• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Internetin paskamyrskyt

Tässä kaivataan selvästi NS siedätyshoitoa. Porukan tulisi nyt käydä vääntelenään naamaa urakalla, päivittäin, kunnes homma on jokapäiväistä ja ylireagointiryhmiltä ja paskanjauhahilta hyytyy turhasta vouhkaamisinto..

Lisäksi tuon missin kannattaisi vaatia perusteettomasta erottamisesta kunnon vahingonkorvaukset.
Itse näen asian täysin päinvastaisena. Oman näkemyksen mukaan parlamentaarikon olisi syytä käyttäytyä fiksusti ja arvokkaasti eikä ns. trollata.

Lisäksi tuon missin kannattaisi vaatia perusteettomasta erottamisesta kunnon vahingonkorvaukset.

Missi ei ole normaalilla työsopimuksella töissä missiorganisaatiolle, vaikka tiettyjä velvoitteita (ja myös oikeuksia, sisältän myös rahapalkkio) titteli tuokin.

Mainehaitta (=negatiiviset otsikot) on objektiivisesti täysin ilmeinen, vaikka itse teon haitallisuus on subjektiivisesti kunkin oma kokemus

Itse näen asian täysin päinvastaisena. Oman näkemyksen mukaan parlamentaarikon olisi syytä käyttäytyä fiksusti ja arvokkaasti eikä ns. trollata.
Kansanedustajia on sattuneesta syystä toista sataa että saadaan läpileikkaus kansasta kuultua päätöksenteossa. Virkamieskunta on erikseen ja niille on sitten muodolliset pätevyysvaatimukset.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 530
Jäsenet
80 897
Uusin jäsen
matias09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom