Mulle tuli tämmönen koodi: NESTEAVRM6DB4P
Saa käyttää pois.
Ei toimi enää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli tämmönen koodi: NESTEAVRM6DB4P
Saa käyttää pois.
Tämäkään ei toimi..Tästä omani jollekin.
Koodi: NESTEAXDVNHDD8
Lunastettu jo / ei toimi.. vois ihmiset kertoa, jos lunastavat nämä.
Lunastettu jo / ei toimi.. vois ihmiset kertoa, jos lunastavat nämä.
Yks tapa (myös foorumin ulkopuolisia vastaan) olisi, että ilmoittaa antavansa koodin yv:llä ekalle viestin lainaajalle. Koodin jakajan omasta viitseliäisyydestä tietty kii, mut ihan idea vain tulevaisuuteen (ehkä ennenki mainittu)Juu olis se vähintäänkin reilua eikä paljoa maksa vaivaa ilmoittaa siitä.
Ei tullu tota urheilupakettia koodilla mulle ainakaan. Ei ollut voimassaolevaa tilausta.Sain tuon Gigantti koodin linkitettyä voimassa olevaan tilaukseen (joka olisi loppumassa kai huomenna). Samalla myös urheilusisältö näkyy tuon uuden kokeilujakson loppuun. Jossain vaiheessa varmaan ei saa enää urheiluja mukaan noilla ilmaiskoodeilla.
Tuolta sai vielä Paramount+ kuukaudeksi 0€, kun ei tehnytkään ensimmäistä tilauksen peruutusta loppuun asti.Gigantti on jälleen apunamme Ruudun katsomisessa, eli koodilla GIGANTTI22 saa kuukauden mainoksettoman Ruutu plussan sekä kaupan päälle mukaan myös Supla+:n. Muistakaa laittaa heti kummankin tuotteen (Ruudun että Suplan) tilaukset OFF:lle käyttäjätilinne tilauksien hallinnasta, ettei vahingossa lähde se 20€ kortiltanne kuukauden kuluttua.
3€ lisämaksulla sai liitettyä tuohon urheilun mukaan,ei ihan ilmainen mutta edullinen kuitenkin.Ei tullu tota urheilupakettia koodilla mulle ainakaan. Ei ollut voimassaolevaa tilausta.
En tuolta mitään muuta olis halunnu katsokaan kuin urheilua, joten siihen nähden aika tyhjä arpa.
Tuota toisesta (alennuskoodit) ketjusta poimittua:Fortum Charge & Drive tarjoaa 10 euron arvosta lataussaldoa koodilla CHARGE joka syötetään sovelluksen Lahjakortit-kohtaan.
Käytettävä elokuun loppuun mennessä.
Tarjouksesta keskustelua omassa ketjussaKoodi toimi, kiitokset siitä. Saldolla ei vaan harmillisesti näytä saavan tilattua lataustägiä :/
Discovery+ on ollut tarjolla vasta reilut 1,5 vuotta joten turha puhua ikuisuuksista.Discovery+ ilmeisesti ainakin lopettanut kun ei oo ikuisuuksiin mitään näkynyt.![]()
Tilaa HS Minin ilmainen kuukauden näyte
Saat luettavaksesi kaikki Helsingin Sanomien artikkelit viimeisen 3 kuukauden ajalta. Näytejakso päättyy automattisesti.
Tuosta Hesarin Mini- tilaus kuukaudeksi 0e.
En tiedä onko multikoodi, kokeilkaa.
Tilaa HS Minin ilmainen kuukauden näyte
Saat luettavaksesi kaikki Helsingin Sanomien artikkelit viimeisen 3 kuukauden ajalta. Näytejakso päättyy automattisesti.
Tuosta Hesarin Mini- tilaus kuukaudeksi 0e.
En tiedä onko multikoodi, kokeilkaa.
Luot uuden tunnuksen, niin toimii."Olet jo käyttänyt tutustumisedun. Tarjoamme sinulle kuitenkin ensimmäiset 3 kk etuhintaan."
Nehän kesti pitkään,
Kaikki koodit ovat valitettavasti jo loppuneet.
Eihän noita ole enää missään saatavilla.
Pakko vissiin alkaa istua koneen äärellä 24/7 ja Funktio-viitostaa ärrän sivua, ei sen jälkeen mene enää seuraava slerba tms. sluikkari ohiMinuuteissa nuo yleensä menee. Etenkin isoista kaupungeista.
Otan KIITOS! Onkin likainen auto ja nyt on sopivasti aikaa mennä heti pesulleTästä jakoon 8.9. vanhentuva koodi St1-autopesuun (Tornado). Kuitatkaa käytetyksi, niin ei tarvi kenenkään turhaan koodia koneeseen naputella.
6983 420
Vain uusille tunnuksille näyttää olevan.
Itse en ole vielä käyttänyt tai ottanut nyt käyttöön.Vain uusille tunnuksille näyttää olevan.
Näytti saavan kun edelliseen ilmaiseen on riittävästi taukoa. 17.5.2022 siis loppui itselläni edellinen ilmaistarjous.Vain uusille tunnuksille näyttää olevan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.