Tärkeä Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet

Mutta kysymyksesi olikin: "Mutta toivoisin sitä linjausta, että onko tuollainen pikavippi ok jos ei mene rikosilmoitukseen asti vai ei."
Jos se olisi OK se tarkoittaisi sitä että kaikki voisimme myydä täällä jatkuvasti tuotteita mitä emme ole edes nähneet ja kunhan palauttaisimme rahat "jossain vaiheessa" ennenkuin rikossyyte aktivoituu kaikki jatkaisivat tyytyväisinä elämäänsä.

Jos olisimme luovia niin voisimme jatkaa sitä vuosia, ehkä jopa vuosikymmeniä siirtyen aina myymään isompia ja kalliimpia tavaroita (autoja, asuntoja jne) ja kuitata sillä aina ne entiset velat ottaen uuden velan ja mahdollisesti sen verran "extraa" että voisimme elää ilman työtä, eläkettä tai edes tukia pelkästään myymällä kalliimpia tuotteita jatkuvasti siirtäen myyjien rahoja entisille myyjille ja siten kuitaten ne "vipit".

Oikeastaan voisimme vaan tehdä tänne avoimen tilin mistä voisi lainata rahaa kunhan sen muistaa palauttaa ja kaikki olisivat tyytyväisiä eikä tarvisi turhaan tehdä tuollaista "myynti" välivaihetta.
Eli otaksun että ymmärrät nyt että tuo ei ole "OK"?
Minä ymmärrän että ei ole ok, en minä kysynyt muiden käyttäjien mielipidettä vaan ylläpidon linjausta asiaan.

Laitoin raportin ylläpidolle tässäkin ketjussa raportoidusta ja keskustellusta tapauksesta, missä myyjä selitteli mitä sattuu ja ostaja sai lopulta rahansa takaisin. Ylläpidon linjaus oli että nämä tapaukset hoidetaan kauppiaspalautteen kautta, eikä tuota myyjä bannattu. Tuosta saa sen käsityksen, että pikavippailu on ok, jos ei mene rikosilmoitukseen asti.

Olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi, että bannit tuollaisesta toiminnasta pitäisi tulla, mutta ylläpito oli eri mieltä tässä tapauksessa. Se voi johtua siitä, että raportissani ei ollut tarpeeksi tietoa mitä tapahtui, ja sen takia todettiin että kauppiaspalaute riittää. Siksi edelleen olen sitä mieltä, että se selkeä ja yksikäsitteinen linjaus olisi ihan hyvä saada. Jos tuossa minun raportoimassa jutussa oli väärinkäsitys, ei haittaa. Jos se oli sellainen että näitä ei tarvitse raportoida, niin tietää jatkossa että pitääkö.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 593
Jäsenet
80 315
Uusin jäsen
tim0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom