

Tavalliset tallukat osaavat olla sosiaalisia, huumorintajuisia ja itsevarmoja. Ei se mitään sen kummempia taikatemppuja vaadi, mutta tässä kontekstissa ne ehkä niitä ovat.

Toki on samaan aikaan sanottava että etenkään somen/tinderin kautta ei varmasti tuo riitä mutta vaikea kyseistä tapaa muutenkaan on suositellakkaan. Jos rohkeutta on jututtaa livenä perinteisimmissä paikoissa niin "tavallisella tallukalla" on huomattavasti paremmat mahdollisuudet.

Ei ole kovin hyvä idea muuttaa invavessoja unisex vessoiksi, invavessoihin ei ole muilla asiaa. Voihan sitä tehdä vaikka unisex, miesten, naisten ja invavessat.

Jos invavessat olisi myös nonbinääreille, niin niitä käyttäisi huomattavan isompi joukko ja niiden määrää tulisi lisätä. Voisin itsekin käydä niissä jos miesten puoli liian täynnä tai siivoton.

Tässä on nyt jokin väärinkäsitys ilmeisesti. Inva-WC:t ovat ihan vapaasti kaikkien käytettävissä, ei niitä ole mitenkään korvamerkitty pelkästään niille, jotka sitä tarvitsevat. Eli jo nykyisin kuka tahansa, joka kokee ettei syystä tai toisesta halua mennä miesten tai naisten WC:hen, voi käyttää inva-WC:tä.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 162
Jäsenet
81 939
Uusin jäsen
EliasMä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom