Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Nakkaat tietty roskiin ne kun seuraavan kerran käyt veskissä. Ei kukaan kiinnitä huomiota jos et itse räpellä jotain. Hyvin voi päivän vetää kommandona eikä sitä kukaan huomaa ellei toisten huomiota siihen itse ohjaa
Koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, niin tuo on koettu ja tehty. Olin vielä koko päivän asiakkaalla jonka toimitilat olivat talvella melko kylmät. Skrebyylithän siinä jäätyivät, melkein. Olin muuten myös samassa muotialan paikassa toisella kerralla aateekoo-hessuna duunissa, ja ihmettelin kun varsin naisvaltainen henkilöstö siellä hymyili minulle liiankin vienosti pitkin päivää (en ole olemukseltani mikään bradpitt joten oli hämmentävää). Olin kävellyt ympäriinsä siellä käyttäjien tietotekniikkaa tuunailemassa koko päivän, ja farkkujen vetskari oli jäänyt auki (silloin oli tosin toimivat kalsarit alla). Senkin päivän päätyttyä vtutti ei-ihan-vähän.

Joku turhanpäivänen rakettien paukutuspäivä taas ja elukat sekoaa.

Tuo, tosin täälläpäin ei hirveästi kuulu. Voinee johtua säästä, sadetutka ei näytä mitään, silti tihuttaa, ulkona on märkää ja kuraista päivästä toiseen. Tänäänkin vaan kaks kertaa kastellut kengät, kolmas kerta vielä tulossa.

Venetsialaistahan tossa paukuteltiin.
Outoa on vain se, että tässä kukkulalla olevassa naapurustossakin paukautettiin muutama yksittäinen paukku.
En ymmärrä miksi, mutta ei se varsinaisesti lauantaita haitannut.

Eipä ne kotiovelle ilmesty. Oletko tehnyt asialle mitään?
Olen sulkeutunut neljän seinän sisään ja vähät välitän terveellisistä elämäntavoista.

Eipä niitä naisia ollut silloinkaan kun jaksoi välittää. Nyt sitten jää enemmän aikaa keskittyä muihin asioihin kuin syömisten vahtimiseen ja lenkkeilyyn. Yliarvostettua naisseura muutenkin on, mutta joskus tekisi silti mieli. Ei ole kuitenkaan vaivan arvoista, etenkin kun homma käy sitä vaikeammaksi mitä enemmän ikää tulee. Joskus 5-6v sitten olin varmaan parhaimmillani mitä elämäni aikana olen ollut, mutta kas kummaa silloinkaan ei kukaan tullut kotoa hakemaan.

Flunssa. Hain apteekista sinkkisuihkeen millä kurkku on pysynyt kipeytymättä mutta muut oireet vetää päälle. Vaimo + kaksi teiniä toimi verrokkina oireissa. Kaiketi oireet arkena helpommat taas, perinteinen viikonloppu-sairastuminen.

Vaimon sisko päätti olla "avuksi".

Olin ulkona maalaustalkoissa ja hänet jätettiinsotkemaan salaattia keittiöön. Oli saanut siivousmanian, kaivanut jostain hankaussienen ja naarmutti meidän lieden.
Perhanan hienoa, varmaan vartosi kiitoksia päälle...

Venetsialaistahan tossa paukuteltiin.
Outoa on vain se, että tässä kukkulalla olevassa naapurustossakin paukautettiin muutama yksittäinen paukku.
En ymmärrä miksi, mutta ei se varsinaisesti lauantaita haitannut.
Täälläkin keskellä kaupunkia paukuteltiin, ja vielä kaiken lisäksi paukuttelu kiihtyi klo 24. Ilmeisesti jotkut idiootit ovat sekoittaneet uuden vuoden ja venetsialaiset.

Täälläkin keskellä kaupunkia paukuteltiin, ja vielä kaiken lisäksi paukuttelu kiihtyi klo 24. Ilmeisesti jotkut idiootit ovat sekoittaneet uuden vuoden ja venetsialaiset.
Miten niin sekoittaneet? Venetsialaisia juhlitaan yleisesti, ja (tosin paikkakunnasta riippuen) siloin saa ilman erillislupaa ampua ilotulitteita - aivan kuten uuden vuoden aattonakin. Se, ettet itse juhlistanut huvilakauden päättymistä, ei tee näistä muista idiootteja.

Miten niin sekoittaneet? Venetsialaisia juhlitaan yleisesti, ja (tosin paikkakunnasta riippuen) siloin saa ilman erillislupaa ampua ilotulitteita - aivan kuten uuden vuoden aattonakin. Se, ettet itse juhlistanut huvilakauden päättymistä, ei tee näistä muista idiootteja.
En tiennyt että venetsialaisiin kuuluu ampua raketteja juuri vuorokauden vaihtuessa. Toki myös harvoilla taitaa olla huvila keskustassa.

En tiennyt että venetsialaisiin kuuluu ampua raketteja juuri vuorokauden vaihtuessa. Toki myös harvoilla taitaa olla huvila keskustassa.
Ei varmaan kuulukan erityisesti siihen aikaan, mutta en nyt tekisi tuosta ongelmaa, jos kerran (tai käytännössä pari) joutuu paukuttelua kuulemaan. Ja eihän venetsialaisten vietto edellytä että oltaisiin huvilalla, tai edes omistaisi sellaista.

21-02 on paukutteluaika venetsialaisissa

Screenshot_2025-08-31-16-03-34-20_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ja voi olla paikallisia eroja
Edit: tuolta voi tarkistaa oman pelastuslaitoksen, ja sen sivuilta ohjeet ilotulituksiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 707
Jäsenet
79 016
Uusin jäsen
Jespersmnn

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom