Ostikos joku tämän ja onko saanut jo käsiinsä? Kiinnostaisi että minkälainen peli on ku taas voucher saatavilla. Ennenkaikkea tuulettimen melu kiinnostaa, kun moni listannut sen suurimmaksi heikkoudeksi.
Tuosta laitteesta tube on arvosteluita pullollaan, se on tosiaan melko äänekäs. Itselläni menossa nyt 3:s kiinalainen budjettitykki, tämä malli:
Visiantek VS768 6.7-inch LCD Projector LED Projector Native 1080P 4000 Lumens Real Full HD Projector 4000 Lumens Home Theater Android Version Office & School Supplies from Computer & Networking on banggood.com
Nopea arvstelu omasta jos jotakuta kiinnostaa:
Plussat:
-Native 1080p
-Android
-Monipuolisesti liitäntöjä (hintaisekseen)
-Korkea kontrasti (verrattuna saman hintaluokan kiinalaisiin)
-Sopii myös pelailuun, en huomannut häiritsevää viivettä
-Niin kirkas että voi käyttää ambient valaistuksessakin eli ei tarvitse täysin pimeää olla.
-Ei lampunvaihtoja näkyvissä aikoihin kiitos LED-tekniikan
-Jäähdytys tehty 2 tuulettimella ja rivastolla, hiljaisempi kuin edelliset mallini (ja varmasti hiljaisempi kuin tuo Vankyo).
-bangqoodissa tilatessani laitoin ruksin "ei alkuperä-tarraa tms", tykki sai saksan seurantakoodin ja tuli sitä kautta,
ei tullut tulleja tai muita kuluja. Oli yllätys sillä olin valmistautunut että tullattava. Tuli vajaassa 2 viikossa perille.
Miinukset:
-Vaikea saada kulmat yhtä tarkaksi kuin keskiosa, keystone-idea kärsii hieman sillä terävin kuva on kun tykki vaakatasossa kuvan kanssa. Tämä on sama vaiva näissä 200e tykeissä järjestään.
-Budjettitykkien punaisen värin tinnitys tässäkin laitteessa, sen saa kalibroimalla kohtuullisen hyvin kuitenkin kuriin.
-Tarkennus ja keystonet hoidedaan manuaalisesti, tämän hintaluokan laitteessa ei digitaalisia apuja siihen.
Toisaalta en sanoisi isoksi miinukseksi, kyseessä on kuitenkin asia minkä kerran tarvitsee tehdä.
-Ei päivänvaloon tehty (paitsi jos verhoa eteen eikä suoraa paistetta, menee okay.)
-Vanha android (6.0.1)
Kokonaisuutena olen tosi tyytyväinen, katson 120 tuumaista kuvaa valkoiselta seinältä ja tunnelma on todella elokuvateatterimainen.
Äänet on kytketty Jamon kotitatteriin, en itse käyttelisi tykin omia purkkakajareita. 200 eurolla mielestäni todella hyvä laite.
Joku videokin löytyi, aika uusi laite kun on: