Mä kyllä olen siinä uskossa että kaikki operaattorit käyttää GC:n verkkoa ja myy sieltä niitä yhteyksiä. Mun mielestä tämä sama ip avaruus oli GC:n omallaki yhteydellä. Eli natin takana olevat oli 100. alkusella ja natin ulkona 185. alkusella ip:llä. Sama on ip alue on tässä Bahnhoffilla. Mulle sanottiin GC:n aspasta että he katkasevat Bahnhoffin yhteyden jos käy niin että en maksakkaan GC:n loppulaskua pois. Eli GC kontrolloi sitä yhteyttä edelleen. Ja näin siellä Bahnhoffin aspassakin sanottiin että kun selvitin näitä nopeampia nopeuksia sieltä, niin he joutuivat selvittään asiaa GC:ltä että saako niitä vai ei ja GC teki muutoksia että Bahnhof pysty tarjoamaan edes tätä 5Gbit linjaa.
eli en usko että käyttäjän päässä mikään muuttuu tässä Telialle siirtymisessä, muuta kuin että aspa vaihtuu telialle ja laskutus vaihtuu mutta yhteys pysyy ihan samana.
eli en usko että käyttäjän päässä mikään muuttuu tässä Telialle siirtymisessä, muuta kuin että aspa vaihtuu telialle ja laskutus vaihtuu mutta yhteys pysyy ihan samana.