Ilmaistuotteita

Tallennus maksutta Elisan asiakkaille!
Tarjoamme Elisan asiakkaille Elisa Viihde Minin kuukaudeksi maksutta ilman sitoumuksia!

Elisa Viihde Minin avulla pääset katsomaan MTV:n kanavien ohjelmia tallentamalla ne.

Tilaus on täysin maksuton ja se päättyy automaattisesti kuukauden jälkeen. Etusi arvo 10,99 €.

Tarjous koskee uusia Elisa Viihde -asiakkaita!

Tallennus maksutta Elisan asiakkaille!
Tarjoamme Elisan asiakkaille Elisa Viihde Minin kuukaudeksi maksutta ilman sitoumuksia!

Elisa Viihde Minin avulla pääset katsomaan MTV:n kanavien ohjelmia tallentamalla ne.

Tilaus on täysin maksuton ja se päättyy automaattisesti kuukauden jälkeen. Etusi arvo 10,99 €.

Tarjous koskee uusia Elisa Viihde -asiakkaita!
Klikinsäästö: Koskee Elisan kaapelitv-asiakkaita, ei kaikkia Elisan asiakkaita.

Niin näyttää sivulla lukevan. Itse olen Elisan (matkapuhelinliittymä) asiakas mutta en ole heidän kaapeli-tv asiakas, ja tilauksen antaa viedä loppuun. Eli ainakin minulla toimi tilaus ilman kaapeli-tv asiakkuutta.

Kiitos tilauksestasi!​

Olemme lähettäneet tilausvahvistuksen sähköpostiisi xxxx

Taloyhtiöissä taloyhtiö on se Elisan asiakas ja asunnoissa asuvat vain sitä kautta. Elisalla ei taida olla mitään tietoa kuka asuu missäkin taloyhtiökohteessa. Osoitteen voisi toki tarkastaa väestörekisteristä, mutta sehän voi olla kakkosasunto ja kirjat ihan muualla ei Elisan kaapelikohteessa.

Eli ei oikein toimivaa keinua varmistaa onko tilaaja Elisan kaapelissa vai ei.

Statistiikka

Viestiketjuista
307 228
Jäsenet
83 030
Uusin jäsen
enska123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom