Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hakaniemen R-kioskilla sain katsoa valikoimat. Nyt kokeiltu Signature, Riitmeester ja Hoffnar. Nää on jotenkin isompia kun muistin. Ehkä Hoffnar on kätevin, Ritmeester pidempi. Ai nii näillä varmaan noita variaatioitakin. Hmm.Cafe creme on nykyään Signature, muistaakseni sininen ( omasta mielestä paras ) original ja sitten joku maustettu. Ritmeesteriltä löytyy gold, original (?) ja samba.
Hakaniemen R-kioskilla sain katsoa valikoimat. Nyt kokeiltu Signature, Riitmeester ja Hoffnar. Nää on jotenkin isompia kun muistin. Ehkä Hoffnar on kätevin, Ritmeester pidempi. Ai nii näillä varmaan noita variaatioitakin. Hmm.
Onneksi jouluna tulee lähetys Barcelonan lentokenttäkaupasta. Viimeksi oli... no sitä keltaraitaista, kokeilisko seuraavaksi Romeo Y Juliet vai se kallein Montecristo? Isompia ei viitti tuottaa kun ulkona nauttiminen on niin vaikeaa.
Jos haluut R-kioskilta paksun pöllin niin osta sieltä Macanudo Inspirado Mareva. Maksaa 10€ ja ei ole kuiva koska pakattu humi-packiin. Ei veto-ongelmia, ei tervaa, ei vinoon palamista. Hyvä kokemus.Löytyikö mitään Ritmeesteriä paksumpaa?
Käyttämättömiä 69% 60g boveda pussukoita löytyisi 8kpl ylimääräisenä myyntiin. 4€ kpl
onko kellää tietoa onko haaparannas muuallaki sikareita ku nuuskakairas. aika tyhjän näkööset hyllyt vaikka valikoomaa oliki ku aikanikuluksi kävin
Moi, tuli tehtyä tunnukset kun foorumilta löytyi tuoretta keskustelua sikareista. Itse oon siis vuosia sitten harrastanut sikareita mutta etämyyntikiellon takia harrastus tyrehtyi kun humi tyhjeni. Nyt tuli lomareissulta napattua kymmenkunta pölliä testiin tampereella käydessä.
Mutta siis nyt jos harrastus ottaa tuulta alle ja tekee mieli hankkia pöllejä lisää niin onko tähän enää mitään vippaakonsteja, tai onko harrastajilla mitään rinkejä hankintaan. Itse olen joensuusta .
Myös vinkkiä kaipaisin hyvään arkisikariin joka ei tarvitsisi olla hirveän vahva, esim dominikaaninen ja koska arkisikari niin ei mielettömän kallis jopa alle 5e jos mahdollista. Tulipa varmaan sekalaista tekstiä näin yön tunteina enkä jaksa oikolukea ....peace
Joensuusta ainakin löytyisi tämmöinen köntti erilaista testailtavaa, jos kiinnostelee.
1x Quisqueya Seco Robusto
2x Umnum Honduras Robusto
2x Don Tomas Dom.Rep. Robusto
2x Mustique Blue Robusto
2x Casa Culinaria Jalapa Robusto
2x Imperiales Maduro by Leon Jimenes Robusto
5x Joya de Nicaragua Clasico Medio Siglo Robusto
3x Casa de Garcia Connecticut Robusto
Mikäs näiden hinnasto on. Silloin vuosia sitten kun tuli tupruteltua niin muistan että yksi edullinen arkisikari oli tuollaisella mustique vyöllö oleva mutta vyö oli punainen.
Voisin kyllä käydä nuo nappaamassa, mulla on tässä viikonlopun aikataulut vähä auki nii laitan tähän viestii koha tiiän tarkemmin .missä päin joensuuta asustelet.No koko köntin saa vaikka 80€
Voisin käydä nuo nappaamassa,
Voisin kyllä käydä nuo nappaamassa, mulla on tässä viikonlopun aikataulut vähä auki nii laitan tähän viestii koha tiiän tarkemmin .missä päin joensuuta asustelet.
Tyhmä varmistus mutta ovat varmaan olleet humissa säilytyksessä![]()
Ok, hieno homma. Mä tosiaan laitan viestiä kun kerkeen ne hakee.Tässä rantakylässä, ostarin vieressä. Juu ja on asiallisesti olleet humissa 69% bovedojen kanssa
Tässä rantakylässä, ostarin vieressä. Juu ja on asiallisesti olleet humissa 69% bovedojen kanssa
Oisko nytten mahdollisesti onnistunu sikarien hakuÄrsyttävää sikariharrastuksessa on tosiaan se, että on tosi pahasti muutaman kaupan valikoimien kanssa jumissa. Hesan 2 kauppa ja tallinnassa kaupat, ei kuitenkaan kata sitä mitä cigarworld pysty toimittamaan. Kova halu oisi CAO bella vanilla jälkkärisikarille, joka oli herkkua minun suuhun, mutta en keksi miten sellaisen saisi ostettua. Järkevästi. Lentokenttien valikoima on harmittavan rajallinen, mutta kyllä sieltä aina jotain hyvää peruspoltettavaa löytyy. Usein on valikoima tosin siellä hintavammassa päässä, joka ei sovi mulle. Ei siksi että ei voisi ostaa, vaan siksi, että makuaisti ei ole erityisen hyvä, joten ei kannata ylipanostaa laatuun. Toisaalta en quantanameraankaan rahojani tuhlaa. Ja vielä se vinkki sinne halvasta perussikarista Jose L Pietrat on minusta olleet hyviä. Joku kehui että kun unohtaa humiin pidemmäksi aikaa niin vielä paranee. Ainakin sikarimajasta tallinnasta löytyy.
Ei se ole muovia, se on sellofaania ja se hengittää, toisin kuin muovi. Itse pidän kyllä pöllien suojana, helpompi käsitellä eikä tarvitse olla niin varovainen.Tuleeko muuten teillä säilytettyä kaikki sikarit kääreissä . Jotenkin esteettisemmän näköistä kun ovat ilman muoveja humissa
Oisko nytten mahdollisesti onnistunu sikarien haku
Juu tiedän. Ajattelemattomuutta termistövirhe.Ei se ole muovia, se on sellofaania ja se hengittää, toisin kuin muovi. Itse pidän kyllä pöllien suojana, helpompi käsitellä eikä tarvitse olla niin varovainen.
Mihin hintaan Suomesta nyt oikein saa sellaisia ei-kuranmakuisia sikareita? Katselin tuossa jo cigarworld.de sivustolta että jotain kuubalaisia oli siellä ihan alle 5e/kpl, mutta sitten selvisikin että eihän tänne taas tietenkään saa ulkomailta mitään tilata. Esimerkiksi tuollainen Jose L. Piedran cazadore tai conserva, mitähän ne täällä puhtoisessa Suomessa maksavat? Tai mistä niitä ylipäätään saa, pelkästään näistä erikoistuneista kaupoista isoista kaupungeistako?
Tupakkakaupoista. Ennen joissain baareissa, r-kioskeilla ja sokoksilla saattoi olla humidori mutta aika harvassa nykyään. Hinnoista sen verran että ihan huoletta voi laittaa ainakin 5-10e lisää tuollaisessa perus sikarissa. Esim Romeo y Julieta no. 1 mikä ulkomailla maksaa sen n. 8 euroa oli Oululaisessa tupakka-aitassa 18.90e kun kävin kyselemässä. Toki tämä pohjois-suomessa missä tupakka-aitta on tyyliin ainoa tupakkakauppa isolla säteellä. Etelässä lienee enemmän kilpailua ja asiallisemmat hinnat. Jos vain mahdollista niin kannattaa hakea ulkomailta. Jos helsingin suunnilta niin hyppäät laivaan ja viroon, tulee säästöä jo kun ostat muutaman sikarin ja pohjoisessa sitten haaparanta.
Mistä tulee bovedat ostettua?69% Bovedaa tulee ite käytettyä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.