Käytettyyn autoon ruostesuojausta. Kannattaako?

Onko kokemusta teettää vanhaan autoosi ruostesuojaus ammattilaisella? Vähän sellaista jaakobin painia tuskailen sitä, että kantsisko 10v vanhaan autoon tehdä sellaista käsittelyä. Tietysti samalla voisivat vähän parantaa noita lokarisuojien ääneneristystä.
Käsittely maksaisi pohjan kunnosta riippuen 1500-2000eur. Itse tykkään tästä meidän autosta ja pikkuvikoja on ollut matkan varrella muttei mitään kovin vakavampaa vikaa ole vielä ollut tarvetta. Myös sellainen fiilis olisi, että joskus 5v päästä sen voisi antaa meidän tytölle omaan käyttöönsä.

Riippuu autosta. Jos kyseessä on siistinä ulkoa ja sisältä säilynyt, vähän ajettu, luotettava merkki (joku japanilainen, mielellään Toyota) niin mikä ettei. Käsittelyllä saa varmasti venytettyä auton elinikää. Jos itse tuon teettäisin, asennoituisin niin että auto pysyy perheessä vähintään seuraavat 15 vuotta. Kymmenen vuoden horisontilla en tekisi kun sen auto kestänee tehtaan suojauksillakin.

Riippuu autosta. Jos kyseessä on siistinä ulkoa ja sisältä säilynyt, vähän ajettu, luotettava merkki (joku japanilainen, mielellään Toyota) niin mikä ettei. Käsittelyllä saa varmasti venytettyä auton elinikää. Jos itse tuon teettäisin, asennoituisin niin että auto pysyy perheessä vähintään seuraavat 15 vuotta. Kymmenen vuoden horisontilla en tekisi kun sen auto kestänee tehtaan suojauksillakin.
10v vanha toyota vaatii jo hiekkapuhallusta ja epoksia alustaan, jos oikeasti haluaa jotain hyötyä siitä massauksesta.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 928
Jäsenet
81 880
Uusin jäsen
Yevhen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom