Joo juuri näin olen tehnyt ja oikeat eventit näkyy listattuna, mutta antaa aina erroria kun klikkaa eventin auki.Oletko päivittänyt kanavalistan?
Oletan tuon eventin olevan kuitenkin vain ns. Linkki kyseiselle kanavalle.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo juuri näin olen tehnyt ja oikeat eventit näkyy listattuna, mutta antaa aina erroria kun klikkaa eventin auki.Oletko päivittänyt kanavalistan?
Michelle ilmoitti tänään, että Paypal ei kelpaa enää maksu palveluksi. Saako joltain muulta vielä PP? Vai onko toi strong pätevä korvaamaan N1? Pääasiassa katsotaan leffoja/sarjoja ja ppv lähetyksiä.
Ei saanut enää. Michelle anto jonkun purkin avaajan linkin ja maksu vaan Google tai Apple. Sanoin että maksan vain Paypal niin lakkasi vastaamasta. Tämä sen wa niinkuin olen tehnyt jo vuosia.N1 saa ostettua wa-chatin kautta maksutapana paypal.
Ostin tänään aamulla N1 paypalilla smartiusesta. En tiedä kuka on Michelle.Ei saanut enää. Michelle anto jonkun purkin avaajan linkin ja maksu vaan Google tai Apple. Sanoin että maksan vain Paypal niin lakkasi vastaamasta. Tämä sen wa niinkuin olen tehnyt jo vuosia.
Nyt kuukauden verran käyttänyt livego ja Tivimate ollut kyllä oma suosikki sovellus Google tv kautta. Mikä on ollut teidän mielestä paras iptv sovellus Apple laitteille ?
Michelle on yhteyshenkilöOstin tänään aamulla N1 paypalilla smartiusesta. En tiedä kuka on Michelle.
Ostin tänään aamulla N1 paypalilla smartiusesta. En tiedä kuka on Michelle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.