Hama Video Capture USB

speedjani

Tukijäsen
Jes

Elikkäs, ostin tuollaisen Haman Videokaappari ubs tikun ja ajattelin innoissani, et nyt saan kaapattua dvd jne sisältöä koneelle.
No tekoäly kertoi että OBS Studio ja VLC Player olisivat oivat työkalut tuolle tikulle.
No olen katsonut tuubistä joitakin videoita jne, mutta en jumalauta saa kuvaa tulemaan, en sitten millään.
Olen laittanut esin mun Bluray soittimen ulostuloon tuon HDMI kaapelin kiinni, tikku väliin ja toinen pää
koneeseen. Kummankin ohjelman valokosta kyseinen tikku löytyy, tosin ei suoranaisella nimellä(HAMA),
Mut siis USB3 esim ja sit ku ottaa tikun pois, niin se katoaa. Laitehallinnassa kaikki näyttää olevan ok ja tuo
tikkukin siellä on. Joko tuo tikku on paskana tai olisiko jollakin vinkkiä tähän?

HDMI signaalissa on ns. kopioinnin esto suojaus (HDCP) joten ei se aivan suoraan onnistu (yleensä musta ruutu), tarvitset väliin jonkin mikä poistaa kopiointi suojan. Halvin tapa muutama vuosi sitten oli hankkia hdmi-splitteri mikä jostain syystä poisti kyseisen suojan, teho taisi silloin riittää kyseisissä splittereissä tavan bluray tasolle asti eli 1080p (tarvitsevat lisä jäähdytystä - ei passiivi jäähdytys riiitä).

Statistiikka

Viestiketjuista
305 374
Jäsenet
82 668
Uusin jäsen
juiceezz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom