Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tää mulle on lämpimien kesäiltojen harraste.Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
Mulla on puutarhakatos terassilla, jossa on sivuseinät. Katosta roikkuu lämppäri, joten sinne saa mukavat tuulettomat ja kohtuulämpimät olosuhteet kun pakkanen ei painu kovin alas. Viimetalvena koko katos romahti kun yhtenä yönä, kun lunta tuli niin perkuleesti. Joka päivä otin katolta lumet alas, jos satoi, mutta liika oli liikaa. Tuolla on "sisällä" sohvaryhmä sikarointia varten ja tilaa riittää vielä grillin ja pöytäryhmän tuolien talvisäilöön. Katsotaan nyt mitä lumisuutta tänne etelään ennustetaan, vähän siitä riippuu otanko tänävuonna kankaat pois ja pitää siirrellä kamat varastoon talvisäilöön.Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
https://i.imgur.com/Tm13Zy8l.jpg
Nyt ei kuva näy. Ainakaan mullaLöysin kaapista tämmöisen Cigarworldin reissuhumidorin, jota en ehkä kerran käytetty vuosia sitten. Mahtaakohan tämä olla enää ihan pätevä tarkoitukseen, kun tuo kostutinhomma on tuon värinen? Onkohan se ihan alun perinkin ollut vihertävä vai ajan saatossa vaihtanut väriä?
![]()
Boveda-pakkauksia kannattaa muutenkin käyttää. Tuolla sienellä voi heittää vesilintua, väristä riippumatta.Löysin kaapista tämmöisen Cigarworldin reissuhumidorin, jota en ehkä kerran käytetty vuosia sitten. Mahtaakohan tämä olla enää ihan pätevä tarkoitukseen, kun tuo kostutinhomma on tuon värinen? Onkohan se ihan alun perinkin ollut vihertävä vai ajan saatossa vaihtanut väriä?
Okei. Huonon myivät. Ja tuolla oli hintaa kuitenkin peräti ~60 euroa.Boveda-pakkauksia kannattaa muutenkin käyttää. Tuolla sienellä voi heittää vesilintua, väristä riippumatta.

En mä huonoksi sanoisi, kyllähän se humi itsessään on varmaan ihan hyvä kunhan vain on tiivis. Noiden sienien ongelma on siinä, että vain ja ainoastaan luovuttavat kosteutta. Boveda-pakkaus voi sekä luovuttaa että imeä kosteutta, joten se pitää kosteuden tasaisena. Vähentää selvästi riskiä homeesta.Okei. Huonon myivät.
Monen sikarin tämä oli kun tosiaan tuo kuva ei toimiJos joku muuten tarvitsee tuollaista reissuhumia, niin voin kyllä luopua siitä, kun itsellä ei ole tosiaan ollut liiemmin tarvetta sille.![]()
Kymmenen sikarin humidori.Monen sikarin tämä oli kun tosiaan tuo kuva ei toimi
Minkälainen oli? Itselläkin pari kappaletta mutta testaamatta vielä.
Kukaan viimeaikoina tilannut netin kautta onnistuneesti? Camachoa ja romeo y julietaa tuubeissa erityisesti haussa. Vinkkejä voi heittää vaikka yv:llä.
Address In Germany Mail & Package Forwarding - Mailboxde.com teet tunnuksen ja sitten tilaat saksasta mitä haluat ja mistä haluat. Toimitus sen jonkun 20€ ja perille tulee
Ei niitä mailboxen päässä kiinnosta, itse olen kyseisellä tavalla tilannut useita kertojaTupakkatuotteet kiellettyjen listalla ja lähettävät takaisin, en tiiä sit onko joku tietty nettikauppa mikä pakkaa niin ettei jää välille..
Siksipä ne kostutetaankin 50/50 seoksella vettä ja propyleeniglykolia. Näin toimittiin vuosikymmeniä ennen bovedojaNoiden sienien ongelma on siinä, että vain ja ainoastaan luovuttavat kosteutta.
Ei niitä mailboxen päässä kiinnosta, itse olen kyseisellä tavalla tilannut useita kertoja
Juu, lähettäjä kauppa oli omalla kohdalla kämmännyt ja kun korjasivat niin perille boxiin ok.. nyt sitten jännätään jääkö välille (paketin sisältöön jotain bullshittia heittää?).
"An inspection was carried out on the basis of the German Postal Act. Unfortunately, tobacco is on the list of prohibited goods."
Tämä meni nyt näin sitten. On tää helvetin vaikeaa saada parit savut vuodessa, linnaan joutaa rikollisena jo tästä. vOv
Mistä kaupasta mahdollisesti koitit tilata?"An inspection was carried out on the basis of the German Postal Act. Unfortunately, tobacco is on the list of prohibited goods."
Tämä meni nyt näin sitten. On tää helvetin vaikeaa saada parit savut vuodessa, linnaan joutaa rikollisena jo tästä. vOv
Kellään olisi ylimääräistä humia? Löytyy jo itseltä 2 pienempää, mutta olis tarkoitus laittaa kaikki yhteen humidoriin.
Mitähän sikarivaihtoehtoja löytyy ihan perus marketeista?
Ei oikein mitään. Moodsin filtterittömiä pikkusikareita tai blackwoodseja ehkä. Isoin ongelma on se, että jos kysyt, että onko sikareita, niin myyjä sanoo joo. No mitä on? Ei voi kertoa ja ei oikeesti tiedäkkään. Ei voi näyttää. Listan saat ehkä käteen, mutta kun siinä lukee Romeo and Julia tubos tai quantaramera, niin tiedätkö mitä olet ostamassa? Käytännössä Havanna-aitta ja Töölön sikarikauppa Hesassa, Turun tupakkakauppa sekä Tupakka-aitta Oulu on ainoot kotimaiset vaihtoehdot.Mitähän sikarivaihtoehtoja löytyy ihan perus marketeista?
. Sitähän tuntee olonsa ihan rikolliseksi 
Mites tämä nyt menee, kun aikaisemmin tilasin "Hampurin sikarikaupasta" sikareita niin ei ollut ongelmaa lähettää niitä Suomeen. No ilmeisesti nyt siis on ja kun koitan taas tehdä tilausta mailboxde kautta niin sillon pitäisi olla Saksan henkilökortti, jolla todistaa ikä/henkilöllisyys. Sitähän tuntee olonsa ihan rikolliseksi
![]()
Yksiselitteisesti on. Jos jollain on hyviä vinkkejä aiheeseen niin voi vaikka laittaa YV:täEikö toi ole ollut ihan yksiselitteisesti laitonta jo pitemmän aikaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.