Äkkiseltään en näe toisia myyjiä tuolla evybuyn sivulla
Ei siellä sellaisia olekaan. 24,99d:n setti, jonka löysitkin. Laitteeksi vaikka Android ja valinta kohtaan get new code. Sitten vaan maksu eteenpäin ja muutaman tunnin päästä saat tunnukset sähköpostiin. Kätevä systeemi toisin, kuin N1, jossa ensin metsästettiin maksutietoja ja sitten siirrettiin Paypallilla 100€ jollekin
Sean123@net.com- tilille. Molemmilla homma hoitui, mutta en kyllä ymmärrä, miksi Whatsapp olisi jopa suositeltava kanava asioiden hoitamiseen.
Mitä sovelluksia suosittelisitte Samsungin Tizen telkkarille? Ketjun perusteella ainakin Hot Player ja SmartOne ilmeisesti päteviä. Onko jompi kumpi selkeästi helpompi käyttää? Tutun puolesta kyselen, joten en pääse itse testaamaan, kun ei löydy Tizen laitetta
En suosittele suoraan tähän, ettei piruiluksi tulkita, mutta ihan yleisesti suosittelen hommaamaan Google Streamerin. 119€:n sijoitus kunnon laitteeseen on minimaalinen pitkäaikaiseen hyötyyn nähden. Esimerkiksi LG:n kaukosäätimellä selaileminen toisto-ohjelmassa on yhtä tuskaa sen jälkeen, kun on tottunut tuolla sulavalla Streamerilla näpyttelemään. Uskon vahvasti, että Streamer + Tivimate- combo on sulavuuden ja yleisen käytettävyyden takia kaikista tärkein yhdistelmä, eikä niinkään se, onko palveluntarjoaja Livego tai N1. Olisi todella iso yllätys jos Samsungilla toimisi yhtä mallikkaasti joku Tizenin sovellus.
Aiempaa IPTVEditoria ei tullutkaan hankittua. Ehkä malttihintainen lifetime olisi siitä kelvannut, mutta taas yksi vuosikulu lisää ei houkutellut. Lykkäsin Tivimatessa Suomea ja Usaa (sieltäkin suurimman osan) lukuunottamatta kaiken muun piiloon, niin ei se lopulta ollut iso homma määritellä EPG:t kertaalleen kuntoon etenkin Suomi-kanaville.
Olisiko huono idea tehdä oma keskustelu näille "toimiiko jokin palvelu?" postauksille?
Itseä kiinnostaisi ainakin lukea eri palveluista ja kokemuksista sen sijaan, että joutuu kahlaamaan kaikkien näiden toimiiko viestien läpi. Tuntuu, että ainakin 70% on näitä viestejä, mitkä eivät mielestäni anna keskustelulle mitään lisäarvoa. Iptv:lle on luontaista, että jokin ei joskus toimi eikä siitä mielestäni tarvitsisi joka kerta täällä erikseen mainita.
Iso peukku.
Tähän kun vielä yhdistää sen negatiivisen töksäyttelyn, että lue edes x verran viestejä tai aloituspostaus yms. Ei ole mielestäni syytä kehottaa ihmisiä lukemaan tällaista chattiketjua satoja viestejä. Aloituspostauskin herättää ristiriitaisuudessaan paljon kysymysmerkkejä jostain langallisesta netistä lähtien, vaikka sisältääkin ihan hyviä perusvinkkejä.
En tiedä yhtään kuinka paljon ketjuja on tapana perustaa eri aiheille, mutta olisihan se ihan eri tavalla selkeää jos olisi omat ketjunsa tilaamiselle/laitteistoille/sovelluksille (kaikki yhdessä, joilla saa omat settinsä kuntoon), päivittäiselle toiminnalle ja vaikkapa näille tee-se-itse- säädöille, joita minä ainakin mieluusti luen, mutta en kuuden tuhannen viestin joukosta.
Ja joo, ehkä ilmoituksetkin voisi laittaa silloin takaisin päälle tietyissä ketjuissa. Nykyään kun tulee lukemaan, niin uudet viestit ovat melko usein tyyliin: "Ruutu ei toimi" "Mulla toimii".