Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Alkoi naurattamaan viela enemman.En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Eikö vitsit uppoa?En tiedä onko se vaan minä mutta en pidä erityisen hauskana noita sukellusvenemeemejä.
Toki uppoaa, kuten mustakin huumori, mutta jotenkin en näe kyseisessä tilanteessa huumoria kovin paljon.Eikö vitsit uppoa?
Ilmeisesti liian pinnallisia, ilman riittävää syvyyttä?Eikö vitsit uppoa?
Mielensä pahoittaminen ja mauttomuus on kaksi eri asiaa.Jos joku pahoitti mielensä niin voi mennä muualle mussuttamaan ja keskustelemaan asiasta.
![]()
Edit: ai tää olikin jo.
Ootko koskaan miettinyt, että se mitä sinä lumihiutaleena tunnet, ei välttämättä päde muihin ihmisiin?Mielensä pahoittaminen ja mauttomuus on kaksi eri asiaa.
Joo, meni pohdinnat liian syvällisiksi.Josko nyt jätettäisiin nämä upporikkaat rauhaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.