- Liittynyt
- 10.05.2023
- Viestejä
- 1 093
Ne yv:t voinee myös raportoida, jolloin yp näkee ne ja ei tarvitse säätää screenshottien kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ite vaa aatellu, että helpompaa ku on yks (tai kaks) kuva, josta kaikki selkenee, kuin raportoida kaikkia viestejä? Vai riittääkö yhden raportointi? "sählääminenki" subjektiivista, mun mielestä screenshotin ottaminen ja lataaminen on tosi näppärää ja helppoa. Aikaa menee noin "15 sekuntia"Ne yv:t voinee myös raportoida, jolloin yp näkee ne ja ei tarvitse säätää screenshottien kanssa.
Jes, kiitos vinkeistä ja ohjeista, toimin näiden mukaan!No jos ostaja ei osannu sanoa, milloin olisi tulossa noutaan, nii ei tossa enää tossa vaiheessa ole mitää kauppoja lukkoon lyöty, vaikka alunperin hyväksyitki. Kyl nyt jotain käryä pitäisi olla(ennen tarjouksen tekemistä), vaikka toisella paikkakunnalla asuuki ja valmis noutokauppoihin silti.
e: ja toisekseen ei sulle "ostajapalautetta" kuulu silloin kun olet myyjänä. Ota ylläpitoon yhteyttä ja pyytänevät yv-viesteistä screenshottia. Pelkällä sun sanalla ei taida palautteet (ainakaa myyntipalaute) poistua.
Kyllä.Kysyn kun en ketjun selauksella löytänyt vastausta:
onko ok antaa palautetta pelkästään YV:llä käytyihin kauppoihin, eli, että ketjua ei ole ollutkaan kauppapuolella?
Tuo on tosiaan tämän ketjun aloittajan (Ylläpito) kauppiaspalautteet.Miten palautteen antaminen onnistuu? Tuolta ylhäältä nastoitetun linkin "Kauppiaspalaute (2)" -linkin kautta aukeavassa lomakkeessa lukee käyttäjänimen kohdalla harmaalla vain Ylläpito, eikä siihen pääse kirjoittamaan.
Itse ainakin aina lisään sen, moni ei vain taida joko tietää tästä hyvästä tavasta tai ei vain jaksa laittaa sitä.Onko tuo linkki myyntiketjuun edelleen hyvä tapa lisätä palautteeseen, suurin osa palautteista kun näkyy yleensä olevan ilman..
https://bbs.io-tech.fi/threads/kauppiaspalaute-ohjeet-ja-kaytanto.4709/ muotoon bbs.io-tech.fi/threads/4709 niin säästää merkkejäHyvä vinkki!...niin säästää merkkejä
Jos palautetta ei näy, niin laittaa ko. henkilölle viestiä et "hei, muista laittaa palautetta" tms. Ei maksa mitään, eikä se ole mitään kerjäämistä.Itse lähtisin hieman matalammalta ja toivoisin että edes tulisi se kauppiaspalaute. Tämä siis siltä pohjalta että monesti itse laitan vielä (lue lähes 100% aina laitan) kauppojen jälkeen jotain viestiä luokkaa "tuote tuli perille" tai "seurannan mukaan sait tuotteen" + "laitoin positiivisen kauppiaspalautteen".
En sitten tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä mutta en vain viitsi "kerjätä" joten oman kokemuksen mukaan reippaasti päälle 50% ei vaan ikinä saa jätettyä sitä palautetta. Minusta tuon pitäisi olla ns. itsestään selvä vinkki jos mainitsen että tuote on perillä tms. ja että jätin positiivisen palautteen.. ehkä se ei vaan riitä?
Samaa mieltä. Tuskin useimmatkaan meistä alkavat järsimään kaikkia kauppoja, mitä joku on tehnyt.Itse lähtisin hieman matalammalta ja toivoisin että edes tulisi se kauppiaspalaute. Tämä siis siltä pohjalta että monesti itse laitan vielä (lue lähes 100% aina laitan) kauppojen jälkeen jotain viestiä luokkaa "tuote tuli perille" tai "seurannan mukaan sait tuotteen" + "laitoin positiivisen kauppiaspalautteen".
En sitten tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä mutta en vain viitsi "kerjätä" joten oman kokemuksen mukaan reippaasti päälle 50% ei vaan ikinä saa jätettyä sitä palautetta. Minusta tuon pitäisi olla ns. itsestään selvä vinkki jos mainitsen että tuote on perillä tms. ja että jätin positiivisen palautteen.. ehkä se ei vaan riitä?
Toisaalla jo ehdotin kumpa voisi myös nähdä ne palautteet joka henkilö X itse tehnyt kaupoista, ei vaan ne mitä hän itse saanut muilta...Itse lähtisin hieman matalammalta ja toivoisin että edes tulisi se kauppiaspalaute. Tämä siis siltä pohjalta että monesti itse laitan vielä (lue lähes 100% aina laitan) kauppojen jälkeen jotain viestiä luokkaa "tuote tuli perille" tai "seurannan mukaan sait tuotteen" + "laitoin positiivisen kauppiaspalautteen".
En sitten tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä mutta en vain viitsi "kerjätä" joten oman kokemuksen mukaan reippaasti päälle 50% ei vaan ikinä saa jätettyä sitä palautetta. Minusta tuon pitäisi olla ns. itsestään selvä vinkki jos mainitsen että tuote on perillä tms. ja että jätin positiivisen palautteen.. ehkä se ei vaan riitä?
Totta kai on väärtiOnko negatiivisen/neutraalin kauppiaspalautteen väärti, jos peruu jo sovitut kaupat? Kaupat oli sovittu viikon päähän, mutta noin puolivälissä varausaikaa toinen osapuoli ilmoittaa peruvansa kaupat "jatkuvan kyselyn takia". Pohjustukseksi muuta kanssakäymistä ei ollut, kuin alkuperäinen kaupan sopiminen ja myöhemmin sopivan ajan ilmoittaminen ja varauksen varmistaminen. Tilanteesta on toki jo kuukausi pari, että sinänsä tämän voisi unohtaa.
Yleisesti kyllä, mutta tämä tilanne mielestäni ei jos jo 1-2 kk tapahtuneesta. Antakaa palautteet silloin kun tilanteet tapahtuu.Totta kai on väärti
Totta kai on väärti
Kiitokset tiedosta. Jätän tällä kertaa laittamatta, mutta tiedän sitten laittaa tulevaisuudessa.Yleisesti kyllä, mutta tämä tilanne mielestäni ei jos jo 1-2 kk tapahtuneesta. Antakaa palautteet silloin kun tilanteet tapahtuu.
Pitäisi olla. Mikä herja tulee?Moro,
Onko positiivisen palautteen antaminen enään mahdollista? Kaupat kyllä tehty jo viime vuoden lopussa, mutta palaute myyjälle jäänyt tekemättä.
Kun yritin antaa palautetta, niin tulee joku herja.
Lähinnä siksi kyselen, että tuntuu olevan negativista palautetta joka puolella ja hyvät myyjät jäävän varjoon.
Menit sen toisen osapuolen tilille, josta näet myös hänen kauppiaspalautteet?Teen varmaan jotain väärin, mutta kun yritän "ostohistoriasta" valita anna kauppaispalautetta, niin tulee alla viesti, "Oho! Törmäsimme ongelmaan. Cannot rate oneself.
joka viitaa että yrittäisin antaa itselleni palautetta, vaikka tarkoitus on antaa myyjälle?

Teen varmaan jotain väärin, mutta kun yritän "ostohistoriasta" valita anna kauppaispalautetta, niin tulee alla viesti, "Oho! Törmäsimme ongelmaan. Cannot rate oneself.
joka viitaa että yrittäisin antaa itselleni palautetta, vaikka tarkoitus on antaa myyjälle?
Ok, en tajua.Tuo kuulostaa kyllä siltä, että olet nimenomaan antamassa palautetta itsellesi, jos menit oman ostohistorian kautta. Kauppakumppani oli ilmeisesti myyjä, kun sanoit, että jäi palaute antamatta myyjälle.
Niinkun yllä neuvottu, klikkaa myyjän profiilia, valitse sieltä kauppiaspalaute, sitten myyntihistorian alta napsauta Anna kauppiaspalaute.
Voit vielä seuraavassa näkymässä varmistaa, että palautteen antaja- kohdassa on sinun nimi ja että tekstilaatikon alapuolella lukee "as a buyer please describe your experience..." niin palaute menee oikeaan osoitteeseen.
Olettaen että olit itse ostaja, mene sen myyjän profiiliin ja jätä palaute hänen myyntihistoriaan.
Näyttää kyl sun kauppiaspalautteelta ellei myyjälläsi(?) ole samanlainen 2kpl ostohistoria. Tosin siinäkin tapauksessa väärä palaute, kun sun pitäisi siihen myyjän myyntihistoriaan antaa se palaute.
Toi on linkki yksityiskesksusteluun, joka näkyy vain keskustelun osapuolille. Mut kaiketi sait kuitenki nyt palautteen annettuaJep, kävin https://bbs.io-tech.fi/direct-messages/emo-i5-10400-32gb-ddr4.303174/#convMessage-2107908 osalta laittamassa suoraan palauteen, Kiitos.
En tiennyt kuinka toimia.
Paina myyjän nimimerkistä, paina kaupiaspalautteet. Paina myyntihistoria, kun SINÄ olit ostajana.Jep, kävin https://bbs.io-tech.fi/direct-messages/emo-i5-10400-32gb-ddr4.303174/#convMessage-2107908 osalta laittamassa suoraan palauteen, Kiitos.
En tiennyt kuinka toimia.
Vähän kyllä sille näyttää. Kävin katsomassa sinun profiilia ja näyttää palautteiden määräksi seitsemän, mutta vain 6 palautetta löytyyOnkohan minun profiilissa joku bugi, kun näyttää kauppiaspalautteiden lukumääräksi seitsemän, mutta kun avaa kauppiaspalautteet, niin ei niitä ole tuolla kuin kuusi luettavissa (1x osto ja 5x myynti)?![]()
Itse juuri näitä asioita pohtien, kun ei sitä palautetta vaan kaikilta tule, niin käytäntö, että ostaja laittaa ensin palautteen. Vähän niinkuin kuittaus, että tavara tarkastettu ja kaupat käytä. Sen jälkeen lopuksi myyjä laittaa palautteen, että miten meni. Kun osa ostajista jättää palautteen antamatta, niin en itse ainakaan anna myyjänäkään sitten palautetta, vaikka kaikki olisi mennytkin hyvin.Itse lähtisin hieman matalammalta ja toivoisin että edes tulisi se kauppiaspalaute. Tämä siis siltä pohjalta että monesti itse laitan vielä (lue lähes 100% aina laitan) kauppojen jälkeen jotain viestiä luokkaa "tuote tuli perille" tai "seurannan mukaan sait tuotteen" + "laitoin positiivisen kauppiaspalautteen".
En sitten tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä mutta en vain viitsi "kerjätä" joten oman kokemuksen mukaan reippaasti päälle 50% ei vaan ikinä saa jätettyä sitä palautetta. Minusta tuon pitäisi olla ns. itsestään selvä vinkki jos mainitsen että tuote on perillä tms. ja että jätin positiivisen palautteen.. ehkä se ei vaan riitä?
Katsoin omia kauppiaspalautteitani ja olen saanut palautetta kahdelta ostajalta joille en ole ikinä myynyt mitään. Myin ensimmäisen kerran vasta tämän vuoden puolella. Miten näiden palautteiden suhteen pitäisi toimia?
Omat silmät kierossa. Oli toisen palautesivu auki.Katsoin kauppiaspalautteitasi ja kaikki näyttää olevan kunnossa.. ei kenenkään "viimevuoden" palautteita näkyvillä...
![]()
Odottelet 30 päivää.Kysymys. Liityin juuri foorumille tarkoituksena ostaa eräs myynnissä oleva näytönohjain mutta enhän minä saa myyjään yhteyttä, kun ei voi kommentoida ilmoitukseen, eikä lähettää yv:Tä. Mitä tehdä?
Tämä on tietotekniikka-aiheinen keskustelupalsta jossa kauppa on vain sivujuonne. Tori.fi palvelee sinua paremmin.Eli kaupat menee ohi sen takia... sepä kiva.
Ts. "ohimenemisellä" tarkoitat, että joku foorumin käyttäjä saa sen ostaa eikä mene "ulkopuoliselle". Täysin oikein.Eli kaupat menee ohi sen takia... sepä kiva.
Tämä on tietotekniikka-aiheinen keskustelupalsta jossa kauppa on vain sivujuonne. Tori.fi palvelee sinua paremmin.
Etkö sinä juuri nytkin kirjoittele foorumilla viestiä?Enkö minä ole foorumin käyttäjä ihan yhtälailla?
Kauppa-alueelle pääsy rajattu 30pv ajaksi, ei täälä yp rupea katselemaan kuinka "toi ei saa näyttistä ostettua annetaan sille nyt poikkeuksena oikeudet etupeltoon". Foorumin säännöt on foorumin säännöt, turha siitä on itkeäTai ilmeisesti en, koska ei ole mahdollista edes ostaa myytävää tuotetta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.