• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kaikki varastotuotteet, Bebek electronics, -50%

Tuote: Kaikki varastotuotteet
Tarjoushinta: -50%
Normaalihinta:
Kauppa: Bebek Electronic (Bebek Oy)
Voimassa: kesä 2026 loppuun saakka
Linkki: Bebek Electronic - Elektroniikkakomponentit kaikkiin tarpeisiin

Kommentti tarjouksesta: Bebek lopettaa toimintansa kesän 2026 loppuun mennessä. Aikas paljon on jo loppuunmyyty, mutta kyllähän tuolla on kaikenlaista elektroniikka harrastelijoille...

Alennettu hinta näkyy ostoskorissa ja alennus ei vaikuta toimituskuluihin.

Ei helvatti, nyt ostoskoriin uusi säädettävä juotin ja muuta, sitten noutamaan.
onkohan kauan ollut kun kerran näytti olevan monet loppuunmyytyä?

Kiitos. Tästä säädettävä (analoginen) juotin ja oheissälät kevyeeseen kotisäätöön 33e. Ei paha.

1777227143456.png

Kiitos valtavasti AP:lle <3

Hah ja höh, mun nenän erestä hävisi ostoskorista 33e:n kolvia ja terät hih.
nooh, temusta 20e:lla vastaava, kolvia ei koskaan jätetä valvomatta :)

Kiitos vinkistä. Parikymmentä led-virtalähdettä lähti tilaukseen hyvään hintaan :thumbsup:

Viimeksi muokattu:
No lehmä, apukäsi jollaista olen jo pitkään kaivannut katosi korista sinä aikana, kun kasasin muut ostokset mukaan. :(

Lämpötahnat ehtivät loppua ennen kuin sain ostokorin maksuun. Silti sain paljon tavaraa edukkaasti, kiitos vinkistä!

No lehmä, apukäsi jollaista olen jo pitkään kaivannut katosi korista sinä aikana, kun kasasin muut ostokset mukaan. :(

Tämä, samaa tsiikasin :(
juottimen osat ja juotin korissa, just maksamaan
"tuote loppu, poistettu korista" :(

pitää sitten ottaa toi tuotekoodi ja Irakista tilata vastaava :( pöh.

tsiikasin Temu ja Alista vastaavia 30-50e/st.
ei aina ole "hullun halvat hinnat" temussakaan :(

kerran tsiikasin, pistorasian väliin tehomittari, 30-70e 3500w.
Tokmannissa 12-18e.

Mene siitä sitten temuun, aivan yli-arvostettu firma..

piirilevyä ja piirilevy sulakkeita tilasin satsin.
Monet masiinat käyttää piirilevysulakkeita, niillä saa nätisti 10 000e:nkin vehkeen toimimaan.

Ei oikein viitsi tehdä putkisulake-piuha-juotos viritelmään levylle jos ei tuota ole kaapissa.

Hah ja höh, mun nenän erestä hävisi ostoskorista 33e:n kolvia ja terät hih.
nooh, temusta 20e:lla vastaava, kolvia ei koskaan jätetä valvomatta :)
Minulla on tuo 33e kolvi (juotosasema AP2) ja mielestäni aika surkea jopa kotikäytössä. Kärjen mutteri löystyy joka lämmityskerralla ja jos kiristää vähänkään tiukemmalle, niin koko kierreosa lähtee irti.
Aika hidaskin lämpenemään ja tuosta säätimestä ei oikein voi päätellä lämpötiloja. Kahvan ja pöytäyksikön välinen kaapeli on samaa paksua pvc:ta, mitä verkkojohto, niin kevyt pöytäyksikkö meinaa aina lähteä mukaan.
Jos ei-säädettäviä kolveja saa kympillä, niin 33e on ryöstöhinta.

Viimeksi muokattu:
Minulla on tuo 33e kolvi (juotosasema AP2) ja mielestäni aika surkea jopa kotikäytössä. Kärjen mutteri löystyy joka lämmityskerralla ja jos kiristää vähänkään tiukemmalle, niin koko kierreosa lähtee irti.
Aika hidaskin lämpenemään ja tuosta säätimestä ei oikein voi päätellä lämpötiloja. Kahvan ja pöytäyksikön välinen kaapeli on samaa paksua pvc:ta, mitä verkkojohto, niin kevyt pöytäyksikkö meinaa aina lähteä mukaan.
Jos ei-säädettäviä kolveja saa kympillä, niin 33e on ryöstöhinta.

kiitos hyvä tietää, mielummin sitten temusta digitaalinäytöllä varustettu 50e.
jotkut pyytää ekoista wellerin juotosasemista peräti 200e torissa huh.

hain eilen kuorman, oli extrana muutama mini-cpu unit, tosin 2*piste rasterit puuttuivat, ne pitää kävästä varta vasten hakemaan, eilen siellä oli apuvoimia kovasti, tokaisi että karmea tilaus-posti ruuhka, meikä itse kävin koiron kanssa iltapäivä lenkillä 2km/suunta.

10x teräsluuppia ostin 2kpl. saa kätevästi tutkittu vika-piirilevyjä jne. tämä hyvä hankinta, ehkä vielä 1-2 varalle.

Foto2546[1].jpg

kiitos hyvä tietää, mielummin sitten temusta digitaalinäytöllä varustettu 50e.
jotkut pyytää ekoista wellerin juotosasemista peräti 200e torissa huh.
Wellerit ovat ammattivehkeitä ja hinta sen mukainen. Töissä tulee käytettyä, eikä niitä voi verrata halpakolveihin.
Noissa halpakolveissa on varmaan verkkojännite lämpövastukselle asti, niin johdot ja eristeet pitää olla sen mukaiset, kun Wellerissä on mukavan ohuet kahvat ja joustavat johdot, eli jännite on jotain muuta.

Viimeksi muokattu:
jeps, ruuan jälkeen bebekiin hakemaan kamaa, sivusto nurin, liikaa ruuhkaa :)
2km per sivu ja haen itse sitten sieltä hih.

Koitin päästä sisälle lounastauolla, mut ei vastaillu puhelimee ni oli pakko lähtee takas töihin. Taitaa olla oikeasti aikamoinen homma laittaa tilaukset nippuun tolla henkilöstömäärällä :P

Uus testi huomenna aamusta (oli siis lappu ovessa, että vain ennakkotilaukset jne. Ovi lukittuna)

Koitin päästä sisälle lounastauolla, mut ei vastaillu puhelimee ni oli pakko lähtee takas töihin. Taitaa olla oikeasti aikamoinen homma laittaa tilaukset nippuun tolla henkilöstömäärällä :P

Uus testi huomenna aamusta (oli siis lappu ovessa, että vain ennakkotilaukset jne. Ovi lukittuna)

Tämä, kertoi että karmea trafiikki, myymälä täynnä asiakkaita-paketit rumbaa-tilauksia tulee netistä ziljoona, joutuvat tekemään 24/7 la-su:kin duunia :)

Itse bebek-resetin poika oli siellä.
kaksi suurennuslooppia ja rasteri-pistelevyjä saatu.
pitkä lenkki, bebek, trio,lidi, himppe ainakin 6-8km, ei tule läskiksi :)

Statistiikka

Viestiketjuista
306 538
Jäsenet
82 910
Uusin jäsen
Kale222

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom