Mikkos
Tukijäsen
Jokainen taplaa tavallaan, mutta itse olin vannoutunut fyysisen median ihminen jo VHS ajoilta lähtien, mutta luovutin koska formaatit paranee niin nopealla tahdilla että noi jokunen sata DVD jevyäkin vois heittää menemään kun kuvanlaatu on niin karmivaa verrattuna 4K kuvaan. Ja nykypäivänä tulee leffat katsottua sen kerran eikä juuri ole ihtoa katsoa useampaan kertaan joten maksan mielellään sen 4e että saa 4K kuvanlaadulla ja huippuäänillä leffan katottua sen kerran.Mulla on 2000+ CD-levyä, n. 50 SACD:tä ja muutama tusina DVD- ja Blu-ray-lättyjä musiikkia. Vinyylilevyjäkin on puolisen metriä, vaikka inhoan kyseistä formaattia enkä omista levysoitinta. Lisäksi tietenkin satamäärin leffoja/tv-sarjoja DVD- ja Blu-ray-muodossa.
Vituttaa, että nykyaikana saa perustella, miksi sitä suosii fyysistä mediaa. Vittu, jos minä tykkään puljata CD-levyjen kanssa ja haluan omistaa musiikkini fyysisessä muodossa niin miten se on suoratoistajilta pois? Päinvastoin, suoratoistajat ovat meiltä fyysisen median ystäviltä pois, koska fyysisen median markkinat ovat supistuneet.