GlobalConnect (oli Onefiber) Valokuitu, tekniikka, kokemukset ja sopimusedoista

Laitoin saatavuushakuun naapurin osoitteen, täähän on halvin näistä. Itse naimisissa Globalin oman liittymän kanssa vielä pitkään, eli naapuriin sais kuidun puolet halvemmalla :D

1758442542848.png

Siis naapuriin tarjoaa Teliaa mutta ei omaan osoitteeseen? Onpa outoa.
Onko muuten tuonne naapuriinkaan tarjolla mitään muuta tuo 1000/1000 Mbit/s Telian kautta?

1758445236513.png

Kovin on erilaiset hinnat :D.

Meillä Lahdessa just kytkettiin eilen ja tätä näyttää vielä sivustolla. Eiköhän ne kohta jotain tarjoushintaa heitä, koska oma 1000/150 kaapeli on kuitenkin "vaan" sen reilu 30e/kk
Minulla kanssa antaa tuollaisia hintoja. Eikö sinullekaan ole Teliaa valittavissa? Minulle ei ainakaan tarjoa sitä.

Mikähän tässä on syynä, jos Teliaa saa vain tietyille alueille? Käsittääkseni GC:n yhteydet kaikki menee Helsingin kautta, joten luulisi, että siellä olisi Telian yhteyspiste tarjolla. Vai onkohan tuossa nyt joku systeemi, että Telian kanssa ei tarvitse mennä kinttupolkuja pitkin Helsingin kautta kaikki liikenne.

Viimeksi muokattu:
Sama juttu naapuripitäjässä Tilaus - tuote - GlobalConnect Oy

Erikoista, että Globalconnectilta ei saa enää kuin asennuksen, ei liittymää.
Linkissä Telian 1000/1000 laajakaista liittymä 12kk määrs 24,9€/kk, hinnastonhinta nyt senttiä vaille 55€/kk , ilmeisesti tuo on uuden kuituliittymä kytkyt tarjous, ilman netti liittymä vain valokuidun asennut 2000€

Kaisanet 24kk määris 30,9€/kk (norm 44,9€/kk), Bahnhof 24kk määris 29,9€/kk (ei kerrottu hinnasto hintaa), 24 kk määris Centenna 38,9€/kk

Jos haluaa pitää 24kk netin niin Kaisanet houkutteleva. jos haluaat nopeasti eriin, niin Telian. Telian kohdalla ei kerrottu onko näissä liittymissä IPv6 tuke, no eipä muillakaan juurikaan kerrottu tuotteesta.

Omaan osoitteeseen ei tarjoa mitään. Antaa kertoa kiinnostuksesta. Mulla on siis jo yhteys tuolta.
Mikähän tuo Telia + GC homma oikein on? Katsoin ihan nettiliittymien hinnastoa niiltä antamatta edes osoitetta niin ei sielläkään ole Teliaa tarjolla?!?! Samoin omalla osoitteella hakemalla ei Teliaa tarjoa. Mielellään tuon Kaisanetin tilalle ottaisin Teliaa mutta eipä näytä onnistuvan.

Mikähän tuo Telia + GC homma oikein on? Katsoin ihan nettiliittymien hinnastoa niiltä antamatta edes osoitetta niin ei sielläkään ole Teliaa tarjolla?!?! Samoin omalla osoitteella hakemalla ei Teliaa tarjoa. Mielellään tuon Kaisanetin tilalle ottaisin Teliaa mutta eipä näytä onnistuvan.
Soppari ilmeisen tuore, ja ketjuun postatun perusteella toistaiseksi tarjolla vain kuitukytkyllä, siis osoitehakuihin joissa ei ole liittymää.

Olisko ihan markkinointi syyt, mutta ensin tuli mieleen että sieltä puuttuu vielä robotiikkaa joka hoitasi homman. Kuitu liittymän toimitusaika on mikä on, joten se mahdollistaa nettiytheyden pikkasen etukenossa kauppaamisen, vaikka tänään ei olisi valmiutta.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 721
Jäsenet
79 405
Uusin jäsen
Rogue

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom