Grillit & grillaus

Hyvää infoa👍 Sinuna koittaisin vielä tehdä vanhanaikaiset eli tarttuisin puhelimeen ja koittaisin soittaa. Luulisin että soittamalla saisi yhteyden ja selvyyden onko varaosia saatavilla. Tuntus erikoiselta, jos osia ei enään löytyisi, kun huomioi että vehje ei ole kuin reipas 2v vanha.
 
Ihan vaan lisäkokemuksien vuoksi kirjoittaen: Oma Evolve Beast on nyt 2,5 vuotta vanha ja mikään ei onneksi vielä ole mennyt rikki. Tuo kahva on varmasti ensimmäinen mikä hajoaa, maalit siitä lähti kyllä nopeasti. Muuten se on kyllä edelleen pitkältikin kuin uusi.
 
Ihan vaan lisäkokemuksien vuoksi kirjoittaen: Oma Evolve Beast on nyt 2,5 vuotta vanha ja mikään ei onneksi vielä ole mennyt rikki. Tuo kahva on varmasti ensimmäinen mikä hajoaa, maalit siitä lähti kyllä nopeasti. Muuten se on kyllä edelleen pitkältikin kuin uusi.
Hyvä kuulla, että on myös hyviä kappaleita. Tää kertoo, että tarkastuksesta menee läpi helposti maanantai kappaleet läpi
 
Oma Evolve Econ nyt 2.5v vanha myös. Saapuessa oli kansi vinossa ja tulipesä halki. Reklamoin aiheesta ja seuraavana päivänä oli uusi kamado jo pihassa. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia. Toivotaan että Grillitukun kanssa mahdolliset takuuhommat toimivat paremmin kuin BBQFactoryn. Ja hyvin todennäköisesti toimiikin, pelkkää hyvää kokemusta heiltä muutenkin.
 
Oma Evolve Econ nyt 2.5v vanha myös. Saapuessa oli kansi vinossa ja tulipesä halki. Reklamoin aiheesta ja seuraavana päivänä oli uusi kamado jo pihassa. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia. Toivotaan että Grillitukun kanssa mahdolliset takuuhommat toimivat paremmin kuin BBQFactoryn. Ja hyvin todennäköisesti toimiikin, pelkkää hyvää kokemusta heiltä muutenkin.
Pakko sanoa, että ennen Evolven ongelmia niin kaikki hoitu hyvin BBQfactoryn kanssa. Kummallisesti palvelu yhtäkkiä loppu...ymmärtäisin, jos vaikka vastaisi, että valmistaja ei heillekään vastaa. Taitaa tosiaan olla nyt soiton paikka ja kysyä että mistä tämä johtuu.
 
Pakko sanoa, että ennen Evolven ongelmia niin kaikki hoitu hyvin BBQfactoryn kanssa. Kummallisesti palvelu yhtäkkiä loppu...ymmärtäisin, jos vaikka vastaisi, että valmistaja ei heillekään vastaa. Taitaa tosiaan olla nyt soiton paikka ja kysyä että mistä tämä johtuu.
Joo ja jos ei siltikään ratkea, niin luottokorttiyhtiöhän sitten viimekädessä on takuuasioista vastuussa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
288 525
Viestejä
4 943 378
Jäsenet
79 505
Uusin jäsen
mr.pickles

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom