Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Näin uniongelmaisena on aina äärettömän turhauttavaa jutella ihmisten kanssa.
Sanot että ei ole taas kolmeen vuorokauteen käytännössä nukuttua. Vastaukseks tulee että lue kirjaa, kyllä siinä rupee nopeasti väsyttämään. NO MITÄ VITTU LUULET ETTÄ VÄSYTTÄÄKÖ TÄSSÄ NÄIN KOLMEN VUOROKADEN VALVOMISEN JÄLKEEN. Kiitti hei vinkistä.
Sitten sanot että et uskalla lähtee ajamaan väsyneenä töihin niin siihen sitten että onko se päivällä nukkuminen parempi.? Ensinnäkin jos et saa nukuttua niin kyllä, se nukkuminen on ihan hyvä asia oli vuorokauden aika mikä vaan. Toiseks, harvemmin sitä jää pois siks että sais nukkua päivän vaan että ei uskalla lähteä liikenteesee.

Ja loppukaneetiksi muistetaan aina sanoa että lääkeitä ei kannata käyttää kun ei ole oikeaa unta ja jää koukkuun. No vittu kuollakko tässä pitää että saa vähän levättyä.

Ota nopeasti loparit töistä.
Eikö sinua yhtään huoleta, että olet suorastaan vaarallinen itsellesi? Pidät vain kiinni sohvan käsinojista ja makaat siinä.

Jätän kaikki mobiiliäppitarjouksissa olevat tuotteet ostamatta vaikka olisi ehkä tarvettakin kyseiselle tuotteelle. Ihan vain periaatteesta. Vain tuota digi/seurantasyöpää boikotoimalla voimme aikaan saada muutoksen. :)
Itse en ole alistunut altistumaan seurantasyöpään niin perusteellisesti, että edes tietäisin mitä helvetin haitakkeita tai mössöä milloinkin on kunkin paskafirman "mobiiliäppitarjouksissa". Oksettaa jo koko konsepti.

Itse en ole alistunut altistumaan seurantasyöpään niin perusteellisesti, että edes tietäisin mitä helvetin haitakkeita tai mössöä milloinkin on kunkin paskafirman "mobiiliäppitarjouksissa". Oksettaa jo koko konsepti.
Mulla ei ole noin vahvaa mielipidettä noihin mutta jotenkin tuntuu tyhmältä että kaupassa ollessa pitää kännykän alennuksia alkaa selailemaan että mitä hauskaa sieltä löytyisi. Mutta olen niin lammas että jonkin verran tuota teen..

No niin nyt selvitin tämän homman mistä aiemmin kirjoitin.
Seuranta tapahtuu silloin kun käytät sitä etukorttia bonus/plussa. Kauppa tietää ostotottumuksesi sen perusteella. Applikaatio kerää sinulle räätälöidyt ehdotukset ostohistoriasi perusteella.
Mulla ei ole noin vahvaa mielipidettä noihin mutta jotenkin tuntuu tyhmältä että kaupassa ollessa pitää kännykän alennuksia alkaa selailemaan että mitä hauskaa sieltä löytyisi. Mutta olen niin lammas että jonkin verran tuota teen..
Kaupassa en sentään ala noita selaamaan. Kotona sai applikaatiosta napautettua ”aktivoi etu” ja sitten sen edun sai käyttämällä omaa plussakorttiaan. S-ketjun vastaavasta ei tietoa vielä.

Osion ”omat etusi” on ilmeisesti tarkoitus reilun kauppiaan tavoin tarjota minulle suosimiani tuotteita alle normaalihinnan.

Ostamaani maustemakkaraa tarjotaan ~50snt alle normaalihinnan /pkt. En muista onko tuo korkeampi hinta kuin mitä olen siitä ennen maksanut.

Ainakaan äpin nyt tarjoamat kananmunat ja pakastepyttipannu eivät ole nyt alennuksessa niin halpoja /kg millä olen tottunut kyseiset tuotteet about kuukausittain ostamaan ja valikoimaan merkin nimenomaan kilohinnan perusteella.

Tulee vaikutelma että tämä ”normaalihinta” vastannee suunnilleen jotain korkeinta hintaa viimeisen 30pv aikana.

Lisäksi omat edut tarjoaa minulle ketsuppia merkiltä jota en osta sekä jotain suklaa- ja sipsimakuja joita en ole maistanut.

En aio säilyttää tota äppiä sen takia että voin kerran kuussa käydä napauttamassa hyvän tarjouksen omalle plussakortille vaan äppi menee poistoon. Säästöä syntyy siinä kun en ensi kauppareissulla osta suklaata, sipsejä, tortillaa, nachoja ja kaikkea muuta mitä äppi vakuuttelee myyvänsä halvemmalla kuin yleensä.

Miten työ tähän mitenkään liittyy?

Kaveri kärsi samanlaisesta unettomuudesta, sai sitten 6kk saikkua ja onnistui nukkumaan sinä aikana kun ei tarvinut duuneja miettiä, tai tehdä niitä päin vittua nukuksissaan. Sen jälkeen oli sanomassa itteään irti, mutta saikin siirron vähän lunkimpiin hommiin.

Säästöä syntyy siinä kun en ensi kauppareissulla osta suklaata, sipsejä, tortillaa, nachoja ja kaikkea muuta mitä äppi vakuuttelee myyvänsä halvemmalla kuin yleensä.
Tämä on kanssa yksi vitutuksen aihe oli äppiä tai ei; tarjoukset joutavista tuotteista. Lidl hyvä esimerkki, jotkut mangot alennuksessa johon meikä että jaaha mutta kun tarttis maksalaatikkoa tai jotain muuta joka ei ikinä alennuksessa..

vituttaa myös se, kun aamulla huudettiin auton ikkunasta päin naamaa, että "etkö voisi hitaammin kävellä, paljonko tarvii olla töistä myöhässä". hidasälyisenä huusin perään
"haista vittu". Nyt vituttaa ettn potkaissut peltiä rutulle.

Olen siis työtön..

Kaveri kärsi samanlaisesta unettomuudesta, sai sitten 6kk saikkua ja onnistui nukkumaan sinä aikana kun ei tarvinut duuneja miettiä, tai tehdä niitä päin vittua nukuksissaan. Sen jälkeen oli sanomassa itteään irti, mutta saikin siirron vähän lunkimpiin hommiin.
Ei mulla duuni tätä aiheuta. Mä oon kärsiny tästä jo ala-asteelta lähtien, läpi koulut ja intit ja työt. Ensimmäinen merkintä Terveystalon papereissa unettomuudesta on vuodelta 2000 tai 2001. Mutta se on ensimmäinen VIRALLINEN merkintä.

Saa nähdä saako itsekin tässä jonkun unettomuuden kun stressaa tukikämppäläisen kolautteluista, taas unihiekkaa silmissä kun sai nauttia kolautteluista tunnin parin välein pitkin yötä. Sitten kun ottaa päikkärit niin taas paukahtaa. Jotain pudottelee kai..

Ei mulla duuni tätä aiheuta. Mä oon kärsiny tästä jo ala-asteelta lähtien, läpi koulut ja intit ja työt. Ensimmäinen merkintä Terveystalon papereissa unettomuudesta on vuodelta 2000 tai 2001. Mutta se on ensimmäinen VIRALLINEN merkintä.

Itse en älynnyt mennä tutkimuksiin silloin., kun olisi ehkä kannattanut. Unettomuutta on riittänyt teini-iästä lähtien - ensimmäiset tropit tosin taisin hakea ehkä viittä vuotta myöhemmin noista sinun merkinnöistä. Silti ei vielä tänäkään päivänä ole ongelmaan kunnollista apua löytynyt ja tuskin tulee ikinä löytymäänkään.

Nykyään, kun on 100% kotitoimisto ja isoimmat stressinaiheuttajat poistuneet, niin uni ehkä löytyy edes jollain tapaa paremmin. Aika näyttää.

Vittumainen vaiva niille, joilla sitä on - olipa se syy sitten mikä hyvänsä. Sitten voin ehkä siirtyä tämän takia varhennetulle eläkkeellle, kun isäukosta joskus aika jättää. Muuten se puolestaan höykyyttää minut hengiltä. :smoke:

Ja voi toki asua omillaan jossain neukkukuutiossa jonka juuri ja juuri saattaa saada. Mutta mieluummin olen maaseudun rauhassa omissa oloissani sitten. Siksi minäkin painan töitä, että pystyy kustantamaan itselleen edes vähänkään sellaisen elintason, jonka tässä iässä jo ansaitseekin.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 902
Jäsenet
79 428
Uusin jäsen
Merchant

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom