Ei täällä juuri kukaan taida hamasia puolustella eikä muitakaan palestiinalaisten perseilyjä. En ainakaan minä ja sen voi lukea viesteistäni. Enkä ole kiistänyt mitään. Israelilaiset ja palestiinalaiset vihaavat toisiaan, haluvat ajaa toistensa pois mailta. Yllätys!!! Minä tuon täällä esiin juuri sitä näkökantaa, miten Israel toteuttaa haaveitansa.
Eikä se pitäisi teiltä keneltäkään olla pois, kun kritisoidaan Israelin sotarikoksia ja israelilaisten harjoittamaa terrorismia palestiinalaisia kohtaan. Tämä on keskustelupalsta, eikä mikään rinkirunkkauspaikka.
Jos ottaa liian henkilökohtaisesti, niin huolehitikoon siitä että ei tule suoltamaan jotain paskaa terrorismin tukemisesta ym. Sellaisia fanaatikkoja harva kaipaa.
Aina vain palataan valheellisen sonnan heittoon, kun ei kyetä keskustelemaan. Vai että jihad oikein, ai saatan mitä komediaa
Minä jatkossakin keskustelen täällä Israelista ihan aiheen mukaan ja jos ei ole mitään järkevää sanottavaa valheellisen paskan suoltamisen sijaan, niin älä turhaan vaivaudu edes kommentoimaan.
Täkäläisessä mediassa on ollut pikemmin liian vähän länisrannan tapahtumista, palestiinalaisten infran tuohomisesta ja siirtokuntalaisten hyökkäyksistä palestiinalaisia kohtaan ym. Onhan niitä ollut mitä ilmeisemmin jo tuhansia tässä vuosien saatossa.
Mikäli Israel tosissaan olisi ollut halukas rauhaan, olisi se jättänyt myös länsirannan rauhaan. Siirtokunnat ovat laittomia ja väkivalloin rakennettuja miehitetylle alueelle.