No joo noita tullut nähtyä, ei tullut mieleen noi peltilipareet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo noita tullut nähtyä, ei tullut mieleen noi peltilipareet.
no entä sitten tämä?No joo noita tullut nähtyä, ei tullut mieleen noi peltilipareet.
Jakoavain.no entä sitten tämä?
![]()
Tuolta voi ostaa uuten ja ilmeisesti lempinimi on mosseavain
Ööh, mites tota säädät?Jakoavain.
Myönnetään, olen kerran elämässäni nähnyt tuollaisen livenä. Ei silti tule kiintoavain-termistä ekana mieleen.no entä sitten tämä?
![]()
no entä sitten tämä?
![]()
Noihin on kätevämpi laittaa esimerkiksi putkenpätkä jatkovarreksi jos työkalun mitta ei muuten riitä jos vääntää esim jotain kunnolla jumissa olevaa mutteria. Ja itse olen joskus valinnut tuollaisen yksipäisen kiintoavaimen (jos ovat olleet halvempia kuin tavalliset) kun on tarvinnut tehdä joku erikoistyökalu, kuten taivuttaa vartta kulmaan tai tehdä johonkin paikkaan erityisen lyhytvartinen työkalu.Erilaisten työkoneiden mukana noita yleensä olen nähnyt, vaikkapa käsijyrsimen laatikossa tuollainen saattaa tulla mukana istukan kiristystä ja irrotusta varten. En ihan äkkiä keksi, miksi joku haluaisi nykypäivänä ostaa tuollaisen erikseen.
ja kun ovat oikean muotoisia, eli kapenevia, nii sopiva putkenpätkä menee siihen tukevasti. Noita varmaa yleisemmin vähä isommissa koossa, ku alkaa vaikuttaan jo painoonki + entistä tärkeempi, että saa tarpeen vaatiessa lisää momenttia.Noihin on kätevämpi laittaa esimerkiksi putkenpätkä jatkovarreksi jos työkalun mitta ei muuten riitä jos vääntää esim jotain kunnolla jumissa olevaa mutteria. Ja itse olen joskus valinnut tuollaisen yksipäisen kiintoavaimen (jos ovat olleet halvempia kuin tavalliset) kun on tarvinnut tehdä joku erikoistyökalu, kuten taivuttaa vartta kulmaan tai tehdä johonkin paikkaan erityisen lyhytvartinen työkalu.
Vasemmanpuoleista sanoisin itse piippuavaimeksi mutta taitaa sillä joku oikeakin nimi olla. Oikeanpuoleinen on varmaan joku letku/putkimutteriavain koska tuollaisella saa esim jarruputkien muttereita kierrettyä.
Vasemmanpuoleista sanoisin itse piippuavaimeksi mutta taitaa sillä joku oikeakin nimi olla. Oikeanpuoleinen on varmaan joku letku/putkimutteriavain koska tuollaisella saa esim jarruputkien muttereita kierrettyä.
Joku on sahannut tuosta oikeanpuolimmaisesta palat pois kummastakin päästä. Näkee, että ei ole täysin samallalailla ne. Vaikea sanoa miksi, koska eihän se väännettävä mutteri yms. mahdu tuosta sivureiästä sisään, tai mahtuu mutta silloin se on liian pieni tuolla väännettäväksi.
Joku on sahannut tuosta oikeanpuolimmaisesta palat pois kummastakin päästä. Näkee, että ei ole täysin samallalailla ne. Vaikea sanoa miksi, koska eihän se väännettävä mutteri yms. mahdu tuosta sivureiästä sisään, tai mahtuu mutta silloin se on liian pieni tuolla väännettäväksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.