Oli melko laimeat pommitukset. Muistelen omaa nuoruusaikaa, niin tämmöinen pelleily ei olisi tullut kuuloonkaan. Silloin paukuteltiin joulukuun puolivälistä tammikuun puoliväliin. Nyt kuului vain muutama paukahdus virallisen ajan ulkopuolella. Vässyköitä ovat nykynuoret 
Kerrotko miten olen opettanut sen pelkäämään? Vai olisiko koirissakin eroja? Tämä kuudes koira on sellainen paskahousu, että sitä pelottaa pauke. Aiemmat koirat eivät ole olleet milläänsä. (neljä mäyräkoiraa ja kaukasiankoira) Tämä kuudes on sekarotuinen.
Esim itse pelkään kovasti korkeita paikkoja vaikkei kukaan ole opettanut pelkäämään tai mitään vahinkoa ei siihen liittyen ole tapahtunut. Korkeanpaikan kammo on vain pahentunut vuosi vuodelta.
Oma rekku pelkäsi kovasti.Meidän kylällä joku suomenlapinkoira-omistaja jo yli kymmenen vuoden ajan on itkenyt näistä raketeista facebookiin. Laittanut linkkiä kuinka eläimet kärsii ja pelkää. Ja suurin toive olisi että KAIKKI raketit ammuttaisiin klo 20-20.30, jotta sitten saisi käyttää koiran ulkona iltakusella.
Tunsin suurta nautintoa kun tuon miehen naapurissa paukuteltiin kovempaa kuin koskaan ja koko illan. Klo 18 alkoi ja nyt vasta loppui.
Tässä ei itkemiset auta, muuta muualle, jos raketit haittaa iloisten juhlijoiden toimesta kerran vuodessa noin 5h ajan.
Jos tunnistat itsesi tästä, älä ota pulttia, nyt sulla on taas aikaa kusettaa koiraa ilman pauketta 364 vuorokautta.
Ps, näin kaupungin ilotulituskarnevaalissa noin 20 koiraa eikä olleet moksiskaan ilotulitteista. Olet opettanut koirasi pelkäämään, älä uikuta facebookissa turhia.
Esim itse pelkään kovasti korkeita paikkoja vaikkei kukaan ole opettanut pelkäämään tai mitään vahinkoa ei siihen liittyen ole tapahtunut. Korkeanpaikan kammo on vain pahentunut vuosi vuodelta.