Glory to the Heroes (Ukraina vs Neuvostol...Venäjä)

Hiikeri

Team Intel
This is a hyper-realistic combat simulator inspired by the war in Ukraine.
No HUD help. No arcade mechanics. Just raw, tactical, realistic combat that puts you right in the middle of a modern battlefield.

Parisen vuotta olen jo seurannut tilannetta kuinka tämä 1st Person Shooter kehittyy, enkä tarkoita nyt RIL sotaa vaan sitä simuloivaa peliä joka ollut mun Steam fav. listalla näköjään jo 10.9.24 saakka eli yli 1.5 vuotta!
Tämä sota-simu kertoo Ukraina-Venäjä sodasta ja sen lisäksi kehittäkätiimi on Ukrainalainen, kuinkas sattuikaan? Ja niin heillä jos jollain on kokemusta miten nykyaikana sotaa käydään.

Peli tulee olemaan vaikea, eli ei mtn. Puttlefield tai Kodi nappi-pohjaan-joku ohjaa menoa vaan rekyyli aseissa kuten kuuluukin olla, vallihautojen vyörytystä kuten opetettu mullekkin, ainakin mulle yli 30v. sitten kun armeijän kävin, nykyajan hirveyksiä jalkaväelle eli drooneja.

Simuloi kaikin puolin nykyajan eli 2020s sodankäyntiä.
Video yli vuoden takaa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Ja nyt, ladattu mulla, Kunnia Sankareille:
Glory.png

PS. Katellaan miten Linuxilla lähtee vai lähteekö ollenkaan. :)

1/2 tunnin ensikokeilut otettu.
Löytyy Ray-Tracing, DLSS, FSR, Frame-Generation (nVidia/Amd), Nanite, Lumen eli nykyajan kaikki viimeisimmät graffa kikat.

3440x1440 EPIC asetukset (RT-jollain tasolla, kuten myös Nanite ja Lumen) ja Linuxillani + 5080 + 9800X3D pyöri sellaiset 55-60fps lumisessa kaupunki mapissa eli ihan Jees, asetuksien pudotus High:lle ja mentiin jo 120-150fps.

Asetuksista löytyi sitten myös DLSS (TAA pitää olla päällä niin aukesi DLSS valikko) ja Performancella hienosti meni 150fps aiemmalla EPIC asetuksella, eli jolla ainakin on noita Lumeneita ja Naniitteja. En ole tutkinut mikä DLSS on käytössä 1,2,3,4 vai jopa 4.5.

Sitten löytyi vielä Cinematic asetus jolla tippui fps 150 > 50-100 tietämille.

Ja sit miltä näytti, ei todellakaan miltään ihmeelliseltä, ja mikä oudointa niin vaikka oli 100-150fps lasissa niin tuntuma kuin 30fps, siis aivan jäätävää lagia jostain. Pelissä ollessani en löytänyt hiiren senssiä säädettäväksi, jostain spawnista sain itseni kentälle niin jollain mikki toiminnassa niin huuteli että miten saan säädettyä hiiren senssiä?

Poistuin servulta asetuksiin, mutten löytänyt minuutissa senssiä, jtn. hämärää, kait se jossain siellä on?

Alkutunnelmat kyllä semi-negatiiviset, 150fps ja tuntuu kuin 30fps olisi lasissa (onko se Linux? En usko, FPS on FPS oltiin sitten Win tai Linux ympäristössä) yms... eikä grafiikat ole mitä niiden luulisi olevan nykyaikaisilla 2025-2026 ko. kikka-3 asetuksilla...

Statistiikka

Viestiketjuista
303 500
Jäsenet
82 347
Uusin jäsen
rekashi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom