Kannabis

CBD-kannabis on suomessa laillista mutta se vaatii reseptin kun on luokiteltu lääkkeeksi. Miksi sitä sitten kuitenkin voi vapaasti tilata ulkomailta kun eihän muitakaan reseptilääkkeitä saa netistä tilata ulkomailta?
Voi sitä ihan Suomestakin ostaa kivijalkaliikkeestä tai tilata kotiin.

Hmm kannabista en ole itse kokeillut kaveri on testannut. Mutta lähes aina sen kokeilijat tuntuu olevan jätkiä. Onko tullut vastaan Naisia jotka ovat kokeileen kannabista tai sitä käyttävät. Itse en tiedä yhtäkään naista olen siis 30 vuotias jotka ainakaan moista myöntävät kokeilleensa. Taitaa olla melko harvinaista kuitenkin että naisväki noita testailee. Muissakin huumausaineiksi laskettavissa poislukien alkoholi ja tupakka nämä ns lailliset huumausaineet taitavat naiset olla aika vähemistö niitä testanneissa.

Hmm kannabista en ole itse kokeillut kaveri on testannut. Mutta lähes aina sen kokeilijat tuntuu olevan jätkiä. Onko tullut vastaan Naisia jotka ovat kokeileen kannabista tai sitä käyttävät. Itse en tiedä yhtäkään naista olen siis 30 vuotias jotka ainakaan moista myöntävät kokeilleensa. Taitaa olla melko harvinaista kuitenkin että naisväki noita testailee. Muissakin huumausaineiksi laskettavissa poislukien alkoholi ja tupakka nämä ns lailliset huumausaineet taitavat naiset olla aika vähemistö niitä testanneissa.
No on tullut vastaan naisia ja vaikka millä mitalla. Voi olla että hienoinen vähemmistö kokeilijoista on naisia, mutta eiköhän kannabis ole aika sukupuolineutraali päihde lopulta.

Naiskokeilijoita varmaan lähes yhtä paljon, mutta kannabiksen (tapa)käyttö on kyllä naisilla harvinaisempaa, kuin miehillä. Naisillä taitaa sen sijaan useammin olla taipumusta innostua "nopeista".

Statistiikka

Viestiketjuista
286 364
Jäsenet
79 169
Uusin jäsen
Fuirrandir

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom