IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Pitääkin kokeilla tänään jonkun leffan kanssa, kun just eilen asentelin vanhaan 27-tuumaiseen iMaciin (2012) Windows 10:n. Storen valikoima on just niin sekavaa, kuin vain voi olla - mikä on kyllä tuttua kaikilla alan harrastajille :)

Kuinka pitkään teillä on mennyt että evybuy . com kautta on tullut tunnukset? Maksoin ihan Google paylla mut tätä ketjua kun luin niin olisi vissiin kannattanut paypal?

Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.

Samaa eventia katsoin Samsung TVn Smarters Pro apilla ja meni poikki. Vaihdoin eventia ja tulin takaisin niin tuli se jokin "ei saatavilla" ja myöskään kanavien kautta ei lähetys näkynyt. Sitten vaihdoin android boxin Smarters pro:n päälle niin siellä event taas näkyi. Mikähän moisen pätkäisyn voisi aiheuttaa kun sitten toisen käyttöliittymän kautta toimii niin ei oma nettikään voi olla alhaalla? Muistaakseni aiemminkin käyny vastaavaa.

Oon käyttänyt Sparklea useamman vuoden ja ei ole sattunut vastaan mitään yhtä laadukasta softaa jossa tuntuisi olevan myös hyvä päivitystuki. Aika vasta tuli jokin päivitys tekstitystukeen koska löytää nyt esimerkiksi sarjoista paremmin suomisubeja, hyvä referenssi on Black Sailsin kaudet 2-4 joissa esimerkiksi Tivimate ei löydä ollenkaan edellä mainittuja subeja.

HotPlayer ja 9Xtream softissa (tietyin varauksin) valitun kieliset tekstitykset ladataan automaattisesti netistä/pilvestä ja näistä ensimmäinen ohjelma toimii hyvin. 9Xtream kyllä lataa tekstit mutta nämä hukkuvat jonnekin, eivät tule CC valikkoon enkä ole löytänyt mistään kansioista. Softana tuo on suht tuore ja asia korjaantunee jossakin vaiheessa. Tässä on kyllä paljon potentiaalia ja säätöjä/kustomointi mahdollisuuksia löytyy aika paljon esimerkiksi ulkoiset soittimet. Live-puolella tuon valikot ovat vielä aika kökköjä eikä tuota mielellään käytä tuohon tarkoitukseen, toivotaan että näkymä muuttuu jossain vaiheessa paremmaksi.
Vuosihinta tälle on ~4€ eli ei paha.

Mytvonline+
Tossa on ollut premium ilmainen niin kauan kun olen käyttänyt
Tänks. Laitetaan kokeiluun.

EDIT: Eipäs kelpaakaan livegon tiedot kohtaan Add Portal (MAC & Xtream): "Please check your internet connection and portal URL. Code: 1010" Mikäs tähän sitten.
Vai pitääkö tähän tuupata joku m3u playlist?

Viimeksi muokattu:
Morjens
Onko muilla Hot iptv ja Samsungin tv:n kanssa teksitysongelmaa? Esim. Pluribuksen viime viikkoinen jakso ja suomitekstit toimi noin 5-10min ja sen jälkeen heitti offsyncciin ja näyttää ihan mitä sattuu. Sen jälkeen ei toimi minkään kielen tekstitykset

Edit. Aiemmin tosiaan toimi ihan moitteetta

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
294 887
Jäsenet
80 785
Uusin jäsen
Altissia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom