Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Koskaan en ole näin halvalla nähnyt hallitunkkia. Kyllä minä pidän tätä hyvänä tarjouksena ja voittaa sata nolla autojen mukana tulevat tunkit. Mulla on aina ollut näitä halpistunkkeja, aina on auto noussut. Pihalla kun touhuaa niin ei siinä tuollaisen ison hyvän tunkin kanssa hommasta oikein tule mitään, ne on tehty tukevalle alustalle ja niiden siirtäminen kantamalla on melkoisen hankalaa. Kauan nämä eivät yleensä kestä mutta senhän näkee hinnastakin :thumbsup:
Eli hyvä tarjous sellaiselle joka tietää mitä ostaa ja mitä sillä tehdään.

Oikein kätevä kaksi kertaa vuodessa tehtävään renkaanvaihtoon. Kannattaa toki muistaa sama kuin kaikkien tunkkien kanssa. Tunkin varassa olevan auton alle ei mennä. Jos aiot auton alle mennä niin kiinteät pukit alle ensin.

Mulla on ollu toi nyt puol vuotta ja hyvin on kestäny. Mukava, tukeva ja hienonnäköinen. 199€ hintaan et saa parempaa!

On hyvä hinta/laatu. Aika monta kävin istumassa tässä ~200€ luokassa ja tämä oli oikein hyvä vaihtoehto.
Ei narise eikä heilu käsinojat ym.
e. ja monessa pelituolissa on maaginen 100kg raja, tässä 150kg :kippis:

Viimeksi muokattu:
Koskaan en ole näin halvalla nähnyt hallitunkkia. Kyllä minä pidän tätä hyvänä tarjouksena ja voittaa sata nolla autojen mukana tulevat tunkit. Mulla on aina ollut näitä halpistunkkeja, aina on auto noussut. Pihalla kun touhuaa niin ei siinä tuollaisen ison hyvän tunkin kanssa hommasta oikein tule mitään, ne on tehty tukevalle alustalle ja niiden siirtäminen kantamalla on melkoisen hankalaa. Kauan nämä eivät yleensä kestä mutta senhän näkee hinnastakin :thumbsup:
Eli hyvä tarjous sellaiselle joka tietää mitä ostaa ja mitä sillä tehdään.

Olen tuollaista tusinatunkkia nyt 17 vuotta käyttänyt, yli sadat renkaat vaihdettu. Ei ongelmaa ja aion jatkossakin käyttää :)

Olen tuollaista tusinatunkkia nyt 17 vuotta käyttänyt, yli sadat renkaat vaihdettu. Ei ongelmaa ja aion jatkossakin käyttää :)
Järki päässä kun vain pitää ja nostaa niitä pienempiä kippoja, eikä kokeile nostaa esim toyota hiluxin persettä ilmaan rungosta siinä oma 2t halppis tunkka puski öljyt mäelle ja lysähti. Ja ei hiluxin takapää ei paina yli 2t mutta rajoilla mennään. Ja muistakaa tietysti laittaa auton alle myös varalla jotain jos sattuu kaatuun ettei jalat tai kädet jää litistyksiin. Itse en noihin parin kympin rimpuloihin luota.

Järki päässä kun vain pitää ja nostaa niitä pienempiä kippoja, eikä kokeile nostaa esim toyota hiluxin persettä ilmaan rungosta siinä oma 2t halppis tunkka puski öljyt mäelle ja lysähti. Ja ei hiluxin takapää ei paina yli 2t mutta rajoilla mennään. Ja muistakaa tietysti laittaa auton alle myös varalla jotain jos sattuu kaatuun ettei jalat tai kädet jää litistyksiin. Itse en noihin parin kympin rimpuloihin luota.
Tollaset pitäis ilmiantaa Tukesille ja suoraan myyntikieltoon. Vaikka on halpis niin 2t tunkki on 2t tunkki. Siinä on ihmisten terveys vaarassa kun ne ei kestä luvattua määrää. On niistä takaisinkutsuja ollutkin.

Pilkon Citymarketissa Joensuussa on alpron proteiinijuomat (15g per tölkki) 75% alennuksessa.

*ne on siinä keskikäytävällä kuormalavassa.

Tuote: Iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1 34” IPS UWQHD näyttö
Speksejä: 2x HDMI, 2x DisplayPort, USB3.0 hub (1 up 2 down), 1ms Response Time (MBR), 144Hz, FreeSync Premium
Kauppa: Amazon.de
Hinta: Suomi-verolla: €383.10 (tuotesivulla €367.65, norm. 524€)
Linkki:
Iiyaman testeissä ihan tykätty edullisemman pään ultrawide, tasainen, 144Hz pelinäyttö ilman rgb:tä ja tingeltangeleita. Tilasin itselle kotitoimistoon juuri kun olin tätä jonkin aikaa kyttäillyt ja nyt tipahti hinta. Laajasti säätyvä jalusta, 2x dp ja 2x hdmi, löytyy pip ja pbp joten soveltuu moneen käyttöön.

Mulla tulee nyt hinnaksi 429+veroero (447e). Joko ehti hinta nousta? Kuponkia ei näy.

Onkohan tällainen riittävän hyvä kun paino on työpöytäkäytöllä ja kuvissa ja videoissa? Jatkot täällä Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt

Mulla tulee nyt hinnaksi 429+veroero (447e). Joko ehti hinta nousta? Kuponkia ei näy.

No voihan räkä. Ei ollut tosiaan kuponkia tai muuta spessua, vain suora -30% hinta tänä aamuna.
Tuon toosan hinta on seilannut tässä lähiakoina aika voimakkaasti, ensimmäisen kerran kun katsoin sitä niin tuotesivulla oli joku 385€ tms. hinta ja sen jälkeen se pomppasi tuonne 429 euroon, kun taas tänään oli aamulla tipahtanut alhaisimpaan näkemääni hintaan 367€ jolla sen sitten tilasin.

Gigantilla PS5 digiversio + lisäohjain 499e. En tiedä onko tuo hintana hyvä tarjous vai ei? Laitoin kuitenkin tilaten hetken mielijohteesta. ”Tilaukset toimitetaan viikon 40-42 aikana.”

edit: loppu

Yllättävän nopea toimitus oli ainakin itselleni, tänään lähti matkaan.

Sisäpiiritiedon mukaan Kingstonin A2000 1T SSD kovo olisi tulossa torstaista alkaen Kärkkäiselle aleen 89,90€

Tuote:Garmin Forerunner 935 musta GPS-urheilukello
Hinta:229
Kauppa:kärkkäinen
Voimassa:31.12.9999
Linkki: Garmin Forerunner 935 musta GPS-urheilukello | Karkkainen.com verkkokauppa

Kommentoisin tähän, että Garminin juoksukelloista tulee todennäköisesti uudet mallit näillä näppylöillä tai viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Garmin tyypillisesti ei myöskään päivitä uusia softaominaisuuksia vanhoihin kelloihin. Uusien mallien tietysti selittää tätä alennushintaa, eikä tee tuosta sen huonompaa.

ei kannata jos meinaat alle sata tölkkiä ostaa ja silloinkin kannattaa vilkaista paikallisen prisman valikoima kun yleensä halvempi kuin cittari
No olihan nuo senverta halpoja jos vertasi prisman tuotteisiin että jos cittarista niitä olis ostanu 100 kpl vs prismasta 100 kpl. niin säästöä olisi tullu 129 euroa tämän cittarin tarjouksen myötä. Mutta näinkö ne kerkis mennä. Eilen kävin ostamassa pussillisen kympillä. Säästinhän mie tuossa parisen kymppiä.

/tänään loppu ne tuotteet.

Keskiviikkona "ostin" fazerilta sen 25€ lahjakortin ja kuitit meni manuaaliseen tarkistukseen. Ei ole vieläkään lahjakorttia kuulunut eikä keräilysivuille voi enää kirjautua.

Laitoin itse lahjakortin ostoon torstaina, ja maanantaina tuli. Äsken tuli vielä sähköpostia, että voitin kampanjasta myös Fazerin 130v juhlamukin. Kelpaa :tup:

ei kannata jos meinaat alle sata tölkkiä ostaa ja silloinkin kannattaa vilkaista paikallisen prisman valikoima kun yleensä halvempi kuin cittari
Höh olin jo ajelemassa pk-seudulta -> joensuusun ja pääsin jo mikkeliin asti ja sitten olikin jo loppu ;). Olisin ostellut 3 tölkkiä, et jos jollain olisi ylimääräisenä niin...

Kommentoisin tähän, että Garminin juoksukelloista tulee todennäköisesti uudet mallit näillä näppylöillä tai viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Garmin tyypillisesti ei myöskään päivitä uusia softaominaisuuksia vanhoihin kelloihin. Uusien mallien tietysti selittää tätä alennushintaa, eikä tee tuosta sen huonompaa.
Tuskin haittaa ton mallin ostajaa, kun eihän tuokaa se viimeisin ole vaan 4 vuotta vanha malli. Pari vuotta sitten tuli 945.
Jättäisin kanssa kauppaan iän takia, päivityksiä turha odottaa.

Laitoin itse lahjakortin ostoon torstaina, ja maanantaina tuli. Äsken tuli vielä sähköpostia, että voitin kampanjasta myös Fazerin 130v juhlamukin. Kelpaa :tup:

Itselläni taisi olla sama aikataulu ja voitin myös mukin. Olisi nyt edes ollut Muumimuki… :)

Sokos.fi - verkkokauppa. Kaikki normaalihintaiset tuotteet -24%

1633383194629.png

Eikö Sokoksen mainosnikkarit osaa prosenttilaskua vai odottaako ne että asiakkaansa eivät osaa? :cautious:

Muuten hyvä mutta kirjautuu niin se on ranskan tunnari ja sit esim android appi pakottaa UK sivustolle eikä kirjat näy maiden välillä. aargh.
Toimiko jos vaihto kielen? Ite amazon sovellus vaihto kielen mukaan myös kauppaa

Muuten hyvä mutta kirjautuu niin se on ranskan tunnari ja sit esim android appi pakottaa UK sivustolle eikä kirjat näy maiden välillä. aargh.

Eri alueiden Audiblet on itsenäisiä, ja jokainen niistä saa itsenäisesti myös omat kokeilujaksonsa ja tarjouksensa. Mobiiliappissa alueen vaihto vaatii uloskirjautumisen, alueen valinnan ja sisäänkirjautumisen. Eli onhan siitä hieman vaivaa, mutta jos kuuntelee yhtä pitkää kirjaa kerrallaan ja kirjojen välillä joutuu joskus vaihtamaan aluetta, niin se on minusta ihan siedettävää.

Jos useampia alueita hyödyntää, niin kannattaa kirjoittaa johonkin itselleen muistiin, mitä omistaa missäkin.

Sama ja vinkkinä vaan et noikin mukit maksaa 4 x alkup. kun katsoo valmistusmäärää... Katellaan Tori.fi.stä sitten lisää :confused2:

Kun kirjaudut sovelluksesta pihalle ja scrollaat ihan pohjalle pystyt valitsemaan kaupan sieltä. UK on defaulttina.

meni vahingoissa ei keskustelu -ketjuun...
Sokos.fi - verkkokauppa. Kaikki normaalihintaiset tuotteet -24%
Ai sokoksella maksaa "nouto myymälästä" -vaihtoehtokin :confused2: hmmm.. missä summassa tuo toimitus muuttuu ilmaiseksi?

e. löytyikin jo. "Yli 50 € ostosten toimitus veloituksetta myymälään"

Ihan hyvä tarjous tosiaan kun aletkin laskettu yläkanttiin. En vaan meinaa keksiä 50€ mitään ostettavaa. Gillette teriä olisin ostanut. En ihan viidellä kympillä kuitenkaan. "Miehille joilla on jo kaikkea :mad:"

Tuskin haittaa ton mallin ostajaa, kun eihän tuokaa se viimeisin ole vaan 4 vuotta vanha malli. Pari vuotta sitten tuli 945.
Jättäisin kanssa kauppaan iän takia, päivityksiä turha odottaa.

Toisaalta mitä niillä päivityksillä on väliä, kun tuo jo tekee about kaiken mahdollisen ja uudempien merkittävät ominaisuudet yleensä hardware pohjaisia mm. akkukestoa lisää. Kyllähän tuo ominaisuuksissa vie uudempia samanhintaisia 6-0.

Tietty samaa teräskuorilla eli Fenix 5:sta sai jo 1,5v sitten 270€ vaikka tämän muovikuorisen hinta onkin vähän ylempänä pysynyt. Jos on nimenomaan ko. mallia hakenut, niin hyvä tarjous kuitekin

Miten tähän fazerin mukiarvontaan osallistutaan? vai joko on päättynyt?

Että minä mieleni pahoitin Powerin törkeätä mainoskikkailua.
Hyvän tarjouksen perusteella asiasta tehen tunnin ajo lähimpään poweriin, koska näytti sivusto, että puhelinta on liikkeessä. Olihan sitä, mutta hinta aivan eri. Tarjous on vain tietyissä hullunpäivän liikkeissä
Itsellä tuli sama vastaan viime viikolla airfryerin kanssa, kävinkin gigantista ostamassa kun siellä sentään netissä sama hinta kun liikkeessä.

Höpinät tänne ketjuun, itse tarjousketjuun vain tarjoukset, ei keskustelua.

Miten tähän fazerin mukiarvontaan osallistutaan? vai joko on päättynyt?

Se oli vain se keräilykampanja jossa siihen pystyi osallistumaan.

Ja se muki ei tosiaan ole mikään muumimuki, joka tuolla painosmäärällä olisi ollut arvokas vaan kuvien perusteella ihan normaali Arabian Teemaan pohjautuva mainos/brändimuki, eli samanlainen kuin koulujen, kaupunkien, yhdistysten jne. "paremmat" mainosmukit.

• Tykkää
Reactions: Rxd
Nämä taas tarjouksessa. Musta 154,90€ veroero ja valkoinen/punainen 157,90€ + veroero.
Joo, mutta toimitusaika on pitkä noissa mustissa kuten johonkin toiseen ketjuun jo laitoin. Eli lähetettävissä vasta marraskuun 21. päivä
Tai punaiset ja valkoiset ovat näköjään lähetettävissä parin päivän päästä eli 8. lokakuuta. Ja ovat myös "Dispatched from and sold by Amazon"
Joten noi punaiset olisi järkevin diili 149,90€ + veroero hintaan, eli 156,20€ kun valkoiset ovat 157,90€ + veroero
https://www.amazon.de/-/en/Crucial-Ballistix-Desktop-Gaming-Memory/dp/B083TRXZ9N/

Viimeksi muokattu:
Tuote: Intenso 120GB m.2 SSD
Hinta: 16.99e + veroero
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/Intenso-High-Performance-Internal-SSD/dp/B0772SFWWH

Taas pientä levyä pieneen hintaan tarjouksessa. Nyt m.2.

Myös 128GB 17.20e + veroero.
Hintaan en osaa sanoa mitään, se on varmasti vallan mainio, mutta mihin nykypäivänä näin pientä levyä käytetään? Itse tuntuu jo pelkkänä käyttöjärjestelmälevynä olevan tuplasti isompi passeli koko, ja jos tiedostojakin pitää paria tekstidocumenttia enemmän varastoida niin mielellään siitäkin isompi.

Omasta atk-laatikosta löytyy esim. 32 gigan SSD-levyjä useampi kappale, mutta ei niille oikein ole keksinyt mitään järkevää käyttötarkoitusta...

Hintaan en osaa sanoa mitään, se on varmasti vallan mainio, mutta mihin nykypäivänä näin pientä levyä käytetään? Itse tuntuu jo pelkkänä käyttöjärjestelmälevynä olevan tuplasti isompi passeli koko, ja jos tiedostojakin pitää paria tekstidocumenttia enemmän varastoida niin mielellään siitäkin isompi.

Omasta atk-laatikosta löytyy esim. 32 gigan SSD-levyjä useampi kappale, mutta ei niille oikein ole keksinyt mitään järkevää käyttötarkoitusta...

"Myydään pelikone, käyttöjärjestelmä on m.2 ssd levyllä".

Sitten jätetään sanomatta, että se levy on SATA, hidas ja halpa ja se 120GB ei oikein enää riitä Windowsille pitkässä juoksussa.

Enpä keksi tuolle levylle muuta käyttöä, kuin joku ChromeOS halpaan koneeseen. Jossa ei ollut kuin mekaaninen kiintolevy tähän mennessä.

--

PS. 240GB on noin kympin enemmän. Ei sillä, että sitäkään tarvitsee.

Tuohan onki ollu myyntikiellossa vuosia, ainut että laitetaan uudet tarrat niin myynti onki sallittua.

Pari sukulaista tommosella tiputtanut autonsa ja lommo alahelmaan / pohjaan. Pettää epätasaisella pihalla helposti. Silti jatkavat noilla. On mullaki tommonen (petti yhden kerran ylös päin pumpatessa vuosia sitten, sen koommin ei ongelmia mutta ei tolla mitään ilman pukkeja uskalla pitää ilmassa) mutta auton nostoon käytän

MTX Automotive Racing Hallitunkki 1,5 tn | Motonet Oy

Tossa on rahalle jo vastinetta. Pari kevyttä pumppausta niin nousee auto helposti ylös vs. pikkusella rimpulalla saa nitkutella puoli päivää. Varatunkkina pikkunen ja esim. faija pitää tollasta kympin paskaa auton takakontissa - kyllä se aina Mersun ihme T-veivitunkin voittaa.

Sitten jätetään sanomatta, että se levy on SATA, hidas ja halpa ja se 120GB ei oikein enää riitä Windowsille pitkässä juoksussa.

Enpä keksi tuolle levylle muuta käyttöä, kuin joku ChromeOS halpaan koneeseen. Jossa ei ollut kuin mekaaninen kiintolevy tähän mennessä.

Elämää on Windowsin ja videopelien ulkopuolellakin... Minulla on useita tuollaisia säälittävänkokoisia euron SSD levyjä, NAS:ssa, kotiautomaation palvelimessa, 3D tulostimen palvelimessa jne, joissa tilaa ei tarvita kuin giga tai kaksi. Yksi on jopa sata levy, kun emo ei tue nvme:tä.

"Myydään pelikone, käyttöjärjestelmä on m.2 ssd levyllä".

--

PS. 240GB on noin kympin enemmän. Ei sillä, että sitäkään tarvitsee.
Itsellä nuo 120GB on ainakin testilevynä (Windows/Ubuntu/yms), retrokoneisiin (riittää hienosti käyttikset+pelit) ja serverin boottilevynä. Halpoja ostaa ja laittaa lisäksi vaikka muutamien eurojen 500GB-teranen kiintolevy kaveriksi, jos tarvitsee.

Totta tuo, että Windowsille pitäisi olla vähintään tupla kokoinen oikeaan käyttökoneeseen, mutta pärjää tuollakin

[OFFTOPIC SEIS]

Ihan tarjoukseen liittyen - se levy on M.2 SATA ja ei ole NVME:tä nähnytkään. Se on hidas peruslevy. Siinä on M.2 koko ja se on vaan SATA-asema.

Voidaan kyllä jatkaa tuota käyttötarkoituskeskustelua muualla, mutta älkää vääristäkö tarjouksen tietoja.

Samasta linkistä voi naksutella myös ihan 2.5" SATA-levynä, jolloin säästää parikymmentä senttiä.

Ihan tarjoukseen liittyen - se levy on M.2 SATA ja ei ole NVME:tä nähnytkään. Se on hidas peruslevy. Siinä on M.2 koko ja se on vaan SATA-asema.

Varmaan hyvä todeta että SSD-levyjen osalta SATAn ja NVMEn eroja ei normipulliainen käytössä huomaa, erot tulee esille vasta paljon raskaammassa käytössä.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 965
Jäsenet
81 012
Uusin jäsen
Vislami

Hinta.fi

Back