Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Foorumillahan on jo huutokauppa menossa. Se on vain omalla tapaa käänteinen. Myyjä ilmoittaa hinnat ja sitten alkaa jonkinlainen tinkimiskilpa ilman myyjän pyyntöä.
Pikku ero tuossa on huutokauppaan vieläFoorumillahan on jo huutokauppa menossa. Se on vain omalla tapaa käänteinen. Myyjä ilmoittaa hinnat ja sitten alkaa jonkinlainen tinkimiskilpa ilman myyjän pyyntöä.
Huutokauppojahan on monenlaisia. Perinteinen, jossa on lähtöhinta ja/tai hintavaraus ja hintaa huudetaan ylöspäin. Käänteinen, jossa myyjä laskee hintaa kunnes joku huutaa itselleen. Kolmantena vaikka tämä foorumihuutokauppa, jossa myyjä asettaa hinnan, joku heittää "aloitushinnan" ja siitä huudetaan ylöspäin tai ostaa suoraan myyjän määrittelemällä hinnalla. Variaatioita on monia muitakinPikku ero tuossa on huutokauppaan vielä
Näin sen itsekin näkisin, eli hp sis. postit ei ole vielä sääntöjen mukainen hp.Mitäs mieltä olette tästä: Myyjä laittaa tuotteen myyntiin hinnalla X ja joku heittää tarjouksen "hp sis postit". Minun mielestäni tuossa ei ole tarjottu hp:tä, koska siinä ei myyjälle jää käteen hintapyynnön mukaista summaa X, vaan X-postikulut. Eli minun mielestäni tuossa ei ole tarjottu hintapyyntöä ollenkaan, vaan on tehty tarjous X € sis postit. Ja jos tuohon perään joku heittää hp noudolla tai hp + postit, niin minun mielestäni pitää myydä sille, joka on ensimmäisenä oikeasti tarjonnut sen hintapyynnön, eikä ole tehnyt mitään mitään hp sis postit tarjousta.
Näinhän se on. Ei tässä kahta sanaa ole, paitsi jos myyjä on ehtinyt hyväksyä hp sis. postit -tarjouksen ennen kuin hp on tarjottu, mutta tämä on eri asia toki tyystin.Mitäs mieltä olette tästä: Myyjä laittaa tuotteen myyntiin hinnalla X ja joku heittää tarjouksen "hp sis postit". Minun mielestäni tuossa ei ole tarjottu hp:tä, koska siinä ei myyjälle jää käteen hintapyynnön mukaista summaa X, vaan X-postikulut. Eli minun mielestäni tuossa ei ole tarjottu hintapyyntöä ollenkaan, vaan on tehty tarjous X € sis postit. Ja jos tuohon perään joku heittää hp noudolla tai hp + postit, niin minun mielestäni pitää myydä sille, joka on ensimmäisenä oikeasti tarjonnut sen hintapyynnön, eikä ole tehnyt mitään mitään hp sis postit tarjousta.
Näin sen itsekin näkisin, eli hp sis. postit ei ole vielä sääntöjen mukainen hp.
Paketin koosta/painosta ja Postin riistohinnoittelusta riippuen tuo voi pahimmillaan heittää useita kymppejä hintapyynnöstä.
Poikkeus toki, jos myyjä kerkeää välissä tämän hyväksymään.
Kyllä. Olen samaa mieltä, että jos myyjä on jo hyväksynyt tarjouksen, niin se tarkoittaa sitä, että kaupat on lyöty lukkoon ja siitä ei enää ruveta peruuttelemaan puolin eikä toisin.Näinhän se on. Ei tässä kahta sanaa ole, paitsi jos myyjä on ehtinyt hyväksyä hp sis. postit -tarjouksen ennen kuin hp on tarjottu, mutta tämä on eri asia toki tyystin.