Kaljuuntuminen ja sen hidastaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anonyymi
  • Aloitettu Aloitettu
Suomessa kun on melko mahdotonta saada reseptiä oraaliselle minoksidiilille niin päätin alkaa litkimään sitä liuosta. :p Millilitra sekoitetaan 400ml vodkaan (koska saattaa sakkaantua puhtaassa vedessä) ja naukkaan tosta 20ml shotin päivässä niin saan päivittäisen 2.5mg annoksen hiustenkasvatusrohtoa suoraan systeemiin. Järkevää? Ei varmaan, mutta kyllästyin tän tökötin päänahkaan levittelyyn, ja rogainen sisältämät pg ja etanoli eivät ole mitään varsinaisia myrkkyjä. Pitää vaan olla tarkkana pipetin kaa ettei ainetta tuu liikaa.
Selkäkarvoja tällä varmaan lähinnä saa itselleen mutta toivotaan että se lisäisi hiuksiinkin jotain. Raportoin jos muistan.

Siis jännä topikki. Eiks kaljuuntuminen oo jopa kätevää ja sitä kannattais pyrkiä nopeuttamaan. Tiellähän se tukka vaan on ja joutuu leikkaamaan ja tulis kulujakin. Vedän joka tapauksessa kaljuks Braunin 9 proolla, niin ois kiva jos ei heti ois hirmu sänki vaan pysyis vauvanpyllynä vaikka koko vuoden. Se on päivä-pari, niin tarttuu hiussänkeen pirusti kaikki hupparin hupun nukat yms. tauhka. Bonuksena saa paremmin ja tasaisemmin aurinkoa.
Tätä mäkin oon miettinyt. Kaljun ylläpitäminen on hemmetisti isompi vaiva kuin nuorempana vetästä vähän koneella lyhyemmäksi silloin kun muistaa. Itse kävin parturissa viimeisen kerran varmaan 20v iässä. Sen jälkeen ex-emännät leikkas hiukset, ja jossain 30v iässä oli jo tyydyttävä vetään itse kaikki pois :D Tilanne on jäänyt sellaiseksi, että kerran viikkoon näyttää höylää. Kunnon parran olen alkanut kasvattaa, että kompensoi kaljua.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 284
Jäsenet
78 077
Uusin jäsen
Mika V

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom