Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Nakkaat tietty roskiin ne kun seuraavan kerran käyt veskissä. Ei kukaan kiinnitä huomiota jos et itse räpellä jotain. Hyvin voi päivän vetää kommandona eikä sitä kukaan huomaa ellei toisten huomiota siihen itse ohjaa
Koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, niin tuo on koettu ja tehty. Olin vielä koko päivän asiakkaalla jonka toimitilat olivat talvella melko kylmät. Skrebyylithän siinä jäätyivät, melkein. Olin muuten myös samassa muotialan paikassa toisella kerralla aateekoo-hessuna duunissa, ja ihmettelin kun varsin naisvaltainen henkilöstö siellä hymyili minulle liiankin vienosti pitkin päivää (en ole olemukseltani mikään bradpitt joten oli hämmentävää). Olin kävellyt ympäriinsä siellä käyttäjien tietotekniikkaa tuunailemassa koko päivän, ja farkkujen vetskari oli jäänyt auki (silloin oli tosin toimivat kalsarit alla). Senkin päivän päätyttyä vtutti ei-ihan-vähän.

Nakkaat tietty roskiin ne kun seuraavan kerran käyt veskissä. Ei kukaan kiinnitä huomiota jos et itse räpellä jotain. Hyvin voi päivän vetää kommandona eikä sitä kukaan huomaa ellei toisten huomiota siihen itse ohjaa
Lisäksi työkavereilla on jotain puheenaihetta kun on jonkun kalsarit roskiksessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 265
Jäsenet
78 959
Uusin jäsen
mikael40

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom